ממה שזכור לי, לא צריך רישיון בתוקף.
ואגב, בלוק צילינדרים שמאוחד עם החצי העליון של הקייס, כמו גם ציפוי ניקסיל על האלומינים במקום סליב - זאת פרקטיקה נהוגה במנועים מודרניים.
עוד המנוע של ה-R1 הראשון משנת 1998 היה בנוי כך.
כעיקרון, בהרבה מנועים אפשר להשתיל סליב. ממה ששמעתי, לפחות בארץ - זה יוצא גרוע. ברוסיה עושים את זה במנועים של רכב וטוענים שזה עובד בסדר.
במקרה שלך, לאור כמויות הנזק - חד-משמעית כדאי להזמין מנוע.


ציטוט ההודעה בתגובה