
נכתב במקור על ידי
Jonathan
שני דברים לפותח השירשור,
בגדול נשמע שהטכניקה שלך לא נכונה/טובה,
לבלימת מנוע יש חסרון גדול והיא שהיא תלויה במהירות המנוע וההילוך שאתה משתמש בו ולכן היא לא אחידה.
זה משפיע על ההתנהגות והיציבות של הכלי בעיקר בהטיה תחת בלימת מנוע.
בלימת מנוע צריכה להיות מלווה בניהול נכון של הקלא'ץ חצי קלאץ' כך שהבלימה המתקבלת מהמנוע יותר אחידה.
עכשיו, מהתיאור שלך נשמע שכל מה שכתבתי למעלה הוא קצת יותר מדי בשבילך והאמת נדרש רק במקרים מאד קיצונים של קצב תחרותי על מסלול או אופנוע שטח.
וזה מביא אותי לנק' השניה בקשר לטכניקת הרכיבה שלך והיא - שנשמע שהיא לא ממש טובה (ואולי אני טועה), כיוון שלהתשמש בראשון לבלימה נשמע הרבה יותר מדי.
ולכן הייתי מדלג על השימוש במנוע כאלמנט בלימה בהיותו לא לינארי ואחיד, והייתי משתמש בבלמים כדי לבלום, ובמנוע כדי להאיץ.
ובכל מקרה בין אם אתה בולם על ידי המנוע או בולם על ידי הבלמים, מיקום הגוף חלוקת המשקל אחיזה את האופנוע בבלימה עם הרגליים ושיחרור הכידון הם הכרחיים לבלימה טובה בטח ובטח בשיפוע משמעותי.