איזה גשר?
אני חושב שהמנוע היה על T כל הזמן.
איילזו- תנועה מסוימת של השרשרת?
איזה גשר?
אני חושב שהמנוע היה על T כל הזמן.
איילזו- תנועה מסוימת של השרשרת?
אם הכוונה בגשר זה למוביל שרשרת, בכל מקרה העליון לא יוצא רק התחתון
טוב עדכון קל, השרשרת לא הייתה על הגלגל שיניים שלה היא נפלה משם.. החזרתי אותה וזה סידר את הבעיה. או שהיא נפלה כשנשבר השסתום מהמכה או שכשיחקתי את הפלייוויל בשביל לראות איפה הטופ.
האם זה מעיד על משהו או שאפשר להמשיך כרגיל?
הרכבתי הכל, מצרף סרטון, בבקשה אם תוכלו להסתכל אני רוצה לוודא שהכל נראה תקין לפני שאני סוגר, לא מעוניין לטעות שוב חחח.
https://youtu.be/lkrXz1yPT94?feature=shared
קצת הערות
1. החורים לא הכי מקבילים שיש זאת הנקודה הכי טובה שהצלחתי לעשות.
2. המותחן פשוט שחררתי אותו, לא חיזקתי את המתיחה ולא כלום.
3. הראש שהגיע לא התאים, אז קניתי אחד פה בארץ, הנדנדים גם לא מתאימים ולכן השארתי את הישן, למרות שאמרו לי שהם גמורים. אבל כבר התעייפתי ואני מת לסיים עם זה.
4. כמו שרואים בסרטון ישנה נקודה אני חושב שכשדוחפים את השסתום פליטה ישנה התנגדות יותר חזקה מהרגיל. וגם שומעים קצת נוזל שפורץ בכוח אולי זה בגלל ששמתי הרבה שמן (השסתומים מכוונים)
זהו מחכה לאישור וסוגר הכל. שיהיה בהצלחה
לא צריך לחזק את המותחן הוא נפתח עם מברג ומפעיל לחץ כשעוזבים את המברג.
המוביל של השרשרת טימינג, זה שהזזת עם האמצע עקום זה לא תקין תחליף אותו.
אבל זה העליון הוא מחובר מבפנים במנוע, צריך לפתוח את הגיר בשביל זה לא?
אם רוב הסכויים שלא יקרה כלום מהמותחן אני מעדיף להשאיר את זה , כבר מיציתי את הקטנוע הזה אני יושב עליו כבר חודשיים חחח, וטריבל אתה מקצוען תדע לך שכל ההקפדות האלה במוסכים פה בארץ לא עושים. דיברתי עם כמה כשקניתי את הראש מנוע החדש שאלתי על הקודם, חלק אמרו לי שהרכיבו מנועים עם מובילי שסתומים שבורים כמו שלי וזה עבד, מוסך אחר שאמרתי לו שנאבד לי הפינים (dowels) שמחברים בין הראש לנועל קאמפשט אמר לי לא חייב בכלל את הפינים הרכבתי כמה בלי לשים והכל עבד , חחח. כולם אמרו לי אל תפתח את המשאבת שמן פשוט תחליף שמן אחרי 500 קילומטר יוציא את כל השבבים, וכו וכו וכו.
אני מניח שזה בגלל שלא באמת אכפת להם מהקטנוע אלא רק שיצא תקין וזהו.
בקיצור לגבי המוביל טיימינג אני מעדיף לא לגעת אם תאשר שזה אפשרי, להוציא אותו זה בלאגן גדול ועוד לחפש אחד חדש.
ממש לא.
לא מומלץ להשאיר את המצב איך שהוא.
זה חלק עם משמעות גבוהה וגם את המוביל התחתון שווה לבדוק.
בדרך כלל בשביל להגיע למוביל העליון צריך לפתות את המכסה של הוריאטור ולהוציא את הוריאטור הקדמי.
הוא מחובר בעזרת בורג.
מומלץ לבדוק את הבורג יכול להיות שיש חופש באזור שעליו מושחלת האוזן של המוביל העליון - זה בורג עם "צוואר" מנופח יכול להיות שהוא שחוק.
לא מדובר בחלקים נדירים תשאל בעופר אבניר \ צור חלפים.
ותודה.
טוב אז אני אחפש את החלק ביום ראשון..
גם זכור לי שאני עושה בדיוק כמו בפעם הראשונה שעשיתי, אז יכול להיות שהמוביל הוא מה שגרם למה שקרה? והאם כל השאר נראה תקין? הרעש וההתנגדות נעלמו כשהוצאתי את הפלאג
תודה
אם הצילינדר החדש טיפה קטן יותר מהקודם זה יכול להיות הגורם לשבירת השסתומים?
רשום על הצילנדר החדש 124 בחזקת 3
ועל הצילנדר הישן 124.6 בחזקת 3
שאני מודד עם הקאליפר יש הבדל של 0.4 מילימטר לרוחב.
כמה בעיות אליאקספרס האלה עשו לי.. רשום שזה לאותו מנוע אבל כלום לא מתאים. לא הנדנדים לא הראש לא הקאמפשט לא כלום. קיבלתי על זה את הכסף בחזרה אבל לא על כל הכאב ראש הזה והזמן..
הבנתי שזה יכול להיות הגורם. אם כן אקנה כבר צילנדר חדש בארץ וסוף סוף אפתור את זה
לא.
אין לרוחב של הציל' השפעה על המהלך של הבוכנה.
עם זמן העבודה של המנוע הצילינדר מתרחב.
רשמתי לרוחב אבל יכול להיות שזה אורך..
ולמה לא ? הרי בגלל זה יכול להיות שהשסתומים פוגעים בבוכנה ובגלל זה הם נשברים.
ויש גם המון מכות על הבוכנה זה לא מסמן את זה ?
צילינדר קצר ממה שאמור יכול להפגיש בין הבוכנה לשסתומים.
רוחב לא משפיע על המהלך של הבוכנה.
124 בחזקת 3 זה הנפח של הצילינדר - סמ"ק \ מ"ל.
לנפח יש נוסחה ויש בה גם גובה.
הכי פשוט למדוד את הגובה עם סרגל ולראות אם יש הבדל.
יש הבדל של כ0.4 - 0.3 מילימטר. תלוי כמה אני לוחץ על האטמים
https://ibb.co/2SnhsBx
https://ibb.co/Mks5H46
https://ibb.co/WHSFg5K
https://ibb.co/H4dtVz5