תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: רכיבה ראשונה: פיג'ו XP400 בהשקה עולמית

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    רכיבה ראשונה: פיג'ו XP400 בהשקה עולמית

    פיג'ו מצטרפת לטרנד קטנועי הקרוסאובר עם ה-XP400 עם מנוע מהמטרופוליס ועיצוב מושקע; התוצאה היא קטנוע SUV גדול, נוח, איכותי ובעל יכולת מרשימה בשבילים; מבחן דרכים מההשקה העולמית; הווידאו בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...e%d7%99%d7%aa/



  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    Xevo לוקח

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אז תקנה xevo

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    88
    אל תגיד לי מה לעשות!

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2023
    הודעות
    36
    נראה לי שאין השוואה בכל לADV, לא רק במחיר ובשם המותג, משקל 231 לעומת 186 זה מאוד מורגש, או ה DTX ששוקל 196.
    אפילו הבורגמן 400 הכבד שוקל 215, פה מדובר כבר בבהמה.
    ואיך הוא בכלל נחשב לפרמיום כשאי אפשר להכניס קסדה מתחת למושב?

  6. #6
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    המשקל מגובה במנוע חזק יותר צשאר התחרות ובכך שומר על יחס הספק משקל זהה ואף קצת טוב יותר מהמתחרים, וגם בפועל, הוא לא מורגש על הכביש כמו שהוא על הנייר.

    לגבי פרימיום ואחסון, זה אמנם לא הכי יעיל שמקום האחסון לא מספיק לקסדה, אבל פרימיום לא נמדד בכמות האחסון (אלא קטנועי שליחים) והפרימיום זה שאר המכלולים כמו מערכת בלימה, צמיגים, מערך בולמים, ועוד... ואלו מפרידים בין כלי פרימיום לכלי לא פרימיום. לא מקום אחסון. אם כי אסכים איתך, שזה מבאס אם כי ארגז תואם בצבע זה פתרון ישים.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2023
    הודעות
    36
    עם הגישה הזאת גם לR1 אפשר להרכיב ארגז =)
    הקטנוע ברובו נמדד בפרקטיות ובקלות התפעול, זאת גם הסיבה למה עדיין יש ביקוש רב לכלים עם מדרס שטוח.
    וכן הקטנוע לא יכול לקרוא לעצמו פרמיום כשהוא לא יכול להכיל קסדה מתחת למושב.
    לגבי הכח סוס הבודדים, מוכן לוותר עליהם כדי להוריד 40 קילו מהמכונה (בדיוק כמו במטרופוליס שיצא לי לעשות עליו עליו סיבוב)
    באמת חבל שהיצרן מתעסק בלהמציא את הגלגל כמו גימיקים של קרוסאובר, בזמן שהוא פוגע בפרקטיות של הכלי.
    ואת זה אני כותב בתור רוכב שדווקא כן רוצה לראות עוד אופציה וכלי שמתחרה בקטנועי 400, חבל שהיצרן לא רואה את הדברים האלה, שלא לדבר על תמחור.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו S 1000 RR דור 4 בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-12-2022, 18:56
  2. רכיבה ראשונה: דוקאטי סטריטפייטר V2 בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-12-2021, 13:54
  3. רכיבה ראשונה: הוסקוורנה נורדן 901 בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-11-2021, 11:21
  4. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו F900R בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-03-2020, 09:54
  5. רכיבה ראשונה: ב.מ.וו F900XR בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 11-03-2020, 13:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO