אתה מדבר על גרמניה או על ישראל? כי הרי אצלנו אין אוטובאן וכל המרכז תמיד פקוק ואין לאן להאיץ, מה שהופך את הרכבים האלה למאוד יעילים.
גם ישראל היא 1/18 מגרמניה, ככה שההשוואה היאדי מצחיקה.
יש הרבה רכבים ודו גלגליים חשמליים שהם פשוט בדיחה, ביניהם זה ה e-tron, רכב שמתיימר להיות יוקרה בחצי מליון שלא מסוגל להגיע לטווח של 400 קמ גם על הנייר.
יש לי חבר שעובד בקיה ושם דווקא כן מחליפים סוללות בזמן האחראיות.
כבר יש דבר כזה מיון והחלפת תאים בסוללה. הסוללה ברכב חשמלי לא מתה לגמרי אלה אם הרכב שחה או שעלה באש.
ואם התחלת לדבר על עלות, אז זה ייתרון ענק של רכב חשמלי, במיוחד לכאלה שנוסעים 100+ קמ ביום.
תראה גם מחירון של הרכבים האלה ביד2, ועדיין יש כאלה שחושבים שזה כמו טלפון סיני זול שאחרי שנתיים תהיה כל היום דבוק לקיר עם מטען.
יש לרכב חשמלי ייתרונות וחסרונות והוא לא מתאים לכל אחד, להגיד שזה לא מתאים לאף אחד זאת שטות, כמו גם להגיד שזה בן רגע יכול להחליף מנועי בעירה פנימית.