מצד אחד הבקרה אמורה לכבות את הגז שהגלגל האחורי מהיר יותר מהגלגל הקדמי או ככה הבנתי כדי למנוע מצב שמחליקים עם האחורי אז זה בעצם ההיפך מabs אחורי? וסתם שאלה למתי צריך את זה? כי תכלס בתאוצה האחיזה באחורי גבוהה כי המשקל הולך לאחורה ואנשים עושים ווילי כי האחורי לא מחליק להם אז מתי המערכת נכנסת לפעולה? רק בכבישים חלקים ממש?
תאמת בניתי על המערכת שתעזור לי להאיץ טוב יותר בלי שהאחורי יאבד אחיזה אבל בטעות עליתי לווילי בפעם הראשונה שלי בגלל זה חחח