עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 27 מ 27

אשכול: מבחן ברוח הזמן SYM JOYMAX Z+300

צפייה משולבת

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    [QUOTE=השושנים;199164][/QUOTE

    ממי 2 מהחברים שלך נושאים אקדחים של כוסיות
    תאמר לי מי החברים שלך אומר לך מי אתה

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    כולם היום עם אקדחים של כוסיות, חלק מהכוסיות מסתובבים עם האקדח עליהם וחלק משאירים בבית.

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    האמת שבצדק
    ה 43x שלי די נוח לנשיאה ולא מעיק בטח לעומת האקדח האחרון שנשאתי שהיה יריחו.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אפרופו כוסיות, שושנה מוציא מקבצים יפים. מקצוען

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    6200 קילומטר

    החיים משעממים
    הכלי מניע עובר טסט ועובד ללא דרמה מיוחדת.

    אני יוצא איתו למרכז והכל מרגיש אחוד ועובד ללא בעייה.
    הכלי עומד בחנייה מקורה אז כאמור לא חשוף לפגעי מזג האוויר ובשונה מכלים של שליחויות רק אני רוכב עליו אז הוא מקבל יחס טוב.
    מבחינת קצב כאמור משייט סביב 125 קמ"ש ריאלי כשיש קצת רזרבה של כח.

    זה מספיק לתנועה בין עירונית עמוסה
    סך הכל יעיל ונחמד.

    בקרוב רכיבת

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    6200 קילומטר

    החיים משעממים
    הכלי מניע עובר טסט ועובד ללא דרמה מיוחדת.

    אני יוצא איתו למרכז והכל מרגיש אחוד ועובד ללא בעייה.
    הכלי עומד בחנייה מקורה אז כאמור לא חשוף לפגעי מזג האוויר ובשונה מכלים של שליחויות רק אני רוכב עליו אז הוא מקבל יחס טוב.
    מבחינת קצב כאמור משייט סביב 125 קמ"ש ריאלי כשיש קצת רזרבה של כח.

    זה מספיק לתנועה בין עירונית עמוסה
    סך הכל יעיל ונחמד.

    בקרוב רכיבת
    125 השעון אולי (שזה כנראה 115-117 קמ"ש אמיתיים).
    קשה לי להאמין שכלי עם 25 כ"ס יכול לשייט בנחת מעל 120.
    אלא אם ההגדרות שלנו לשיוט מאוד שונות...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    125 השעון אולי (שזה כנראה 115-117 קמ"ש אמיתיים).
    קשה לי להאמין שכלי עם 25 כ"ס יכול לשייט בנחת מעל 120.
    אלא אם ההגדרות שלנו לשיוט מאוד שונות...
    לשאלתך
    130 על השעון מתורגמים ל120 קמ"ש סביב 7000 סל"ד (תלוי בעומס )

    מבחינת הגדרת שיוט
    המנוע לא מרגיש עסוק והוא מאיץ אם מבקשים ממנו ( לא נמצא בפול גז) ומן הסתם בשל מיקום המנוע העסק שקט למדי.
    כאמור הכל בפרופורציות לכלי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    יתכן בכל מקרה אנו נעים בקצב סביר מעל קצב התנועה
    לגבי השיוט אכן סל"ד די גבוהה אבל העסק שקט ונינוח סך הכל וכאמור יש רזרבה

    אני אנסב לשים לב לסל"ד בקצב נתון

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    7642 הגמד והישבן. טולסטוי
    האביב הביא איתו חיים חדשים לגמד.
    ריבוי משימות שיש לי ברחבי מדינת ישראל המפורקת והצפיפות בכבישים בהחלט מהווים אתגר לגלגליו הקטנים של הגמד שלא באמת מתוכנן לנסיעות כאלו.
    בחודש האחרון הגמד רץ לדרומה וצפונה של הארץ וגם קצת מערבה.

    את האביב התחלנו בגיחה לאשקלון ואשדוד.
    גיחה לבאר שבע גיחה אחרת לקריית גת ואיך לא דרך נס הרים וחזרה מכביש שש
    השיא היה ריצה לטבריה ובחזור יקנעם.

    אנו נספר לכם מנקודת מבטו של הגמד והישבן.
    ובכן
    נס הרים קריית גת הגמד הקצב קטנועי למדי וניכר שהגמד מתמודד יפה עם העניין כל עוד לא נדרש ממנו אקרובטיקה מוגזמת.
    יש לציין שהמתלים משתפים פעולה בסדר. כמובן שכל עוד מדובר בקצב קטנועי ולא מחפשים להפגיש את האגזוז או מה שליטף את האספלט בדרכנו.
    הברקסים במהירות גבוהה מתקשים להתמודד עם המסה ומתחממים ועל כך ארחיב בהמשך.

    אזור בית שמש ולכיוון קרית גת הקצב משביע את רצון העכוז ואני חייב לציין שהנוף נהדר וזו חוויה לא רעה לראות את כל מה שאנו לא רואים כשני על הטרייסר.

    אשקלון אשדוד.
    תוואי כביש מהיר ( אשקלון בדומה לקריית גת)
    התנועה צפופה והגמד רץ בקצב התנועה ויותר ללא קושי
    לרוב יש מספיק רזרבות של כח ( אם אפשר להגדיר את זה כך) כדי להאיץ או לעקוף.
    קל להשתחל והרכיבה ידידותית ואף מהנה.
    החזרה לעיר הקודש הייתה מלווה בפקקים והחיים של העכוז טובים ובאמת לא היו טענות ורק תשבחות.

    החלטנו להעמיד אתה גמדי במבחן אולטימטיבי טבריה.

    יצאנו את ירושלים סביב 09:00 בבוקר דרך לא אחרת מאשר כביש 6.
    הבטחתי לגמד שאשתדל להישאר סביב ה7000 סל"ד שמתורגמים לכ110 קמ"ש (ווריאטור בשונה מגיר רגיל המהירות בסל"ד נתון עשויה להיות שונה ) בוויז ( יש הפרש של כ10 קמ"ש בין המחוג לוויז).

    מאחר ואיחרתי לפגישה השתדלתי לרוץ קדימה בגבולות החוק והגמד שיתף פעולה עד שנדרשנו לבלום חזק.

    הגמד הודיע חגיגית באמצעות עשן וריח שבלמים זה לחלשים ועדיף לא לבלום.
    ובמילים אחרות אני לא אופנוע ואלו מהירויות שאני כלל לא בנוי להן.

    שיהיה

    המשכנו בדרכנו כשאנו מתקדמים בקצב יפה הרבה מעל מה שהסביבה יכולה להרשות לעצמה.

    תסמונת השליח בהחלט מדבקת והכלי מאפשר עבודה מדוייקת ללא מאמץ.

    שוליים ימניים עד כביש שש מי שמכיר את ההשתלבות מאחד לשש יודע שצריך לתלות את המהנדס שתכנן את המקטע הזה. פקוק ומסוכן ובהחלט עדיף להישאר בשוליים עד כמה שניתן ואז להשתלב ל6.

    כביש 6 בתנועה עמוסה הגמד משתלב יפה ולרוב היה מעל קצב התנועה.
    למעט עקיפות מזדמנות עמדתי בהבטחה של 7000 סל"ד.

    באזור נתניה החלו להשמע קולות שבר ותלונות מלמטה.
    העכוז התחיל לטעון שקשה לו ואמרתי לו שנעצור באלונית צפון.
    אז אמרתי יש לי דלקן של פז והסברתי לו שינויי תנוחה יקלו עליו את החיים וזה אכן עוזר במידה מסויימת.
    נטשנו את 6 לטובת 77 כשהעכוז צועק שהגיע הזמן לנוח - לא משהוא ממש גרוע אבל מציק.
    שיקרתי התדלוק העצירה הייתה בטבריה תדלוק וניגשתי לפגישה.
    הגמד גמע 6.553 ליטר מירושלים לטבריה.

    בחזור ערכנו עצירה ביוקנעם ארוחת צהריים פגישה נוספת והיידה לעיר הקודש.
    צהריים וחמסין אבל היי המנוע מאחור והחום ממש נסבל בהשוואה לטרייסר שיודע לבשל את הרוכב.

    רכבנו רצוף למורת רוחו של העכוז.
    עצירה קטנה לאיסוף של הגברת בפאתי מודיעין והמשכנו לירושלים.

    סיפקתי לגמד את נוזל החיים והוא לגם בשמחה 8.291 ליטר אחרי 201 קילומטר מאומצים בגלל עליות וחוסר סבלנות שלי (עבדתי עליו וחרגנו מ7000 סל"ד).

    אז מה היה לנו.
    גמד חביב ממושמע שיכול לבצע גם משימות שגדולות עליו ב300 סמ"ק
    נוחות טובה לטווחים של 60 קילומטר לכיוון ומשם ואילך זה תלוי מצב רוח כושר גופני או הפרעה נפשית.
    הוא נוח בזוג כל עוד אין קמטים או המפרים רציניים על האספלט.
    יתרון ענק שהמנוע מאחור ולא מחמם את המנדעווצקעס.

    אני מניח שאם מדינת ישראל הייתה מאפשרת ביטוח אישי הייתי מחזיק גם גדלנוע עם עוד 200 סמ"ק לפחות.

    כאמור גמד גמד אבל חרוץ.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    7777 טוב לא צולם
    העוללה שלי חיילה וכמובן שלהתעורר ליום הראשון שלה בבסיס זה אירוע רב נפגעים.
    טלפון בהול למשרד אבא אני קמתי מאוחר וכמובן שאנו מתייצבים למשימה בעורף המדינה.
    כמו כל עוללה עם ריח של באקו"ם יש לנו קידבק ושפע של דברים לשאת איתנו ומאחר והזמן לרעתנו ההתלבטות הייתה מה יותר מתאים למשימה אם שריון או F16 או אולי בכלל קטנוע.

    הקטנוע נבחר בשל היכולת שלו לשאת ציוד.

    חיש קל יצאתי מירושלים למבשרת לאסוף את החיילה שכמובן התארגנה לאיטה.
    הארגז מאחור הוסר לטובת הקידבק נקשר כלאחר כבוד תיקי צד נכנס תחת הכיסא הנפנו את הדגל ויצאנו לדרך.

    מניסיון הברקסים של הקטנוע לא יודעים להתמודד עם משקל וקצב מהיר ונדרשה רכיבה מדודה ויותר זהירה בירידות לכיוון שער הגיא.
    הקטנוע צולח את הפקקים ביעילות רבה. אני לא אפרט כיוונים אבל הדרך הסתיימה לנו בתוך כ40 דקות עד ליעד כולל בירור איזה שער.
    בגדול הקטנוע מתפקד יפה גם עם תוספת המשקל (כמובן שיש לשים הכל בפרופורציות).


    חזרה למשרד לחצתי את הקטנוע כדי לא לאחר לישיבה שהייתה לי במשרד כשהכלי מגרד את ה8000 סל"ד.
    החברה הרימו גבה נוכח הזמנים שעשיתי את זה בתנועת בוקר ערה.
    שעתיים וקצת כולל המתנה והבונוס הענק שהאין מנוע שמבשל אותי והגעתי רענן למדי.
    אני חייב לציין שהדבר היחיד שהיה חסר לי בטוסטוסון זה כח.

    וכדרכנו בקודש אם היתה לי יכולת כלכלית להחזיק גם קטנוע אני בהחלט הייתי לוקח לי כלי בנפח דומה (אולי עוד 100 סמ"ק )
    וכמובן אם היה קטנוע עם כ100 סוסונים ועלויות החזקה סבירות יחסית ושלדה ברקסים סבירים ( מנוע מאחור ולא בין הרגלים) זה בהחלט היה יכול להיות נהדר גם ככלי יחיד.

    אני מאמין שמתי שהוא ארכוש לי גדלנוע
    השאלה מתי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מישהו מזדקן קצת מהר מדי...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מישהו מזדקן קצת מהר מדי...
    אומרים שהגיל מייצב את ההגיון
    הזמן את השיגרון
    והדמנציה את השיגעון

    השתבח שמוק לעד עברתי מספיק אופנועים בחיי כדי לדעת מה יותר נוח לי ומה פחות
    כמובן שאם בטעות קטאר תפספס ותשאיר בחזקתי משאית עם סיוע בדמות שטרות או מטילי זהב אני אגדיל את החנייה על חשבון המרתף ותראה לצד הקטנוע גם צ'ארלי לבית הקפה הסמוך איזה סופר ספורט מעניין אבארט 500 פתוחה בצבע אדום קאמרו/קורבט/וויפר/טראנסאמ/SSאלקמינו /GMC TYPHOON שנות ה70/קאדילאק אלדוראדו/CUCV/דוזנברג/GMC SYCLONE כולם ביחד או וואלק לא יודע לבחור בינם נראה לי שהSYCLONE מנצח

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. איך/האם לרכב ברוח חזקה?
    על ידי DeeKay בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-04-2021, 13:58
  2. מראות מתקפלות ברוח
    על ידי tamir1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-08-2019, 09:32
  3. הזמן לשדרג?
    על ידי Dddsh בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-03-2017, 16:54
  4. הצעה למפגש הקרנה חמים ברוח נוסטלגית
    על ידי Burnout בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-12-2016, 09:02
  5. רכיבה ברוח חזקה
    על ידי ehudco8 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-01-2016, 01:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO