[QUOTE=השושנים;199164][/QUOTE
ממי 2 מהחברים שלך נושאים אקדחים של כוסיות
תאמר לי מי החברים שלך אומר לך מי אתה
[QUOTE=השושנים;199164][/QUOTE
ממי 2 מהחברים שלך נושאים אקדחים של כוסיות
תאמר לי מי החברים שלך אומר לך מי אתה
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כולם היום עם אקדחים של כוסיות, חלק מהכוסיות מסתובבים עם האקדח עליהם וחלק משאירים בבית.
האמת שבצדק
ה 43x שלי די נוח לנשיאה ולא מעיק בטח לעומת האקדח האחרון שנשאתי שהיה יריחו.
אפרופו כוסיות, שושנה מוציא מקבצים יפים. מקצוען
6200 קילומטר
החיים משעממים
הכלי מניע עובר טסט ועובד ללא דרמה מיוחדת.
אני יוצא איתו למרכז והכל מרגיש אחוד ועובד ללא בעייה.
הכלי עומד בחנייה מקורה אז כאמור לא חשוף לפגעי מזג האוויר ובשונה מכלים של שליחויות רק אני רוכב עליו אז הוא מקבל יחס טוב.
מבחינת קצב כאמור משייט סביב 125 קמ"ש ריאלי כשיש קצת רזרבה של כח.
זה מספיק לתנועה בין עירונית עמוסה
סך הכל יעיל ונחמד.
בקרוב רכיבת
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יתכן בכל מקרה אנו נעים בקצב סביר מעל קצב התנועה
לגבי השיוט אכן סל"ד די גבוהה אבל העסק שקט ונינוח סך הכל וכאמור יש רזרבה
אני אנסב לשים לב לסל"ד בקצב נתון
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
7642 הגמד והישבן. טולסטוי
האביב הביא איתו חיים חדשים לגמד.
ריבוי משימות שיש לי ברחבי מדינת ישראל המפורקת והצפיפות בכבישים בהחלט מהווים אתגר לגלגליו הקטנים של הגמד שלא באמת מתוכנן לנסיעות כאלו.
בחודש האחרון הגמד רץ לדרומה וצפונה של הארץ וגם קצת מערבה.
את האביב התחלנו בגיחה לאשקלון ואשדוד.
גיחה לבאר שבע גיחה אחרת לקריית גת ואיך לא דרך נס הרים וחזרה מכביש שש
השיא היה ריצה לטבריה ובחזור יקנעם.
אנו נספר לכם מנקודת מבטו של הגמד והישבן.
ובכן
נס הרים קריית גת הגמד הקצב קטנועי למדי וניכר שהגמד מתמודד יפה עם העניין כל עוד לא נדרש ממנו אקרובטיקה מוגזמת.
יש לציין שהמתלים משתפים פעולה בסדר. כמובן שכל עוד מדובר בקצב קטנועי ולא מחפשים להפגיש את האגזוז או מה שליטף את האספלט בדרכנו.
הברקסים במהירות גבוהה מתקשים להתמודד עם המסה ומתחממים ועל כך ארחיב בהמשך.
אזור בית שמש ולכיוון קרית גת הקצב משביע את רצון העכוז ואני חייב לציין שהנוף נהדר וזו חוויה לא רעה לראות את כל מה שאנו לא רואים כשני על הטרייסר.
אשקלון אשדוד.
תוואי כביש מהיר ( אשקלון בדומה לקריית גת)
התנועה צפופה והגמד רץ בקצב התנועה ויותר ללא קושי
לרוב יש מספיק רזרבות של כח ( אם אפשר להגדיר את זה כך) כדי להאיץ או לעקוף.
קל להשתחל והרכיבה ידידותית ואף מהנה.
החזרה לעיר הקודש הייתה מלווה בפקקים והחיים של העכוז טובים ובאמת לא היו טענות ורק תשבחות.
החלטנו להעמיד אתה גמדי במבחן אולטימטיבי טבריה.
יצאנו את ירושלים סביב 09:00 בבוקר דרך לא אחרת מאשר כביש 6.
הבטחתי לגמד שאשתדל להישאר סביב ה7000 סל"ד שמתורגמים לכ110 קמ"ש (ווריאטור בשונה מגיר רגיל המהירות בסל"ד נתון עשויה להיות שונה ) בוויז ( יש הפרש של כ10 קמ"ש בין המחוג לוויז).
מאחר ואיחרתי לפגישה השתדלתי לרוץ קדימה בגבולות החוק והגמד שיתף פעולה עד שנדרשנו לבלום חזק.
הגמד הודיע חגיגית באמצעות עשן וריח שבלמים זה לחלשים ועדיף לא לבלום.
ובמילים אחרות אני לא אופנוע ואלו מהירויות שאני כלל לא בנוי להן.
שיהיה
המשכנו בדרכנו כשאנו מתקדמים בקצב יפה הרבה מעל מה שהסביבה יכולה להרשות לעצמה.
תסמונת השליח בהחלט מדבקת והכלי מאפשר עבודה מדוייקת ללא מאמץ.
שוליים ימניים עד כביש שש מי שמכיר את ההשתלבות מאחד לשש יודע שצריך לתלות את המהנדס שתכנן את המקטע הזה. פקוק ומסוכן ובהחלט עדיף להישאר בשוליים עד כמה שניתן ואז להשתלב ל6.
כביש 6 בתנועה עמוסה הגמד משתלב יפה ולרוב היה מעל קצב התנועה.
למעט עקיפות מזדמנות עמדתי בהבטחה של 7000 סל"ד.
באזור נתניה החלו להשמע קולות שבר ותלונות מלמטה.
העכוז התחיל לטעון שקשה לו ואמרתי לו שנעצור באלונית צפון.
אז אמרתי יש לי דלקן של פז והסברתי לו שינויי תנוחה יקלו עליו את החיים וזה אכן עוזר במידה מסויימת.
נטשנו את 6 לטובת 77 כשהעכוז צועק שהגיע הזמן לנוח - לא משהוא ממש גרוע אבל מציק.
שיקרתי התדלוק העצירה הייתה בטבריה תדלוק וניגשתי לפגישה.
הגמד גמע 6.553 ליטר מירושלים לטבריה.
בחזור ערכנו עצירה ביוקנעם ארוחת צהריים פגישה נוספת והיידה לעיר הקודש.
צהריים וחמסין אבל היי המנוע מאחור והחום ממש נסבל בהשוואה לטרייסר שיודע לבשל את הרוכב.
רכבנו רצוף למורת רוחו של העכוז.
עצירה קטנה לאיסוף של הגברת בפאתי מודיעין והמשכנו לירושלים.
סיפקתי לגמד את נוזל החיים והוא לגם בשמחה 8.291 ליטר אחרי 201 קילומטר מאומצים בגלל עליות וחוסר סבלנות שלי (עבדתי עליו וחרגנו מ7000 סל"ד).
אז מה היה לנו.
גמד חביב ממושמע שיכול לבצע גם משימות שגדולות עליו ב300 סמ"ק
נוחות טובה לטווחים של 60 קילומטר לכיוון ומשם ואילך זה תלוי מצב רוח כושר גופני או הפרעה נפשית.
הוא נוח בזוג כל עוד אין קמטים או המפרים רציניים על האספלט.
יתרון ענק שהמנוע מאחור ולא מחמם את המנדעווצקעס.
אני מניח שאם מדינת ישראל הייתה מאפשרת ביטוח אישי הייתי מחזיק גם גדלנוע עם עוד 200 סמ"ק לפחות.
כאמור גמד גמד אבל חרוץ.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
7777 טוב לא צולם
העוללה שלי חיילה וכמובן שלהתעורר ליום הראשון שלה בבסיס זה אירוע רב נפגעים.
טלפון בהול למשרד אבא אני קמתי מאוחר וכמובן שאנו מתייצבים למשימה בעורף המדינה.
כמו כל עוללה עם ריח של באקו"ם יש לנו קידבק ושפע של דברים לשאת איתנו ומאחר והזמן לרעתנו ההתלבטות הייתה מה יותר מתאים למשימה אם שריון או F16 או אולי בכלל קטנוע.
הקטנוע נבחר בשל היכולת שלו לשאת ציוד.
חיש קל יצאתי מירושלים למבשרת לאסוף את החיילה שכמובן התארגנה לאיטה.
הארגז מאחור הוסר לטובת הקידבק נקשר כלאחר כבוד תיקי צד נכנס תחת הכיסא הנפנו את הדגל ויצאנו לדרך.
מניסיון הברקסים של הקטנוע לא יודעים להתמודד עם משקל וקצב מהיר ונדרשה רכיבה מדודה ויותר זהירה בירידות לכיוון שער הגיא.
הקטנוע צולח את הפקקים ביעילות רבה. אני לא אפרט כיוונים אבל הדרך הסתיימה לנו בתוך כ40 דקות עד ליעד כולל בירור איזה שער.
בגדול הקטנוע מתפקד יפה גם עם תוספת המשקל (כמובן שיש לשים הכל בפרופורציות).
חזרה למשרד לחצתי את הקטנוע כדי לא לאחר לישיבה שהייתה לי במשרד כשהכלי מגרד את ה8000 סל"ד.
החברה הרימו גבה נוכח הזמנים שעשיתי את זה בתנועת בוקר ערה.
שעתיים וקצת כולל המתנה והבונוס הענק שהאין מנוע שמבשל אותי והגעתי רענן למדי.
אני חייב לציין שהדבר היחיד שהיה חסר לי בטוסטוסון זה כח.
וכדרכנו בקודש אם היתה לי יכולת כלכלית להחזיק גם קטנוע אני בהחלט הייתי לוקח לי כלי בנפח דומה (אולי עוד 100 סמ"ק )
וכמובן אם היה קטנוע עם כ100 סוסונים ועלויות החזקה סבירות יחסית ושלדה ברקסים סבירים ( מנוע מאחור ולא בין הרגלים) זה בהחלט היה יכול להיות נהדר גם ככלי יחיד.
אני מאמין שמתי שהוא ארכוש לי גדלנוע
השאלה מתי
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
מישהו מזדקן קצת מהר מדי...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אומרים שהגיל מייצב את ההגיון
הזמן את השיגרון
והדמנציה את השיגעון
השתבח שמוק לעד עברתי מספיק אופנועים בחיי כדי לדעת מה יותר נוח לי ומה פחות
כמובן שאם בטעות קטאר תפספס ותשאיר בחזקתי משאית עם סיוע בדמות שטרות או מטילי זהב אני אגדיל את החנייה על חשבון המרתף ותראה לצד הקטנוע גם צ'ארלי לבית הקפה הסמוך איזה סופר ספורט מעניין אבארט 500 פתוחה בצבע אדום קאמרו/קורבט/וויפר/טראנסאמ/SSאלקמינו /GMC TYPHOON שנות ה70/קאדילאק אלדוראדו/CUCV/דוזנברג/GMC SYCLONE כולם ביחד או וואלק לא יודע לבחור בינם נראה לי שהSYCLONE מנצח
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI