עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 18

אשכול: מצבר לא מתפקד

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066

    מצבר לא מתפקד

    א. אני לא מבין כלום בחשמל. מעולם לא קרה לי. לא קניתי, הטענתי או החלפתי מצבר באופנוע.
    ב. האופנוע במיקום שלא מאפשר הנעה בדחיפה.
    ג. מפתח מסובב בסוויץ' ואין מסך או רעשים מלמטה. דממה.
    ד. האופנוע עמד בערך חודש. בחוץ אם זה רלוונטי. בדקתי לפני שבועיים -הניע כרגיל.

    מה האפשרויות שלי?
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    1. בוסטר התנעה במקום, יציאה רכובה לבדיקה טעינה למצבר.
    2. פירוק המצבר והטענה של 24 שעות חיצונית.
    3. במידה ויש בקרבת האופנוע שקע חשמל הטענה על גבי האופנוע.
    4. קניית מצבר חדש והרכבה במקום.
    5. להחליף אופנוע.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אני לא מבין כלום בחשמל. מעולם לא קרה לי. לא קניתי, הטענתי או החלפתי מצבר באופנוע.
    נשמע שאתה רוצה פרס על זה שאין לך מושג...

    מפתח מסובב בסוויץ' ואין מסך או רעשים מלמטה. דממה.
    או שהמצבר פרוק לחלוטין או שאין מגע באחד ההדקים שלו (עקב בורג לא מהודק או קורוזיה).


    בקיצור...
    תגיע למצבר.
    תנסה להזיז את החוטים שמחוברים להדקים של המצבר עם היד. אם הם זזים - הם לא מהודקים.
    במקרה הזה תהדק.
    אם מהודק - קח מולטימטר, שים על 20V DC, ותמדוד את המתח על המצבר. מצבר חדש וטעון נותן 13.2, פחות מ-12.5 יכולות להיות בעיות בהתנעה. כדי שלא תהיה שום תגובה (כולל מסך), המצבר צריך לרדת מתחת לכ-10V (מה שבד"כ מעיד שהוא קיצר בפנים, וחייבים להחליף - אין טעם לנסות להטעין).
    אם בכל זאת המצבר מראה בין 10 ל-12V, תנסה להטעין אותו.
    אם המצבר מראה מעל 12V, ועדיין אין מסך ואין סטרטר - פרק את החוטים מההדקים, קח נייר לטש או פצירה ושייף את ההדקים (במידת הצורך, גם את הסופיות של החוטים שמתחברות להדק). חבר היטב למקום ובדוק שוב.

    בהצלחה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    1. בוסטר התנעה במקום, יציאה רכובה לבדיקה טעינה למצבר.
    אין לי בוסטר הטענה. של רכב יכול לעזור?
    2. פירוק המצבר והטענה של 24 שעות חיצונית.
    איך מטעינים מצבר?
    3. במידה ויש בקרבת האופנוע שקע חשמל הטענה על גבי האופנוע.
    כנ"ל
    4. קניית מצבר חדש והרכבה במקום.
    5. להחליף אופנוע.
    תהייה מפורט שושני. כמו לילד בן 4.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    נשמע שאתה רוצה פרס על זה שאין לך מושג...
    לא שמעת טוב. הסברתי עם מה מתעסקים כאן.

    או שהמצבר פרוק לחלוטין או שאין מגע באחד ההדקים שלו (עקב בורג לא מהודק או קורוזיה).


    בקיצור...
    תגיע למצבר.
    תנסה להזיז את החוטים שמחוברים להדקים של המצבר עם היד. אם הם זזים - הם לא מהודקים.
    זה מחובר עם ברגים. חזק.
    במקרה הזה תהדק.
    אם מהודק - קח מולטימטר, שים על 20V DC, ותמדוד את המתח על המצבר. מצבר חדש וטעון נותן 13.2, פחות מ-12.5 יכולות להיות בעיות בהתנעה. כדי שלא תהיה שום תגובה (כולל מסך), המצבר צריך לרדת מתחת לכ-10V (מה שבד"כ מעיד שהוא קיצר בפנים, וחייבים להחליף - אין טעם לנסות להטעין).
    אם בכל זאת המצבר מראה בין 10 ל-12V, תנסה להטעין אותו.
    אם המצבר מראה מעל 12V, ועדיין אין מסך ואין סטרטר - פרק את החוטים מההדקים, קח נייר לטש או פצירה ושייף את ההדקים (במידת הצורך, גם את הסופיות של החוטים שמתחברות להדק). חבר היטב למקום ובדוק שוב.
    איבדת אותי במוליטימטר. אומר לך אין לי מושג בחשמל אז מכשירים יהיו לי?
    תודה
    בהצלחה.
    אפילו לא יודע אם יש לי ליתיום או רגיל
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    זה היצור
    זה ליתיום או רגיל?
    WhatsApp Image 2024-02-08 at 15.06.51.jpg
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    איבדת אותי במוליטימטר. אומר לך אין לי מושג בחשמל אז מכשירים יהיו לי?
    תודה
    חסמו אותך בגוגל אז שאתה מצפה שאני אסביר לך מה זה מולטימטר?
    אין בעיה.
    זה מכשיר שנמכר בכל חנות כלי עבודה, ועולה כ-100 שקלים. יש לו שני הדקים ומלא שנתות. הוא מאפשר לך למדוד מתח/זרם/התנגדות.
    משום שציינת שאתה לא מבין בחשמל, הדרכתי אותך לכוון את המכשיר על DC 20V.
    משם נשאר להצמיד את שני הפינים של המכשיר להדקים של המצבר ולקבל קריאת מתח. אם הקיראה עם סימן '-', תבלבלת בין הפלוס למינוס של המצבר. הערך עדיין יהיה נכון.

    ובחייאת, אם אתה לא מבין בחשמל, לא רוצה להבין בחשמל, לא יודע איפה המצבר, לא יודע מה זה מולטימטר ולא רוצה לדעת - בשביל מה פתחת את השרשור?
    שנשתתף בצערך שהאופנוע לא מניע?
    אז תזמין גרר וסע למוסך.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    זה היצור
    זה ליתיום או רגיל?
    WhatsApp Image 2024-02-08 at 15.06.51.jpg
    זה ליתיום.
    האפשרויות שלך הן לטעון את המצבר בעזרת מטען חיצוני (ומומלץ עם כזה שתומך בסוג המצבר המטען הקלאסי לא תומך) או להחליף את המצבר.
    המצבר הזה כנראה לא יאריך ימים אם בכלל אפשר להחיות אותו.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    זה אכן מצבר ליתיום. הוא נראה קצת קטן יחסית לאופנוע שלך אבל הוא לא הבכרח התפגר.
    לא בלתי סביר שהוא נפרק קצת מתחת לסף והbms (בקר שמנהל את הטעינה והפריקה של מצברי ליתיום) פשוט מפעיל הגנה מפריקת יתר ולכן אתה לא מקבל ממנו כלום (מצבר ליתיום לא מתנהג כמו מצבר רגיל בתנאים האלה).
    כמו שאתה מתאר, המצבר לא שוכב במצב הזה במשך הרבה חודשים ולכן אין צורך להיות פסימי פשוט תנסה להתניע עם כבלים ממצבר של אוטו/בוסטר של אוטו/טלפון ל״ידידים״ ותקח אותו לסיבוב ארוך.

    נ.ב., יש על המצבר כפתור test ולחיצה עליו אמורה להראות לך את מצב הטעינה שלו - תבדוק אותה כשאתה חוזר מהסיבוב.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אין לי שום ניסיון עם מצברי ליתיום אבל אם מצבר עופרת פרוק בוסטר לא יעזור רק מטען.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    זה צריך להיות תלוי בבוסטר: https://youtu.be/VRFwEUr_Vjc?t=494
    בכל מקרה, מצבר ליתיום כזה מתנהג הרבה יותר כמו סוללה של אופניים חשמליות.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    חסמו אותך בגוגל אז שאתה מצפה שאני אסביר לך מה זה מולטימטר?
    אין בעיה.
    זה מכשיר שנמכר בכל חנות כלי עבודה, ועולה כ-100 שקלים. יש לו שני הדקים ומלא שנתות. הוא מאפשר לך למדוד מתח/זרם/התנגדות.
    משום שציינת שאתה לא מבין בחשמל, הדרכתי אותך לכוון את המכשיר על DC 20V.
    משם נשאר להצמיד את שני הפינים של המכשיר להדקים של המצבר ולקבל קריאת מתח. אם הקיראה עם סימן '-', תבלבלת בין הפלוס למינוס של המצבר. הערך עדיין יהיה נכון.

    ובחייאת, אם אתה לא מבין בחשמל, לא רוצה להבין בחשמל, לא יודע איפה המצבר, לא יודע מה זה מולטימטר ולא רוצה לדעת - בשביל מה פתחת את השרשור?
    שנשתתף בצערך שהאופנוע לא מניע?
    אז תזמין גרר וסע למוסך.
    יש עוד אפשרויות. אעדכן.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    זה ליתיום.
    האפשרויות שלך הן לטעון את המצבר בעזרת מטען חיצוני (ומומלץ עם כזה שתומך בסוג המצבר המטען הקלאסי לא תומך) או להחליף את המצבר.
    המצבר הזה כנראה לא יאריך ימים אם בכלל אפשר להחיות אותו.
    יגיע מישהו מהיישוב עם מטען לליתיום. יש מוד שחזור או הרפיה או משהו כזה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    זה אכן מצבר ליתיום. הוא נראה קצת קטן יחסית לאופנוע שלך אבל הוא לא הבכרח התפגר.
    לא בלתי סביר שהוא נפרק קצת מתחת לסף והbms (בקר שמנהל את הטעינה והפריקה של מצברי ליתיום) פשוט מפעיל הגנה מפריקת יתר ולכן אתה לא מקבל ממנו כלום (מצבר ליתיום לא מתנהג כמו מצבר רגיל בתנאים האלה).
    כמו שאתה מתאר, המצבר לא שוכב במצב הזה במשך הרבה חודשים ולכן אין צורך להיות פסימי פשוט תנסה להתניע עם כבלים ממצבר של אוטו/בוסטר של אוטו/טלפון ל״ידידים״ ותקח אותו לסיבוב ארוך.

    נ.ב., יש על המצבר כפתור test ולחיצה עליו אמורה להראות לך את מצב הטעינה שלו - תבדוק אותה כשאתה חוזר מהסיבוב.
    אחרי הטעינה נבדוק. המצבר ממוקם מקדימה וזה לא רק להרים את המושב.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אין לי שום ניסיון עם מצברי ליתיום אבל אם מצבר עופרת פרוק בוסטר לא יעזור רק מטען.
    ליתיום של הביוקר. ככה קניתי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    זה צריך להיות תלוי בבוסטר: https://youtu.be/VRFwEUr_Vjc?t=494
    בכל מקרה, מצבר ליתיום כזה מתנהג הרבה יותר כמו סוללה של אופניים חשמליות.
    בודקת.
    תודה לכולם. אעדכן.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #13
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    מעדכן.
    הגיע חבר מהיישוב עם מטען נוקו 5 שתומך במצברים ליתיום.
    לא עשה טעינה אלא התחיל משלב Repair. לקח בערך 5 שעות לסיים.
    אחר כך שלב הטעינה נגמר תוך דקה.
    מצבר עובד, אופנוע מניע.
    יוצא עכשיו לטיול כביש עם הבת אחרי חודשיים. סוחב שיעול וחולשה הרבה אחרי שהסתיימה השפעת. ממש חסר לי.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מעדכן.
    הגיע חבר מהיישוב עם מטען נוקו 5 שתומך במצברים ליתיום.
    לא עשה טעינה אלא התחיל משלב Repair. לקח בערך 5 שעות לסיים.
    אחר כך שלב הטעינה נגמר תוך דקה.
    מצבר עובד, אופנוע מניע.
    יוצא עכשיו לטיול כביש עם הבת אחרי חודשיים. סוחב שיעול וחולשה הרבה אחרי שהסתיימה השפעת. ממש חסר לי.
    גם לי יש נוקו 5 ולדעתי הוא מטעין רק במצב ריפייר. המצב הרגיל עובר את כל השלבים תוך 5 דקות ומראה שהמצבר מלא. מצב ריפייר כבר החזיר אצלי מצברים לחים, ויותר מפעם אחת.

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    גם לי יש נוקו 5 ולדעתי הוא מטעין רק במצב ריפייר. המצב הרגיל עובר את כל השלבים תוך 5 דקות ומראה שהמצבר מלא. מצב ריפייר כבר החזיר אצלי מצברים לחים, ויותר מפעם אחת.
    מההסבר שקיבלתי הוא מסדר את היונים השליליים והחיובים בסוללה תוך כדי הטענה כמו defrag בהארדיסק.
    מצד אחד מאוד עזר, מצד שני אני לא מבין למה לקנות מטען במחיר של סוללה (או למה לשים מיגון שיקר יותר מהחלק שעליו הוא מגן...).
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. Mt 07 מצבר
    על ידי Avivmt07 בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 26-03-2018, 15:10
  2. מצבר חדש
    על ידי lior בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 10-01-2018, 15:49
  3. מצבר חדש
    על ידי Tunfash בפורום פורום מכירה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 05-07-2017, 06:57
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-02-2017, 19:38
  5. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-07-2016, 20:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO