צודק, הסוללות מתקשות לעבוד כשהטמפרטורה החיצונית יורדת ל15 מתחת לאפס ועולה מעל 50.
לגבי הראשון לא יודע מה הפתרון, לגבי השני כבר יש הרבה כלי חשצליים עם מערכת קירור של רדיאטור ונוזל קירור, מה שנותן לכלים האלה אפשרות לטעינה מהירה.

בתנאי חום כבדים ביולי אוגוסט בנסיעות ארוכות עם כלי בלי מערכת קירור, יצא לי לראות כ80% מהטווח לעומת הימים הרגילים.

אלה דברים מינוריים, כרגע יש 3 בעיות עיקריות לכלים חשמליים
1)פאן פאקטור
2)זמן הטעינה של הסוללה
3)משקל ועלות הסוללות