מסתבר שהתחרות חזקה מהכל כשהיא מתרחשת באילנות הגבוהים, אפילו המלך הבלתי מעורער, קשוב לצרכי לקוחות, יותר כוח, יותר אלקטרוניקה
ופחות משקל, החשיפה של דגם ה-GS קדמה לחשיפת האס האמתי האדוונצ'ר שם תגיע ההפתעה!
בב.מ.וו מציגים את ה-R 1300 GS - דור חדש למשפחת ה-GS רבת-המכר, עם עיצוב חדש, יותר נפח, יותר כוח, יותר אלקטרוניקה ופחות משקל; הפרטים המלאים וגלריית התמונות - בפנים.
https://fullgaz.co.il/%d7%91-%d7%9e-...7%d7%93%d7%a9/
![]()
מסתבר שהתחרות חזקה מהכל כשהיא מתרחשת באילנות הגבוהים, אפילו המלך הבלתי מעורער, קשוב לצרכי לקוחות, יותר כוח, יותר אלקטרוניקה
ופחות משקל, החשיפה של דגם ה-GS קדמה לחשיפת האס האמתי האדוונצ'ר שם תגיע ההפתעה!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
גרסת הטרופי יפיפייה וגם הטריפל-בלאק עושה חסד עם האופנוע.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
השוואה מתבקשת אל מול המתחרים כשכרטיס הביקור ומקדם המכירות הגדול ש-י-מ-ו-ש-י-ו-ת!
יותר טורק בתחום השימוש הראלי על חשבון כ"ס בקצה.
הפחתה של 12 קילו מהמשקל הכללי - (אפשר להפחית ע"י החלפת מערכת האגזוז לקלה יותר ודיאטה לרוכב)
מערכת זימון שסתומים משתנה אלקטרונית בהתאם לסגנון הרכיבה-טוב לצריכת הדלק.
שימו לב לטבלאות ההשוואה ברוב התחומים...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!