עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 27

אשכול: מבחן ברוח הזמן SYM JOYMAX Z+300

  1. #1
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167

    מבחן ברוח הזמן SYM JOYMAX Z+300

    יש לי עבודה סבבה.

    אני נע ונד ברחבי דאולת איל איסרעאיל.

    לצורך הניידות יש לנו מספר כלי רכב כאשר החביב מכולם זה הקטנוע.

    למה קטנוע כי זה מה שיש.

    אז קיבלנו מבחן ברוח הזמן SYM JOYMAX Z+300 לשנים הבאות אבל לצורך הקלות של הכתיבה לא נעניק לו שם אלא רק ג'וי או טוסטוס או קטנוע.

    ובכן

    הכלי עדיין מבחינתנו בסוג של הרצה אבל כבר הספקתי לדהור איתו לבאר שבע ועוד על כך בהמשך.

    פרטים משעממים כמו הספק צמיגים וכיוצא בזה ניתן למצוא בכתבת מבחן של אורי ואני אגש ישר לתיאור החוויה מבעד לשני הלחיים התחתונות שלי ואציין שהוא נוח.

    פחות מהדיאלים שהיה כורסתי יותר ובעל ישיבה גבוהה יותר אבל סך הכל ניתן לשבת מעל שעה ברכיבה רצופה ולא שמעו שום טענות משום חלק בגוף.
    תנוחת הרכיבה טובה ואפשר לשבת עם זוג רגליים מונפות אלעל והעל בסדר כל עוד לא פוגשים קפל רציני בכביש.

    הבולמים משככים יפה את רוב תחלואי הדרך וצריך פרובוקציה כדי לשדר אותה לגב.

    לג'וי יש תא מטען ענק מתחת למושב אבל ועדיין משהו שם לא שלם והבולם שמחזיק את המושב קצת מפריע לאיפסון הקסדה.

    בנוסף יש תא "כפפות" עמוק אבל לא מספיק לסלולארי ממוצע.

    אנו קיבלנו את הרטנוע עם ארגז וזה מעולה.

    יצאתי איתו לבאר שבע.

    הדרך המפותלת מההר נבלעת בביטחון יחסי והכלי מרגיש מוצק למדי.
    ישנה נפילה אל תוך הסיבוב אבל לא משהו שמציק מדי.

    ג'וי מעניק קצב סביר סך הכל ומשתלב יפה בתנועה הבין עירונית ויודע לשמור על קצב גם בעליות.

    מיגון הרוח טוב ואני רכבתי עם משקף פתוח ( אני מת על האוויר) ללא מערבולות זה אפילו מרגיש יותר טוב מהטרייסר.

    ג'וי יודע לרוץ יפה ואין בעייה לשייט על 130 + וממקורות זרים אפשר לקבל עוד 20 קמ"ש בתנאים כאלו ואחרים.

    תאוצות סך הכל יפות ולינאריות מספיק מהר מלברוח מרוב הנהגים שמזנקים אחריך ברמזור.

    הבלמים מספקים רגש סביר והכל מרגיש סך הכל איכותי.

    ג'וי מספק שפע של אינפורמציה.
    מד מהירות ומד סל"ד כמו פעם עם מחוגים אני פשוט מתגעגע לימים שבדו"ג היו מחוגים.
    מד דלק ומד חום דיגיטלים וניתן לבחור בין שעון זמן לבין מד אמפר.
    באמת חשוב שיהיה דרך למדוד את מצב הטעינה בקטנוע.

    כמובן 3 מדי מרחק מצטבר.
    2 ניתנים לאיפוס.

    לוח השעונים סך הכל מעוצב נחמד ומתוכנן לא רע וגם בשמש ישירה המחוונים נשארים ברורים.

    המתגים סך הכל שומרים על המסורת המזרח אסייתית ומרגישים עמידים וטובים.
    על הכידון ישנם כפתור PASS להבהוב לנהגים סוררים כפתור מצוקה ל4 המאותתים ביטול TCS.

    השליטה על לוח המחוונים נעשית באמצעות כפתורים על לוח השעונים אומנם למעט כיוון שעה או איפוס מד קילומטרים (TRIP) אין צורך להתעסק איתם.

    בעיר הקטנוע נהדר ויש תמיד יד פנוייה לחטט באף או להשתמש בנשק.
    בהרכבה הכלי מרווח מאוד ולמורכבת לא היו טענות - יש לציין שהיא בעלת גזרה דקה ומשקל פחות מזבוב אז מבחינת ביצועים ג'וי לא ממש התרגש.

    אני מודה שאם מחר יוציאו קטנוע - לא בתצורה של אופנוע קטנוע קלאסי בעל מתלים ראויים ( דוגמת TMAX ) סביב ה1000 סמ"ק ועלויות החזקה סבירות זה בהחלט יקרוץ לי.

    יש משהו נהדר בקלות התפעול של הקטנועים וכמובן תאי המטען והמיגון מהבוץ והליכלוך שהם מספקים (XADV הוא משהו ביינים שאני פחות מתחבר).



    סיכום 500 קילומטר ראשונים.


    כלי נחמד מפציץ חמקן
    שקט נוח זריז למדי.


    תמונות בהמשך
    LOKI

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #2
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ממתי יש בקטנוע מד אמפר (זרם)?

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מאז ששיחקתי בכפתור
    אצלם ואשלח

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    מאז ששיחקתי בכפתור
    אצלם ואשלח
    מניח שהכוונה הייתה למד מתח (וולט).
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    במסגרת העבודה אני נדרש גם להגיע לגוש דן
    מוציא את האף מחלון המשרד.
    קריר נעים כמה גרוע כבר יכול להיות שם.

    מיגון קסדה וויז חיבור קבל לשקע טעינה שבתוך תא הכפפות והופ יוצא לכיוון חולון.
    מד הדלק מציג 2 קווים.
    אני לתחומי אומר יאללה הזדמנות לבדוק.

    מיותר לציין שהכלי רץ רוב הזמן עם מצערת פתוחה לרווחה
    הכלי נע מעל לקצב התנועה וכמובן מאפשר לעבור את הפקקים בקלות
    אין הקרנה של חום מנוע והטוסטוס נוח למדי.
    לקראת מחלף שפירים כבר ירדנו לקו אחד וחולון נעלמו הקווים.

    רצה הגורל ומצאתי תחנת פז לדלקן והכלי לגם לו כ10 ליטר.
    מבחינת קצב ניתן לשייטמבכיף על 120 וקצת רזרבה.
    המיגון רוח טוב והכלי שקט יחסית.
    משם קפצתי לרמת גן ואז לירושלים.
    את העליות הכלי עלה בקצב סביר לגמרי.

    בשום שלב לא הורגש חום מנוע וזה נהדר.
    הנוחות טובה ולמעט בקצב סופר גבוה הכלי שומר על כיוון ואין מחאות משום כיוון
    היה יום מהנה וכן קטנוע זה אחלה.

    מצרף את התמונה של הוולטמטר


    IMG_20230615_093320.jpg
    נערך לאחרונה על ידי lokimonster; 18-06-2023 בשעה 08:32.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כפי שחשדנו מד מתח ולא מד זרם.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אמת מדת מתח
    טעות של דסלקט מזדקן

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    4000 קילומטר
    רוב הנסועה העירונית הייתה אצל השותף שלי אני משתמש בקטנוע בעיקר לגוש דן והאמת שלאחרונה קצת פחות יצאתי לשם.ה
    שותף שלי לקטנוע עבר לתפקיד מאתגר אחר והקטנוע מוצמד כעת רק אלי.
    תענוג.

    השותף שלי היה בעל ידי זהב והתקין לקטנוע מעמד של אוקטופוס במיקום לא הכי נוח והשחיל כבל טעינה.
    אני תוהה מדוע יצרניי הקטנועים לא חושבים על הכנה למעמד פלאפון אפילו החותים כבר יודעים להטיס כטב"מים (לא מדבר על מסך מולטימדיה שגם יכול להיות נחמד)

    ובכן הייתי צריך לצאת לכמה פגישות במרכז ונוכח חסימות הכבישים ושאר הבלאגן הבין לאומי שמתרחש בארצנו הקטנוע כמובן נבחר.

    יצאתי מוקדם בבוקר והאוויר הקריר נתן תחושה של אירופה
    תענוג צרוף.
    בפניות של היציאה מהעיר הכלי משתף פעולה וסך הכול העסק ידידותי וללא דרמות או ריגושים.

    אני שייך לדור שהמדד להספק נמדד בעליות של הקסטל ווואלה מושך יפה ומעל קצב התנועה.
    נכון כל דרדק זב חותם עם יונדאי I20 ידע לעקוף אבל עדיין מספיק מהר כדי לשמור מרחק מרוב הנהגים הנורמטיבים ( אם יש דבר כזה בארץ הקודש).

    בפקקים ניתן להשתחל בקלות מופתית והאמת ששמתי לב שמשהו באופי הרכיבה שלי שונה בין הטרייסר לקטנוע כאשר בקטנוע יש נטייה לקלות ראש וסיכונים שלא הייתי לוקח בטרייסר.
    ככל הנראה זה משהו שמתעורר בשל קלות התפעול של הקטנועים ( כמובן שבתחילתו של דבר הרוכב הוא זה שאחראי ).
    בכל מקרה זה דגש ששמתי לעצמי ואכן אני מקפיד להזהר יותר.

    ההתניידות בצהריים בגוש דן הייתה פחות נורא מאשר על גבי הטרייסר.
    המנוע נמצא מאחור ואין כמעט פליטה של חום לעבר הרוכב וזה משמעותית נעים יותר.

    השילוב של הארגז ותא המטען מתחת לכיסא מאפשר שפע של פתרונות אחסון ואפשר להגיע מצוייד בורקסים ושתיה וכמובן להשאיר את המעיל הקסדה והכפפות.

    המהדרין יחזיקו גם שקית ביד שמאל ויתפעלו את הקטנוע רק עם יד ימין עד אשר הם יגלו את נפלאות הABS על הקדמי.


    תענוג.

    חזרתי אל ההר בצהריים עם חיוך ולמרות החום הבלגן בכביש הגעתי רענן מאוד ואפילו מרוצה.

    כעת איך אני משכנע את האחראי תחבורה שאני זקוק למקסים 600 או טי מקס??

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    יש מקום למסרגות וצמר?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    4684 למניין השושנים

    הטרייסר שלי נח
    בית עבודה וזהו פחות או יותר.

    אני בתוך פרוייקט ומתנייד המון עם הZ הרוצחעט ואפילו אמור לעבור קורס רכיבה מתקדמת איתו ( על כך בפוסט הבא).

    בתור כלי עבודה הוא נהדר וגם עם מורכב על כביש בין עירוני ( פרוורים) מתקבל מענה מצוין.
    הוא מרווח מאוד ודי נוח וכל עוד הכביש לא משובש מדי אז אין דרמות.

    המתלים כן מתקשים עם מורכב ומקפצות או קרעים באספלט שמתורגמים לסגירת מהלך לכל אנחות המורכב.

    אם מדינת ישראל לא הייתה תאוות שלמונים והייתה מאפשרת רכישת ביטוח במחיר שפוי אני בהחלט הייתי רוכש קטנוע מזן כל שהוא ( אפילו הZ סבבה).
    זו תחבורה שפוייה יעילה ונוחה שבהחלט מעלה חיוך על הפנים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אם מחזיקים 2 אופנועים אפשר לקבל 20% הנחה על שתי הפרמיות. קח קטנוע 249 עם ביטוח מוזל והשתתפות עצמית וזה כבר לא יהיה כזה סיפור

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    5000 קילומטר

    קיבלתי הכשרה של רכיבה מתקדמת מהמשרד.
    שום דבר לא הכין אותי למה עתיד להיות.

    יצאתי מוקדם יחסית מהמשרד לכיוון צפון כשאני חמוש בקטנוע שתייה קפואה בארגז קסדה נוספת כדי שתספוג את הזיעה ( הישנה שלי ).
    כל עוד אני על כביש מהיר הכלי מסתדר לא רע בכביש שש העסק קצת יותר איטי ביחס לתנועה.
    על השעון מעל המהירות המותרת בפועל זה סביב ה125 קמ"ש ( אפשר עוד קצת אבל המנוע זועק באמאש'ך רחם).

    מודה שזו הפעם הראשונה שאני רוכב בקצב כזה על כביש שש אפילו ננסי היה יותר מהיר מבחינת נוחות סך הכל בסדר ניתן לשנות תנוחה ויש מקום. אגב בהשוואה לקודמו הדיאלים S3 הוא פחות מרווח ונוח.

    הגעתי למרכז של ההדרכה ומסתבר שזו הכשרה של עוד כל מיני שבב"ניקים ממקומות אחרים שהגיעו עם BMW מדוגמים היה גם TMAX ועוד כמה עלובי החיים שהגיעו עם Z כמו שלי ( עדכנתי את קצין הרכב שלנו שיש לאן לשאוף ואני רוצה BMW - האמת שאולי לא לקטנוע יש את היתרונות שלו בעבודה).

    סנדוויץ קפה וכו' ומתחילים עם התיאוריה נחמד מכיר עד שמגיעים לתכל"ס שליטה ירי תוך כדי רכיבה (אם הבנתי נכון לא לכל היחידות מותר ) מי כן מי לא שליפה מהירה ועוד כל מיני עניינים שלא קשורים אלי בשיט.

    שאלתי אם אני בקורס הנכון ומסתבר שכן חלקם חברים לשעבר של הקפטן שהדריכו אותנו.
    מגניב
    אמרתי יסמ"מניק שבב"בניק וואט דה פאק ליום אחד.

    התחרטתי שלא הבאתי את האקדח לא רציתי שיעיק אבל מסתבר שהם ערוכים אז אף אחד לא היה צריך את האקדח.


    אז מה למדנו

    מעבר לשליטה היגוי הפוך זיהוי בלימות תפעול שליטה פריקה מהכלי ועוד כל מיני דברים שספק שאני אזדקק להם למדתי שאטופן ( חזרתי צולע ועם דלקת בכף רגל) זה חבר טוב שצריך אותו בארון.

    היה חם מעייף אבל בהחלט מהנה.

    רק שלא יתפוס אותי ROAD RAGE

    סיכום

    טוזטוז חביב אבל לעבריינים עדיף TMAX וXADV יותר קל לברוח איתם.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    5000 קילומטר

    קיבלתי הכשרה של רכיבה מתקדמת מהמשרד.
    שום דבר לא הכין אותי למה עתיד להיות.

    יצאתי מוקדם יחסית מהמשרד לכיוון צפון כשאני חמוש בקטנוע שתייה קפואה בארגז קסדה נוספת כדי שתספוג את הזיעה ( הישנה שלי ).
    כל עוד אני על כביש מהיר הכלי מסתדר לא רע בכביש שש העסק קצת יותר איטי ביחס לתנועה.
    על השעון מעל המהירות המותרת בפועל זה סביב ה125 קמ"ש ( אפשר עוד קצת אבל המנוע זועק באמאש'ך רחם).

    מודה שזו הפעם הראשונה שאני רוכב בקצב כזה על כביש שש אפילו ננסי היה יותר מהיר מבחינת נוחות סך הכל בסדר ניתן לשנות תנוחה ויש מקום. אגב בהשוואה לקודמו הדיאלים S3 הוא פחות מרווח ונוח.

    הגעתי למרכז של ההדרכה ומסתבר שזו הכשרה של עוד כל מיני שבב"ניקים ממקומות אחרים שהגיעו עם BMW מדוגמים היה גם TMAX ועוד כמה עלובי החיים שהגיעו עם Z כמו שלי ( עדכנתי את קצין הרכב שלנו שיש לאן לשאוף ואני רוצה BMW - האמת שאולי לא לקטנוע יש את היתרונות שלו בעבודה).

    סנדוויץ קפה וכו' ומתחילים עם התיאוריה נחמד מכיר עד שמגיעים לתכל"ס שליטה ירי תוך כדי רכיבה (אם הבנתי נכון לא לכל היחידות מותר ) מי כן מי לא שליפה מהירה ועוד כל מיני עניינים שלא קשורים אלי בשיט.

    שאלתי אם אני בקורס הנכון ומסתבר שכן חלקם חברים לשעבר של הקפטן שהדריכו אותנו.
    מגניב
    אמרתי יסמ"מניק שבב"בניק וואט דה פאק ליום אחד.

    התחרטתי שלא הבאתי את האקדח לא רציתי שיעיק אבל מסתבר שהם ערוכים אז אף אחד לא היה צריך את האקדח.


    אז מה למדנו

    מעבר לשליטה היגוי הפוך זיהוי בלימות תפעול שליטה פריקה מהכלי ועוד כל מיני דברים שספק שאני אזדקק להם למדתי שאטופן ( חזרתי צולע ועם דלקת בכף רגל) זה חבר טוב שצריך אותו בארון.

    היה חם מעייף אבל בהחלט מהנה.

    רק שלא יתפוס אותי ROAD RAGE

    סיכום

    טוזטוז חביב אבל לעבריינים עדיף TMAX וXADV יותר קל לברוח איתם.
    איך מגיעים לקורס כזה?!
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    עובדים בארגונים גדולים

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. איך/האם לרכב ברוח חזקה?
    על ידי DeeKay בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 12-04-2021, 13:58
  2. מראות מתקפלות ברוח
    על ידי tamir1 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-08-2019, 09:32
  3. הזמן לשדרג?
    על ידי Dddsh בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-03-2017, 16:54
  4. הצעה למפגש הקרנה חמים ברוח נוסטלגית
    על ידי Burnout בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-12-2016, 09:02
  5. רכיבה ברוח חזקה
    על ידי ehudco8 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 09-01-2016, 01:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO