נשמע מבטיח.
כולי תקווה (עם הסקפטיות המתבקשת) שזה אכן יצא לפועל ויהיה במציאות כמו שזה נשמע בכתב.
יש רק בעיה אחת,
בשלב הפיילוט, איזה אינטרס יש לתלמידי נהיגה ללכת על מסלול כזה, שנשמע, על פניו, כמאתגר יותר (בעיקר בשלב הטסט).
משרד התחבורה והרלב"ד מציגים תכנית חדשה ומקיפה ללימודי נהיגה, שעשויה לשנות מן היסוד את המצב הנוכחי הגרוע ולשפר משמעותית את המקצועיות של לימודי הנהיגה בישראל; הפיילוט יתחיל בחודש יולי; הפרטים כולם בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%9e%d7%94%d7...0%d7%95%d7%a2/
נשמע מבטיח.
כולי תקווה (עם הסקפטיות המתבקשת) שזה אכן יצא לפועל ויהיה במציאות כמו שזה נשמע בכתב.
יש רק בעיה אחת,
בשלב הפיילוט, איזה אינטרס יש לתלמידי נהיגה ללכת על מסלול כזה, שנשמע, על פניו, כמאתגר יותר (בעיקר בשלב הטסט).
ה"מסלול" הקודם יהיה קיים?
לא דובר על הפיל שבחדר, וזה כמה העסק יעלה. ברור שבגרבצת הלימודית כיום יש הרבה זמן פנוי להוסיף חומר, אבל מורי הנהיגה התרגלו ללשבת בצל ולתת לכסף להיערם.
Vespa GTS SuperSport 300 HPE Blu Energia 2020"עודדו את הילדים שלכם לקנות אופנוע, לא ישאר להם כסף לסמים!"
Moto Guzzi V85 TT Evocative Rosso Uluru 2022
Saucony Triumph 2024
נשמע שיהיה מאוד קשה להוציא רישיון.
אם נסכם את זה ברמת הקושי לתלמיד - אז נראה שזה כמה מבחני תיאוריה וטסטים בשביל רישיון אחד.
עם החומר האנושי הקיים...לא הייתי מצפה לשינוי במספר ההרוגים. מקווה שזאת הנחה שגויה ושבאמת רוכבים יפיקו לקחים וירכבו כראוי.
אם הדברים היו מתנהלים עפ"י אינטרס אמיתי של כל המעורבים (מדינה, חברות ביטוח, מורי נהיגה, רוכבים) אז רישיון היה עולה 3,000 ש"ח נמשך 15 שעות לימוד ותרגול עד שהרוכב היה מקבל רישיון. יש אינספור רוכבים וותיקים שלא עשו סשן אחד של תרגול בלימת חירום. אפשר לשער כמה זה ישפיע בדיוק במצבים שבהם צריך....-בלימת חירום?
כמה שיותר ידע ותרגול יביאו להפחתת התאונות וההרוגים. לא צריך להיות גאון בשביל להבין את זה.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021