היצרן לא מייצר אטם לסעפת היניקה בדגם הזה.
יש בתחתית גומי מובנה ואפשר להשתמש ב RTV בין הסעפת לראש מנוע.
יותר סביר שהבעיה היא בהברגות הברגים בראש המנוע, שגורמים למצב שבו היא לא מהודקת לראש כמו שצריך.

אפשרויות נוספות - הסעפת או אחד מהצינורות המתחברים אליה קרוע.
הפטמה הגדולה (השמאלית בתמונה) נוטה לזוז (לא יצוקה לגומי), כדאי לבדוק גם את הקטנה.

בנוסף, מנוע קר לא מגיב טוב זה בדרך כלל משנק אוט' (choke) בספר יש הסבר אין לבדוק את ההתארכות שלו במצב חם.
במצב שהוא לא מתפקד הוא יהיה במצב ההתארכות המקס' כל הזמן, במצב התקין, כשהוא לא מחובר למקור מתח הוא אמור להתכווץ.