תוצאות 1 עד 3 מ 3

אשכול: בקרת mtc

  1. #1

    בקרת mtc

    מצד אחד הבקרה אמורה לכבות את הגז שהגלגל האחורי מהיר יותר מהגלגל הקדמי או ככה הבנתי כדי למנוע מצב שמחליקים עם האחורי אז זה בעצם ההיפך מabs אחורי? וסתם שאלה למתי צריך את זה? כי תכלס בתאוצה האחיזה באחורי גבוהה כי המשקל הולך לאחורה ואנשים עושים ווילי כי האחורי לא מחליק להם אז מתי המערכת נכנסת לפעולה? רק בכבישים חלקים ממש?
    תאמת בניתי על המערכת שתעזור לי להאיץ טוב יותר בלי שהאחורי יאבד אחיזה אבל בטעות עליתי לווילי בפעם הראשונה שלי בגלל זה חחח

  2. #2
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    בקרת אחיזה מפחיתה את המומנט לגלגל האחורי כשהיא מזהה החלקת גלגל אחורי בתאוצה. היא לא מכבה את הגז אלא מפחיתה תערובת ומאחרת הצתה, ובמצערות חשמליות גם מפחיתה מצערת.
    צריך את זה כדי למנוע החלקה שעלולה להסתיים בנפילה.
    המערכת לא תעזור לך להאיץ טוב יותר.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    מהנסיון שלי, בפתיחת גז חזקה ביציאה מסיבובים עם אחיזה נמוכה המערכת תתערב.
    ה MTC למיטב הבנתי הוא הבסיס למניעת ווילי ועובדת על אותם חיישנים של ה ABS שמזהים הפרש בסיבוב בין הקדמי לאחורי.
    גם לי קרה שהמערכת לא עבדה מס' פעמים אבל כן הגבילה את גובה הווילי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO