ציטוט נכתב במקור על ידי nridder צפיה בהודעה
לגבי cb650r כנגד cb1000r אני באמת מנסה להבין האם יש הצדקה (לאור הצרכים שתיארתי) אם יש טעם להוסיף 40k יותר 67 אחוז יותר מהמחיר. ואני תוהה עבור מה בעצם? היום עם ה58 כח שיש לי אני בכלל מרגיש שזה מעל ומעבר... דעתי האישית שעבור הליטר גם אם הוא לינארי ליום יום, או לכבישים המפותלים הוא לא משחק כאן תפקיד. איפה כן? במסלול אני מניח.

לגבי מה שציינת על הרכבה. זו נקודה מעניינת. יוצא לי אחת ל להרכיב את אשתי פה ושם אבל בעיקר לבתי קפה כדי לחסוך חניה. מניח שנייקד יכול לתת מענה להרכבות קצרות אבל מן הסתם לא לטיולים... אני צודק?
מבין הכלים שמנית, הייתי הולך על ה-CB650R (רק עם קלאץ' נורמאלי בבקשה).
למה?
כי הוא 4 בשורה, ואופי המנוע שלו יהיה עבורך לשינוי מרענן אחרי הקטנוע.
כי הוא יפה.
כי הוא יודע לעשות בדיוק מה שאתה מבקש.
ולבסוף - כי עם כל זה, הוא ישאיר לך עודף מהתקציב.

אופציה מעניינת אחרת זה הימאהה MT-09 (אם אתה מתחבר לצורה החרקית שלו) או ה-XSR900 (אם אתה רוצה שהאופנוע גם יראה נחמד).
אם אתה חושב שזה מוגזם עבורך אתה מוזמן לנסות גם את ה-XSR700. אני אישית חושב שהוא טיפה משעמם.
וכמובן שיש גם דוקאטי. מונסטר תפור עליך, לא זוכר כמה הוא עולה והאם נכנס בתקציב שלך. משומש מהדור הקודם בוודאות משאיר המון עודף, ובעיני הוא יפה ומעניין יותר מהדור הנוכחי.