זהו אני לא יודע מה זה בדיוק מחליק, אם תכווין את השאלה אולי אדע לענות, הרגשתי בעיקר שההילוכים נכנסים במין זעזוע כזה והייתה לי תחושה גם שבזמן פתיחת קלאץ אני מרגיש כמו מין קליק ביינים חדש כדה שלא היה, אבל בפועל הכל תפקד.
בלמטה לא נגעתי
נתחיל בהגדרות:

- קלאץ' מחליק - קלאץ' שאינו מחבר בין המנוע לגלגל גם כשהידית משוחררת. במקרים קלים - נוטה לקרות תחת האצה חזקה עם הרבה גז, מתבטא בקפיצה של הסל"ד בלי צבירת מהירות. במקרים קשים - אופנוע לא זז מהמקום תחת גז בהילוך גם כשהקלאץ' משוחרר (כמו ניוטרל תמידי). סיבות עיקריות - כבל מתוח מדי, שמן לא מתאים (למשל: שמן של רכב עם תוספים מקטיני חיכוך), בלאי של רפידות הקלאץ' או של הקפיצים.

- קלאץ' גורר: קלאץ' שאינו מפריד בין המנוע לגלגל גם בלחיצה מלאה. מתבטא בניסיון של האופנוע להתגלגל קדימה/להיכבות גם כשהקלאץ' לחוץ עד הסוף וקושי בהעברת הילוכים. סיבות עיקריות - כבל שאינו מתוח מספיק (קלאץ' מכאני), בועות אוויר במערכת (קלאץ' הידראולי), דיסקיות קלאץ' מעוותות (בד"כ עקב חימום יתר), סלסלת קלאץ' משוננת, מיסב קלאץ' תקול.

לפי התיאור שלך, הקלאץ' גורר. הייתי מתחיל מלבדוק את המתיחה בכבל (צריך להיות לו חופש של כמה מ"מ בידית - לא יותר מזה), מוודא שהכבל עצמו עובר לא קיפולים חדים שיכולים להפריע לתנועה שלו בתוך המעטפת, מפרק אותו מהידית ובודק האם הוא נפרם באיזור החיבור והאם הוא זז חלק.
אם הכל שם נראה בסדר, צריך לפרק את הקלאץ' ולחפש את הבעיה.