בקרת אחיזה מפחיתה את המומנט לגלגל האחורי כשהיא מזהה החלקת גלגל אחורי בתאוצה. היא לא מכבה את הגז אלא מפחיתה תערובת ומאחרת הצתה, ובמצערות חשמליות גם מפחיתה מצערת.
צריך את זה כדי למנוע החלקה שעלולה להסתיים בנפילה.
המערכת לא תעזור לך להאיץ טוב יותר.
מצד אחד הבקרה אמורה לכבות את הגז שהגלגל האחורי מהיר יותר מהגלגל הקדמי או ככה הבנתי כדי למנוע מצב שמחליקים עם האחורי אז זה בעצם ההיפך מabs אחורי? וסתם שאלה למתי צריך את זה? כי תכלס בתאוצה האחיזה באחורי גבוהה כי המשקל הולך לאחורה ואנשים עושים ווילי כי האחורי לא מחליק להם אז מתי המערכת נכנסת לפעולה? רק בכבישים חלקים ממש?
תאמת בניתי על המערכת שתעזור לי להאיץ טוב יותר בלי שהאחורי יאבד אחיזה אבל בטעות עליתי לווילי בפעם הראשונה שלי בגלל זה חחח
בקרת אחיזה מפחיתה את המומנט לגלגל האחורי כשהיא מזהה החלקת גלגל אחורי בתאוצה. היא לא מכבה את הגז אלא מפחיתה תערובת ומאחרת הצתה, ובמצערות חשמליות גם מפחיתה מצערת.
צריך את זה כדי למנוע החלקה שעלולה להסתיים בנפילה.
המערכת לא תעזור לך להאיץ טוב יותר.
מהנסיון שלי, בפתיחת גז חזקה ביציאה מסיבובים עם אחיזה נמוכה המערכת תתערב.
ה MTC למיטב הבנתי הוא הבסיס למניעת ווילי ועובדת על אותם חיישנים של ה ABS שמזהים הפרש בסיבוב בין הקדמי לאחורי.
גם לי קרה שהמערכת לא עבדה מס' פעמים אבל כן הגבילה את גובה הווילי.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021