גש למוסך ותתעקש על תיקון הבעיה עד לפתרון מלא. תודיע להם שאם הבעיה לא נפתרת לשביעות רצונך המלא אתה תפנה
לאיגוד המוסכים ולמוסך אחר ותחייב אותם במחיר תיקון הבעיה או החזר כספי מלא.
שלום לכולם,
אני מחפש עצה לבעיה עם הקטנוע שלי, ימאהה Xmax 400 שנת 2018, שצבר 62,000 קילומטרים.
לאחרונה, התחלתי לחוות רעשי "הקשה" במנוע. המכונאי אבחן את זה כתקלה בקראנקשאפט. כתוצאה מכך, גם הקראנקשאפט וגם הבוכנה הוחלפו.
אספתי את הקטנוע מהתיקון ב-17 בינואר 2024, והומלץ לי לשמור על מהירות מתחת ל-80 קמ"ש ב-1,000 הקילומטרים הראשונים ובכלל לא לאמץ את המנוע, דבר שעשיתי.
הכל נראה תקין למשך 466 הקילומטרים הראשונים, אך לאחר מכן נתקלתי בבעיה בזמן גשם; אתמול בבוקר הקטנוע שלי הפסיק לעבוד בזמן נסיעה כאשר האטתי או כמעט עצרתי, כאילו המנוע נחנק.
המכונאי חשב בתחילה שמדובר בחיבור רופף בצינור האוויר למנוע ותיקן אותו.
עם זאת, הבעיה נמשכה.
היום בבוקר, לאחר שהחליפו את הפלאג, הבעיה חזרה שוב בדרכי הביתה, והפעם ללא גשם או כביש רטוב (ראה וידאו מצורף).
אני מאוד מיואש מכיוון שהתיקון עלה לי 9,000 ש"ח.
האם מישהו נתקל בבעיה דומה או יכול לזהות את הגורם לבעיה הזו?
אשמח לכל עצה או הצעה!
תודה מראש על עזרתכם!
גש למוסך ותתעקש על תיקון הבעיה עד לפתרון מלא. תודיע להם שאם הבעיה לא נפתרת לשביעות רצונך המלא אתה תפנה
לאיגוד המוסכים ולמוסך אחר ותחייב אותם במחיר תיקון הבעיה או החזר כספי מלא.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ביצעת תיקון מכני.
הבעיה אינה מכנית ואין לה קשר למהירות בה נסעת אחרי השיפוץ.
אני מניח שאחד התסמינים שקדמו לטיפול הייתה צריכת שמן גבוהה.
תבדוק שפנים בית המצערת ומנוע הצעדים לא מלאים במשקעי שמן.
מה הסיבה שאתה לוחץ על כפתור הכיבוי בחירום בסרטון מס' 2?