מלך תודה,

עברתי על הצנרת וידאתי הכל. לדעתי הכיוון הוא כן בדלק כי מאז הספקתי להחליף בלוק והתופעות נשארו:

- קשיים בהנעה מנוע קר
- גמגומים לאחר הנעה כמספר דקות של נסיעה עד למנוע חם הוא על סף דימום ולא מאפשר מצערת
- משחק עם הטורים בצורה קיצונית, במנוע קר על סף דימום בחם הוא מטפס ומטפס בצורה קיצונית

מתלבט איך להמשיך. נשאר לי לבדוק את הצ'וק האוטומטי - יש הסבר איך לבדוק אותו? מאיפה מזמינים (XEVO), ומה הקשר של כיוון שסתומים - מה התופעות המעידות על שסתומים לא מכוונים?