עמוד 5 מתוך 7 ראשוןראשון ... 34567 אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 92

אשכול: מובי 125 נכבה ולא מניע.

  1. #61
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    וגם,
    תמיד בשחרור המותחן, יש תנועה מסוימת.

  2. #62
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    איזה גשר?
    אני חושב שהמנוע היה על T כל הזמן.
    איילזו- תנועה מסוימת של השרשרת?

  3. #63
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    אם הכוונה בגשר זה למוביל שרשרת, בכל מקרה העליון לא יוצא רק התחתון

  4. #64
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    טוב עדכון קל, השרשרת לא הייתה על הגלגל שיניים שלה היא נפלה משם.. החזרתי אותה וזה סידר את הבעיה. או שהיא נפלה כשנשבר השסתום מהמכה או שכשיחקתי את הפלייוויל בשביל לראות איפה הטופ.
    האם זה מעיד על משהו או שאפשר להמשיך כרגיל?

  5. #65
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    הרכבתי הכל, מצרף סרטון, בבקשה אם תוכלו להסתכל אני רוצה לוודא שהכל נראה תקין לפני שאני סוגר, לא מעוניין לטעות שוב חחח.


    https://youtu.be/lkrXz1yPT94?feature=shared



    קצת הערות
    1. החורים לא הכי מקבילים שיש זאת הנקודה הכי טובה שהצלחתי לעשות.
    2. המותחן פשוט שחררתי אותו, לא חיזקתי את המתיחה ולא כלום.
    3. הראש שהגיע לא התאים, אז קניתי אחד פה בארץ, הנדנדים גם לא מתאימים ולכן השארתי את הישן, למרות שאמרו לי שהם גמורים. אבל כבר התעייפתי ואני מת לסיים עם זה.
    4. כמו שרואים בסרטון ישנה נקודה אני חושב שכשדוחפים את השסתום פליטה ישנה התנגדות יותר חזקה מהרגיל. וגם שומעים קצת נוזל שפורץ בכוח אולי זה בגלל ששמתי הרבה שמן (השסתומים מכוונים)

    זהו מחכה לאישור וסוגר הכל. שיהיה בהצלחה

  6. #66
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    לא צריך לחזק את המותחן הוא נפתח עם מברג ומפעיל לחץ כשעוזבים את המברג.
    המוביל של השרשרת טימינג, זה שהזזת עם האמצע עקום זה לא תקין תחליף אותו.

  7. #67
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    אבל זה העליון הוא מחובר מבפנים במנוע, צריך לפתוח את הגיר בשביל זה לא?

  8. #68
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    אם רוב הסכויים שלא יקרה כלום מהמותחן אני מעדיף להשאיר את זה , כבר מיציתי את הקטנוע הזה אני יושב עליו כבר חודשיים חחח, וטריבל אתה מקצוען תדע לך שכל ההקפדות האלה במוסכים פה בארץ לא עושים. דיברתי עם כמה כשקניתי את הראש מנוע החדש שאלתי על הקודם, חלק אמרו לי שהרכיבו מנועים עם מובילי שסתומים שבורים כמו שלי וזה עבד, מוסך אחר שאמרתי לו שנאבד לי הפינים (dowels) שמחברים בין הראש לנועל קאמפשט אמר לי לא חייב בכלל את הפינים הרכבתי כמה בלי לשים והכל עבד , חחח. כולם אמרו לי אל תפתח את המשאבת שמן פשוט תחליף שמן אחרי 500 קילומטר יוציא את כל השבבים, וכו וכו וכו.
    אני מניח שזה בגלל שלא באמת אכפת להם מהקטנוע אלא רק שיצא תקין וזהו.
    בקיצור לגבי המוביל טיימינג אני מעדיף לא לגעת אם תאשר שזה אפשרי, להוציא אותו זה בלאגן גדול ועוד לחפש אחד חדש.

  9. #69
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ממש לא.
    לא מומלץ להשאיר את המצב איך שהוא.
    זה חלק עם משמעות גבוהה וגם את המוביל התחתון שווה לבדוק.

    בדרך כלל בשביל להגיע למוביל העליון צריך לפתות את המכסה של הוריאטור ולהוציא את הוריאטור הקדמי.
    הוא מחובר בעזרת בורג.
    מומלץ לבדוק את הבורג יכול להיות שיש חופש באזור שעליו מושחלת האוזן של המוביל העליון - זה בורג עם "צוואר" מנופח יכול להיות שהוא שחוק.
    לא מדובר בחלקים נדירים תשאל בעופר אבניר \ צור חלפים.

    ותודה.

  10. #70
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    טוב אז אני אחפש את החלק ביום ראשון..
    גם זכור לי שאני עושה בדיוק כמו בפעם הראשונה שעשיתי, אז יכול להיות שהמוביל הוא מה שגרם למה שקרה? והאם כל השאר נראה תקין? הרעש וההתנגדות נעלמו כשהוצאתי את הפלאג
    תודה

  11. #71
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    אם הצילינדר החדש טיפה קטן יותר מהקודם זה יכול להיות הגורם לשבירת השסתומים?
    רשום על הצילנדר החדש 124 בחזקת 3
    ועל הצילנדר הישן 124.6 בחזקת 3
    שאני מודד עם הקאליפר יש הבדל של 0.4 מילימטר לרוחב.

    כמה בעיות אליאקספרס האלה עשו לי.. רשום שזה לאותו מנוע אבל כלום לא מתאים. לא הנדנדים לא הראש לא הקאמפשט לא כלום. קיבלתי על זה את הכסף בחזרה אבל לא על כל הכאב ראש הזה והזמן..
    הבנתי שזה יכול להיות הגורם. אם כן אקנה כבר צילנדר חדש בארץ וסוף סוף אפתור את זה

  12. #72
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    לא.
    אין לרוחב של הציל' השפעה על המהלך של הבוכנה.
    עם זמן העבודה של המנוע הצילינדר מתרחב.

  13. #73
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    רשמתי לרוחב אבל יכול להיות שזה אורך..
    ולמה לא ? הרי בגלל זה יכול להיות שהשסתומים פוגעים בבוכנה ובגלל זה הם נשברים.
    ויש גם המון מכות על הבוכנה זה לא מסמן את זה ?

  14. #74
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    צילינדר קצר ממה שאמור יכול להפגיש בין הבוכנה לשסתומים.
    רוחב לא משפיע על המהלך של הבוכנה.

    124 בחזקת 3 זה הנפח של הצילינדר - סמ"ק \ מ"ל.
    לנפח יש נוסחה ויש בה גם גובה.
    הכי פשוט למדוד את הגובה עם סרגל ולראות אם יש הבדל.

  15. #75
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    יש הבדל של כ0.4 - 0.3 מילימטר. תלוי כמה אני לוחץ על האטמים


    https://ibb.co/2SnhsBx
    https://ibb.co/Mks5H46
    https://ibb.co/WHSFg5K
    https://ibb.co/H4dtVz5

אשכולות דומים

  1. לפעמים כשאני מאותת המנוע נכבה(קימקו מובי 2020)
    על ידי Arik584 בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-11-2021, 16:07
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23-08-2020, 07:54
  3. תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-02-2017, 14:36
  4. מובי- נכבה בסרק ולא מניע עד שמתקרר
    על ידי a_zur בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 31-01-2017, 15:23
  5. מנוע נכבה באמצע נסיעה ולא מניע אח"כ
    על ידי Amitay בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-03-2016, 14:26

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO