ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
חסמו אותך בגוגל אז שאתה מצפה שאני אסביר לך מה זה מולטימטר?
אין בעיה.
זה מכשיר שנמכר בכל חנות כלי עבודה, ועולה כ-100 שקלים. יש לו שני הדקים ומלא שנתות. הוא מאפשר לך למדוד מתח/זרם/התנגדות.
משום שציינת שאתה לא מבין בחשמל, הדרכתי אותך לכוון את המכשיר על DC 20V.
משם נשאר להצמיד את שני הפינים של המכשיר להדקים של המצבר ולקבל קריאת מתח. אם הקיראה עם סימן '-', תבלבלת בין הפלוס למינוס של המצבר. הערך עדיין יהיה נכון.

ובחייאת, אם אתה לא מבין בחשמל, לא רוצה להבין בחשמל, לא יודע איפה המצבר, לא יודע מה זה מולטימטר ולא רוצה לדעת - בשביל מה פתחת את השרשור?
שנשתתף בצערך שהאופנוע לא מניע?
אז תזמין גרר וסע למוסך.
יש עוד אפשרויות. אעדכן.

ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
זה ליתיום.
האפשרויות שלך הן לטעון את המצבר בעזרת מטען חיצוני (ומומלץ עם כזה שתומך בסוג המצבר המטען הקלאסי לא תומך) או להחליף את המצבר.
המצבר הזה כנראה לא יאריך ימים אם בכלל אפשר להחיות אותו.
יגיע מישהו מהיישוב עם מטען לליתיום. יש מוד שחזור או הרפיה או משהו כזה.

ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
זה אכן מצבר ליתיום. הוא נראה קצת קטן יחסית לאופנוע שלך אבל הוא לא הבכרח התפגר.
לא בלתי סביר שהוא נפרק קצת מתחת לסף והbms (בקר שמנהל את הטעינה והפריקה של מצברי ליתיום) פשוט מפעיל הגנה מפריקת יתר ולכן אתה לא מקבל ממנו כלום (מצבר ליתיום לא מתנהג כמו מצבר רגיל בתנאים האלה).
כמו שאתה מתאר, המצבר לא שוכב במצב הזה במשך הרבה חודשים ולכן אין צורך להיות פסימי פשוט תנסה להתניע עם כבלים ממצבר של אוטו/בוסטר של אוטו/טלפון ל״ידידים״ ותקח אותו לסיבוב ארוך.

נ.ב., יש על המצבר כפתור test ולחיצה עליו אמורה להראות לך את מצב הטעינה שלו - תבדוק אותה כשאתה חוזר מהסיבוב.
אחרי הטעינה נבדוק. המצבר ממוקם מקדימה וזה לא רק להרים את המושב.

ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
אין לי שום ניסיון עם מצברי ליתיום אבל אם מצבר עופרת פרוק בוסטר לא יעזור רק מטען.
ליתיום של הביוקר. ככה קניתי.

ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
זה צריך להיות תלוי בבוסטר: https://youtu.be/VRFwEUr_Vjc?t=494
בכל מקרה, מצבר ליתיום כזה מתנהג הרבה יותר כמו סוללה של אופניים חשמליות.
בודקת.
תודה לכולם. אעדכן.