וי-סטרום בלי וי.
וי-סטרום עם ויברציות מציקות.
וי-סטרום שאינו חסכוני בדלק.
וי-סטרום עם מיגון רוח גרוע.
הקדמה לפי סוזוקי נראת לא משהו.
נשאר רק לקוות שה-650 הישן, האמין, המוצלח והמלוטש ימשיך להימכר במקביל לחדש - כמו שסוזוקי אוהבים לעשות.
אחרי עשור של תרדמת, סוזוקי חוזרת לחיים עם הוויסטרום 800DE - אדוונצ'ר מודרני מרשים ואיכותי שיושב על פלטפורמה חדשה ונכנס היטב לסגמנט החם; מבחן דרכים; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...8%d7%a8%d7%95/
וי-סטרום בלי וי.
וי-סטרום עם ויברציות מציקות.
וי-סטרום שאינו חסכוני בדלק.
וי-סטרום עם מיגון רוח גרוע.
הקדמה לפי סוזוקי נראת לא משהו.
נשאר רק לקוות שה-650 הישן, האמין, המוצלח והמלוטש ימשיך להימכר במקביל לחדש - כמו שסוזוקי אוהבים לעשות.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
השוק הרותח ביותר בעולם האופנועים הוא שוק ה- "אדוונצ'ר" יצור חמקמק שנתון לפרשנות אישית אבל מוכר כמו משוגע הבטחות.
בתכלס רק לנישה הזאת יש היום כבר כל כך הרבה קטגוריות שזה הפך לעולם בפני עצמו.
היום כל אופנוע עם ישיבה זקופה יותר מתנוחת העובר של אופנועי הספורט כבר מזכה אותך בתואר הנחשק. פעם עוד יכולת להבדיל
ולזהות את המתחזים על פי קוטר הגלגל הקדמי, היום כבר גם הזיהוי הזה כבר לא אמין.
אז אם הבנו ש-"אדוונצ'ר" הוא שם קוד לסוכני המכירות החמדנים, מה בעצם מוכרים לנו?
זה פשוט מאד, מוכרים לנו אופנוע שימושי רב גווני, בעבר הזקנים קראו לו דו"ש (דו שימושי) שידע לרדת מהכביש לכורכר באחוזים
שונים כל ייצרן בחר את המינון וגרם להפרעת קשב נוספת אצל הלקוח המבולבל.
היום ישנם גם אופנועי GT שהם אופנועי תיור שלא יראו "שטח" אבל בנויים לחצות בכביש יבשות מעברי הרים ולכסות מרחקים
בנוחות בזוג ועם מטען. אבל אותו יצרן מייצר את אותו המנוע עם גלגלים קצת אחרים מיגון קצת שונה לכלי שמסוגל לרדת
מהאספלט למי שמסוגל להחזיק אותו שם. הצורך הזה גרם להם להפחית משקלים להוריד נפח וליצור מכונות ביניים לכאלה
שפחות מסוגלים לא רוצים לאבד את ה- "אדוונצ'ר" החמקמק.
בקיצור תרגיל מקסים של יחסיי ציבור שבלי להשקיע כלום רק במיתוג שמי מגדילים את המכירות.
אם נסתכל רגע לאמת בעיניים יש בעצם קטגוריות אחרות.
אופנועי ספורט מסלול/נייקד (בשלוש נפחי מנוע-קטנים בינוניים גדולים)
אופנועי שטח שוב בשלל נפחים
ואופנועי כביש/שטח עם ישיבה זקופה שכולם קוראים להם היום אדוונצ'ר.
בסופו של היום ההרפתקה היא לא האופנוע אלה הרוכב שיודע לקחת כל אופנוע וליהנות איתו הכי הכי.
ההרפתקה שלי על המשאית הירוקה:
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ברכב זה קרוסאובר.
כל מיני פרייבטים מוגבהים ( לצורך העניין הויטארה שלנו שהיא 2/4 ולא 4X4 שחוץ מלעלות על מדרכה ואולי איזה שביל מזדמן שטח היא לא ממש תדע לעשות ( טוב ליסינג אז בדקתי את העניין ומה שלא נוסע קדימה אפשר לעבור ברוורס )
וכך גם באופנועים
אנשים נהנים לשחק בנדמה לי כשבפועל אין להם כוונה להכנס לשטח.
פעם היו מתקינים מדף על הבגז של הרכב ומדביקים טורבו.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כשאסי בחן את האופנוע לקחתי סיבוב התרשמות, ואני חותם על כל מילה מהמבחן של אסי - אופנוע טוב מאוד.
הדבר היחיד שאני לא מבין זה למה בסוזוקי מתעקשים על חישוק אחורי בקוטר "17 ולא "18.