סלח לי שאני אומר....
מה שצריך לקרות קורה, בין אם זה שחור או לבן.
אם הילדים שלי ירצו לרכב, לא תהיה לי ברירה כי אם אלך נגד הזרם אהפוך אותם לאויב שלי (מבחינתם).
מה אני כן אעשה נכון ?
אני אצמיד להם מצלמות לאופנוע ואסתכל על האופן רכיבה שלהם ואנסה לתקן אותו כמה שאוכל.
דע לך משהו אחד, מניסיוני לא כהורה - יותר "גרוע" מהורה ששם וטו זה הורה שהולך עם הילד שלו יד ביד.
מדוע ?
הורה ששם וטו זה כי קל, הילד שם פס, הולך עד הקצה וההורה קופץ להציל אותו.
הורה שהולך יד ביד, הילד תופס את המציאות אחרת, הוא רואה את הסיכון שיש להורה, לו ואחר כך עושה שיקולים מחדש.
לגבי אופנוע CBR, זה סתם עוד פלסטיקה עם עם צינורות ומנוע בסיסי.
500 סמ"ק של 47.5 כוחות סוס.
זה אכן אופנוע סלחני מאוד, וקל לתפעול / אחזקה.
באותה המידה יש עוד הרבה בקטגוריה של A1 והם יותר סלחניים בגלל שהם עם פחות כוח / יותר כבדים - כמו CFmoto 400GT או z400 ועוד כמה אחרים.
ומנגד יש לך את ה-KTM Duke 390 שהוא יותר מסוכן או z900 בגירסת A1 שהוא מכונת הרג.
הבחירה של CBR לא קריטית כי הוא שקול, הגובה ישפיע עליה מאוד ולא יקל עליה ולכן זו נקודה קריטית.
אם בכל זאת אתה רוצה משהו קטן יותר אז לך לקטגוריית ה-250
יש 2 אופנועים שאני מאוד אוהב בקטגוריה הזו והם:
CFMOTO 250SR או NK
SUZUKI GSX-250R
יש אותם כמו זבל ביד 2 ואנשים מתקשים להפטר מהם כי אף אחד לא רוצה לקנות 250.
זו יכולה להיות אחלה מציאה בשביל כלי ראשון, מבחינה כלכלית ומבחינה של לימוד הכביש.
אני אישית עם כמה שנים טובות של רכיבה ועד היום לא עולה מעבר ל-400 סמ"ק ואם הייתי יכול גם הייתי נשאר על 250 סמ"ק.
לא רואה כלום מיוחד ב-1000 סמ"ק.


ציטוט ההודעה בתגובה