ה-XL750 טרנסאלפ הוא האדוונצ'ר בינוני החדש של הונדה, הוא מתמודד ראש בראש מול הימאהה טנרה 700, והוא הפתיע אותנו במקומות בהם לא ציפינו; מבחן דרכים בכביש ובשטח; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...0%d7%9c%d7%a4/
ה-XL750 טרנסאלפ הוא האדוונצ'ר בינוני החדש של הונדה, הוא מתמודד ראש בראש מול הימאהה טנרה 700, והוא הפתיע אותנו במקומות בהם לא ציפינו; מבחן דרכים בכביש ובשטח; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...0%d7%9c%d7%a4/
מבחן שכתוב בצורה נאה ורהוטה, כיף לקרוא!
עניין הבקרות שחונקות את המנוע בשטח זה פספוס ענק לדעתי. אני לא יכול לדמיין רוכב אדוונצ'ר שיושב ומתעסק עם הגדרה אישית של הבקרות אחרי כל כיבוי של הסוויץ'. ביזיון.
אם הייתי בשוק לאדוונצ'ר קרבי בינוני, הייתי בוחר בטנרה ולו רק בגלל ה"אנלוגיות" שלו. מינימום אלקטרוניקה מיותרת.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לא בטוח שהבקרות חונקות כל כך או שצריך להגדיר מחדש אחרי כל כיבוי. בכל מקרה נראה שמדובר באחלה בחלה של כלי עבור רוב רוכבי האדוונצ'ר ואם לא הייתי חרמן גז הייתי קונה אותו במקום ה 790.
מרווח הגחון ואורך המתלים רלוונטי רק למי שעושה הארד אדוונצ'ר. מכיר כמה, הם לא מייצגים אבל בהחלט השפיעו על הרוב. הרוב לא מטפס על סלעים. מה שמקבלים במחיר עם ההנחה הוא הרבה יותר מהטנרה עם המתלים הפשוטים נטול הבקרות והאין מושב למורכב. אין לי משהו נגד הטנרה אבל הפכו אותו לכוכב רוק ומדובר בכל היותר בסובארו DL.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אז אמנם לא רכבתי עליו אפילו מטר אחד,
אבל יצא לי השבוע לבחון מקרוב טראנסאלפ ואפריקה שעמדו זה לצד זה במוסך הונדה ברעננה.
כשהם אחד ליד השני ההבדלים בולטים מאוד.
הטארנס ללא שלדה שמגינה על המנוע והאגזוז כמו באפריקה, יתרה מכך, אגן השמן שלו מתוכנן בצורה מביכה לחלוטין. יתכן שזה כדי לאפשר יניקה גם בזוויות קיצוניות או שיט אחר, אבל יש לו חטוטרת שבולטת מהאגן ממש ממש כלפי מטה. התמונות לא ממחישות עד כמה.
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 01-08-2023 בשעה 16:49.
ראיתי אותו מלמטה. לא נחמד ולא נורא.
מה אחוז רוכבי האדוונצ'ר שזה באמת מהווה סכנה או שיקול רלוונטי עבורם?
מדרגה של 30 ס"מ נראה לי שהוא יירד בלי לחטוף.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אני ממש לא בטוח.
תחשוב שהבולם הקדמי מתכווץ בירידה ו.. הופ. הלך הקרטר.
הוא גם בנוי בצורה בה אין מצב שהאופנוע מחליק על זה כשעוברים מעל משהו גבולי.
זה פשוט כאילו מישהו החליט לחבר מחרשה בתחתית האופנוע.
הבט בסרטוני המבחן ביוטיוב.
אופנוע המבחן מגיע עם מגן מנוע מסיבי שמכסה את החלק התחתון. אני די בטוח שאם הוא לא היה מסתיר את החצ'קון, הבוחנים היו נותנים על זה התייחסות רצינית.
נערך לאחרונה על ידי ayalzo; 01-08-2023 בשעה 19:41.