בתור אחד שמחליף 2 אופנועים בשנה, נחרדתי היום מהיחס שקיבלתי בהונדה אופנועים סניף שבח. אינני נוהג לרשום פוסטים שליליים – הפעם ראיתי לנכון לחרוג ממנהגי.
כבר שבועות שאני מנסה לתאם נסיעת מבחן, ורק עוז מהונדה ירושלים (בחור רציני שיודע את העבודה) הצליח לתאם וכמעט לגרום לזה לקרות (אצל המתחרים זה קורה בפשטות ובקלות – בהונדה פחות).
הגעתי בשעה היעודה והסתבר ששכחו למלא דלק. נשארתי עוד חצי שעה לחכות עד שוויתרתי. לא מקצועי. קורה...
במהלך ההמתנה, פניתי למוריה וקארין בקבלה לשאלה – דחו אותי ואמרו לי לך תמצא סוכן לדבר איתו. פניתי לסוכן שנפנף אותי (סוכן מנפנף - אתה בטח רואה את הפוסט) ואמר לי לך דבר עם סוכן אחר. וזה בסניף עם שישה עובדים במקום ואפס לקוחות בזמן שהייתי שם.
התעצבנתי והלכתי.
עוז (מירושלים כאמור) התקשר אלי ועדכן אותי שהתקשרו אליו להתנצל ושעובדי הסניף מתביישים להתקשר אלי לבקש סליחה...
יחס ממש מגעיל ומזלזל. לא מכיר יחס שכזה מנותן שירות.
להנהלת הונדה – לשיקולכם לעשות בדק בית.
ללקוחות – הייתי שוקל אלטרנטיבות יותר שירותיות. זה מה שאני אעשה.
בהמשך היום עוז התקשר לתאם איתי שיגיעו אלי לנסיעת מבחן (כבר רשמתי שהוא אחלה ויודע לעבוד).
חג פסח שמח, מלא בחופש בחירה איפה לקנות את האופנועים שלנו