הטעות שלך שאתה מתייחס לאופנוע הדאקר שלהם כמו אל האופנועים המשווקים לקהל, זאת טעות אופנוע שמוכן למרוץ כזה שונה משמעותית
מאופנוע מסחרי ומושקע בצורה מקצועית בהמון כסף רק בכדאי לסיים את המרוץ, בסוף רק השם נישאר זהה.
הסינים עדיין צריכים לתת מענה בנושא האמינות לטווח ארוך, שוק אופנועים לא נמדד רק כשאופנוע חדש דווקא כאופנועי יד שניה ויותר יש משמעות
לאמינות וסחירות הכלי.
רוב יצרני האופנועים אינם מייצרים את אבזרי האופנוע הנלווים וחלקים רבים באופנוע שלהם אלה נותנים ליצרניי מיקור חוץ לייצר עבורם במפרט
מסוים. חברה חזקה שמוכנה לשלם על מפרט איכותי ובעל תוחלת חיים גבוהה, תקבל כלי אמין בעוד חברה שמתמכרת את מחיר האופנוע נמוך
תצטרך להתפשר על המפרט.
חברת BMW תוכל לגלגל את ההפרש על הקונה בגלל המחיר היקר ועדיין להרוויח, בעוד חברה אלמונית או מתחדשת תצטרך להתפשר במקומות
אחדים או במחיר או באמינות.
אחת הסיבות שטריונף לא מתרוממת בארץ היא לא בגלל שהאופנועים שלה לא טובים, אלה בגלל שהם מתומחרים כמעט באותה נישה של ה-BMW
בכדי לכסות את ההוצאות השוטפות.
הורסיס נמכר באירופה כמעט במחיר זהה לבימר ולא באמת נפוץ שם בגלל המחיר, בעוד שככל שתתקרב לצד המזרחי של הכדור הוא הופך להיות
נפוץ יותר ויותר והוא זול משמעותית מתוצרת אירופה. שוב תמחור מוצר מול אמינות.
בעבר המכוניות מיפן ואח"כ אלה מקוראה והמזרח עשו עליה לישראל לקח להם כמעט עשור לתפוס מקומם כמכוניות עממיות ואמינות יחסית לאירופאיות
והאמריקאיות מה שעזר להם זה מחיר נמוך ואמינות מופלגת.
אם בעוד עשור יתברר שהאופנועים הסינים לא פחות אמינים מהיפנים ועדיין שומרים על מחיר נמוך, אולי יהיה על מה לדבר בינתיים זה הימור.