סך מכירות לא מגדיר אם החברה טובה או לא, ראה מטרו.
החברה התנהלה בצורה גרועה מבחינת שינוי השוק, בזמן שהרבה חברות התחילו לגשש ולפתח רכב חשמלי, הם לא רק שלא עשו את זה, אלה השקיעו המון כסף בלוביסטים, לנסות לדחות את המעבר לחשמלי על ידי נסיון דחיית המעבר לחשמלי כמו חברות הדלק,במקום זה פיתחו רכב מימן שנחשב לכישלון חרוץ.
כל זה כי הם היו ראש בקיר וסגרו עיניים לעצמם ולאחרים בזמן שהשוק משתנה. כל זה כשהייתה להם טויוטה פריוס ממזמן, שלהפוך אותה לחשמלים היה חצי עבודה.
משקיעים שהתנגדו למהלכים שלהם, מה שבסופו של דבר השפיע על הכניסה שלהם לתחום החשמלי וגרם למנכל להתלחף.
כל זה אגב הפיע על המחירים שלהם, אותה הטויוטה קורולה שנחשבת לאמינה אך מאוד משעממת היום מתחילה מ160K.
למה אתה יורד איתי לפסים אישיים, אתה מנהל פה לא?



ציטוט ההודעה בתגובה