ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
צריכת שמן גבוהה, כשלא מדובר בנזילה, נפתרת ע"י החלפת סט בוכנה וצילינדר וגם גומיות שסתומים.
לפעמים יש שחיקה במוביל של השסתום וחלפת גומיות לא תעזור.
לא מומלץ לעשות שיפוץ בלי להחליף קראנק.
ואם מגיעים לקראנק לכל הפחות כדאי להחליף את המיסבים בצדדים.
צריך חולץ לאלטרנטור, חולצי מיסבים ופרס.
עבודה על קראנק זה לא עבודה על הדרך זה פרויקט בפני עצמו.

צילינדר ובוכנה חדשים הם STD - בוכנה במידה 0 ואוברסייז זה גדול מ - 0.
שרשרת ומובילים לא יזיק להחליף (אולי גם גלגלי השיניים של השרשרת?).
להחליף ראש מנוע?

העלות של כל החלקים האלה - סדר גודל של 10,000 שקלים כולל מסים ומשלוח, אולי אפילו יותר.

השקעה מאוד לא נבונה בגלל שהתוצאה לא תהיה כמו שאתה חושב, ולא מבחינת כמה זמן זה יחזיק, אלא מבחינת החבילה.
אתה עדיין תרכוב על קטנוע עם 100,000 ק"מ.

לכל היותר הייתי מחליף בוכנה וצילינדר בסט וגם גומיות שסתומים.
זו עבודה פשוטה ואין מה לפחד ממנה.
מה שבעייתי עם קטנוע גדול הוא המשקל של המנוע.
בגדול אני מסכים.
הייתי אומר שאם כל הבעיה כרגע היא צריכת השמן, וגם זו לא גבוהה במיוחד, אפשר להחליף גומיות שסתומים ורינגים (אולי גם בוכנה, אם היא לא יקרה) ולהישאר עם צילנדר ומנוע תחתון מקוריים. לפעמים זה מספיק כדי לתת למנוע עוד עשרות אלפי קילומטרים.
שוב, כדי באמת לדעת מה בלוי ומה לא צריך לפתוח ולאבחן את החלקים.