תוצאות 1 עד 10 מ 10

אשכול: גרסת ה-450 במשפחת MT של CFMOTO

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    גרסת ה-450 במשפחת MT של CFMOTO

    ב-CFMOTO מציגים את גרסת ה-450MT אדוונצ'ר עם מנוע טווין מקבילי, חישוק "21 מלפנים, הרבה אלקטרוניקה, ואפילו גרסה מותאמת לשטח

    http://fullgaz.co.il/%d7%92%d7%a8%d7...%d7%9c-cfmoto/



  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אמנם העיצוב הסיני עדיין לא לטעמי, אבל אני חייב להודות שהם נכנסים לעוד ועוד נישות מעניינות.
    וזמן הזה, קאוואסאקי כבר 3 שנים לא טורחים להוציא מחליף באירופה לורסיס 300 הסופר-מוצלח.
    יש מצב שהיפאנים קפאו כמו הבריטים בשנות ה-60?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אמנם העיצוב הסיני עדיין לא לטעמי, אבל אני חייב להודות שהם נכנסים לעוד ועוד נישות מעניינות.
    וזמן הזה, קאוואסאקי כבר 3 שנים לא טורחים להוציא מחליף באירופה לורסיס 300 הסופר-מוצלח.
    יש מצב שהיפאנים קפאו כמו הבריטים בשנות ה-60?
    המגמה ביפן ארץ שמאמצת הכי הרבה את הטכנולוגיה העדכנית היא מעבר לחשמל, להערכתי הם יושבים על הזנב בכוונה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אמנם העיצוב הסיני עדיין לא לטעמי, אבל אני חייב להודות שהם נכנסים לעוד ועוד נישות מעניינות.
    וזמן הזה, קאוואסאקי כבר 3 שנים לא טורחים להוציא מחליף באירופה לורסיס 300 הסופר-מוצלח.
    יש מצב שהיפאנים קפאו כמו הבריטים בשנות ה-60?
    היפנים תמיד היו שמרנים או חסרי חיבור לרוכב הגלובלי חוץ מפה ושם איזה יציאה מגניבה כמו הסוזוקי קטנה למשל שגם אותו דפקו עם מיכל קטן ומחיר גבוה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    היפנים תמיד היו שמרנים או חסרי חיבור לרוכב הגלובלי חוץ מפה ושם איזה יציאה מגניבה כמו הסוזוקי קטנה למשל שגם אותו דפקו עם מיכל קטן ומחיר גבוה.
    לא יודע אם "תמיד". יש לא מעט פעמים ב-2 העשורים האחרונים, שהיפנים זיהו נכון את המגמות והיו אפילו הראשונים להיכנס וליצור את הקטגוריה.
    הטימקס.
    סדרת ה-MT
    הטנרה 700
    סדרת ה-500 של הונדה
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    לא יודע אם "תמיד". יש לא מעט פעמים ב-2 העשורים האחרונים, שהיפנים זיהו נכון את המגמות והיו אפילו הראשונים להיכנס וליצור את הקטגוריה.
    הטימקס.
    סדרת ה-MT
    הטנרה 700
    סדרת ה-500 של הונדה
    הכוונה הייתה ליציאות מגניבות לכן הבאתי את הקטאנה כדוגמה.
    סדרת הMT מעולה ככל שתהיה יחסית אפורה בהשוואה לאירופאים ואת זה אני אומר שבבעלותי TRACER 900
    מה שקסם לקהל הרוכבים היה יותר המחיר ביחס למה שאתה מקבל בזה היפנים טובים, הקוואסקי Z900 עמד כמה שנים במקום השני בגרמניה אחרי הבמוו GS היקר להחריד.

    מה שלא שמרני אצל היפנים זה הונדה עם הגיר DCT ועם ה E CLUTCH שעומד להגיע

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה

    מה שקסם לקהל הרוכבים היה יותר המחיר ביחס למה שאתה מקבל בזה היפנים טובים, הקוואסקי Z900 עמד כמה שנים במקום השני בגרמניה אחרי הבמוו GS היקר להחריד.

    מה שלא שמרני אצל היפנים זה הונדה עם הגיר DCT ועם ה E CLUTCH שעומד להגיע
    לך תבין אנשים, אלפא רומאו העמידה בעבר מספר לא מבוטל של מכוניות המהנות מאד לנהיגה, האמינות שלהם הייתה ככה.
    היום יש לרכב קהל מעריצים שמוכן לקבל כל תקלה שנזרקת בפניו רק בשביל המותג, זה לא שחסרות אופציות מהנות לא פחות
    אבל הקהל הנאמן קורא לזה "אופי" ומשלם בגדול.

    ב.מ.וו מייצרת מכוניות עם מקדם הנאה לא פחות ממושלם יקרות להחריד ותדמית של סוחר סמים, ויש כאלה שיקנו אותם.

    פרארי מייצרת מכוניות נחשקות שאף אחת מהן לא תוכן לנסוע בשכונה שלי (בגלל פסי ההאטה) בעוד פורשה מייצרת רכב גרמני
    שמתאים לשימוש יומי ועדיין האיטלקיות מככבות בכל חדר של מתבגר נורמלי.

    להגיד על היפנים שהם משעממים זה כמו להגיד על מכונית הראלי של סובארו שהיא "משפחתית"

    וכן הונדה המציאה את הגיר האוטומטי המיותר (לדעתי הבלתי נחשבת בעליל) הומצא גם הניקן עם השלושה גלגלים שלא מתרומם.

    סין ממציאה כלים חשמליים עם שתי גלגלים.

    אבל אופנוע שיכול לקחת אותך ממקום למקום מבלי להתבלבל או להתקלקל כל שני וחמישי שנותן לך מקדם הנאה אדיר ואמינות
    מפליגה במחיר שווה לכל כיס זה לא רק קניה נכונה ומושכלת...

    אז אם מישהו רוצה לשלם הון על "אופי" ג'אחה או סתם להכיר בצורה אינטימית את המוסכניק שלו...לבריאות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    לך תבין אנשים, אלפא רומאו העמידה בעבר מספר לא מבוטל של מכוניות המהנות מאד לנהיגה, האמינות שלהם הייתה ככה.
    היום יש לרכב קהל מעריצים שמוכן לקבל כל תקלה שנזרקת בפניו רק בשביל המותג, זה לא שחסרות אופציות מהנות לא פחות
    אבל הקהל הנאמן קורא לזה "אופי" ומשלם בגדול.

    ב.מ.וו מייצרת מכוניות עם מקדם הנאה לא פחות ממושלם יקרות להחריד ותדמית של סוחר סמים, ויש כאלה שיקנו אותם.

    פרארי מייצרת מכוניות נחשקות שאף אחת מהן לא תוכן לנסוע בשכונה שלי (בגלל פסי ההאטה) בעוד פורשה מייצרת רכב גרמני
    שמתאים לשימוש יומי ועדיין האיטלקיות מככבות בכל חדר של מתבגר נורמלי.

    להגיד על היפנים שהם משעממים זה כמו להגיד על מכונית הראלי של סובארו שהיא "משפחתית"

    וכן הונדה המציאה את הגיר האוטומטי המיותר (לדעתי הבלתי נחשבת בעליל) הומצא גם הניקן עם השלושה גלגלים שלא מתרומם.

    סין ממציאה כלים חשמליים עם שתי גלגלים.

    אבל אופנוע שיכול לקחת אותך ממקום למקום מבלי להתבלבל או להתקלקל כל שני וחמישי שנותן לך מקדם הנאה אדיר ואמינות
    מפליגה במחיר שווה לכל כיס זה לא רק קניה נכונה ומושכלת...

    אז אם מישהו רוצה לשלם הון על "אופי" ג'אחה או סתם להכיר בצורה אינטימית את המוסכניק שלו...לבריאות.
    רכבתי על הרבה כלים אירופאים ועל הרבה כלים יפנים, בגדול הכלים האירופאים וגם אמריקאי אחד (Buell) מהנים יותר.
    אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, זה מכלול שלם של דברים קטנים כמו הבולמים הבלמים השילדה (יפנים יותר חובבים אלומיניום) ועוד
    אין ספק שהפער הצטמצם משמעותית בשנים האחרונות כמו למשל עם מנוע הCP3 של ימאהה שהוא תענוג

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    תמחור נובע מיחס עלות תועלת כפי שנתפסת בעיני הלקוח. אמינות היא חלק מאותה "תחושת תועלת" בדיוק כמו שופוני (עיצוב, יוקרה, ייחודיות וכו'), ביצועים, ומחיר.
    האופנועים הסינים סובלים בגזרת השופוני ולכן המחיר נמוך. ההבדלים בביצועים עבור הרוכב הממוצע לא באמת משמעותיים או יותר נכון פחות חשובים ממחיר נמןך ב 30%.
    האדוונצ'ר הזה נראה אחלה. לא הייתי קונה בדיוק מאותן סיבות אבל אני בטוח שחלק מהדגמים בעתיד יעשה שמות בדגמים המקבילים של המותגים הוותיקים.
    ה kove 450r שסיים את הדקאר האחרון הוא המועמד הראשון להפוך לכוכב בעולם הדו"ש.
    הם בונים את תפיסת הערך והאיכות (ביצועים, אמינות) ומשם יעלה מדד השופוני -וגם המחיר יעלה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    תמחור נובע מיחס עלות תועלת כפי שנתפסת בעיני הלקוח. אמינות היא חלק מאותה "תחושת תועלת" בדיוק כמו שופוני (עיצוב, יוקרה, ייחודיות וכו'), ביצועים, ומחיר.
    האופנועים הסינים סובלים בגזרת השופוני ולכן המחיר נמוך. ההבדלים בביצועים עבור הרוכב הממוצע לא באמת משמעותיים או יותר נכון פחות חשובים ממחיר נמןך ב 30%.
    האדוונצ'ר הזה נראה אחלה. לא הייתי קונה בדיוק מאותן סיבות אבל אני בטוח שחלק מהדגמים בעתיד יעשה שמות בדגמים המקבילים של המותגים הוותיקים.
    ה kove 450r שסיים את הדקאר האחרון הוא המועמד הראשון להפוך לכוכב בעולם הדו"ש.
    הם בונים את תפיסת הערך והאיכות (ביצועים, אמינות) ומשם יעלה מדד השופוני -וגם המחיר יעלה.
    הטעות שלך שאתה מתייחס לאופנוע הדאקר שלהם כמו אל האופנועים המשווקים לקהל, זאת טעות אופנוע שמוכן למרוץ כזה שונה משמעותית
    מאופנוע מסחרי ומושקע בצורה מקצועית בהמון כסף רק בכדאי לסיים את המרוץ, בסוף רק השם נישאר זהה.

    הסינים עדיין צריכים לתת מענה בנושא האמינות לטווח ארוך, שוק אופנועים לא נמדד רק כשאופנוע חדש דווקא כאופנועי יד שניה ויותר יש משמעות
    לאמינות וסחירות הכלי.

    רוב יצרני האופנועים אינם מייצרים את אבזרי האופנוע הנלווים וחלקים רבים באופנוע שלהם אלה נותנים ליצרניי מיקור חוץ לייצר עבורם במפרט
    מסוים. חברה חזקה שמוכנה לשלם על מפרט איכותי ובעל תוחלת חיים גבוהה, תקבל כלי אמין בעוד חברה שמתמכרת את מחיר האופנוע נמוך
    תצטרך להתפשר על המפרט.

    חברת BMW תוכל לגלגל את ההפרש על הקונה בגלל המחיר היקר ועדיין להרוויח, בעוד חברה אלמונית או מתחדשת תצטרך להתפשר במקומות
    אחדים או במחיר או באמינות.

    אחת הסיבות שטריונף לא מתרוממת בארץ היא לא בגלל שהאופנועים שלה לא טובים, אלה בגלל שהם מתומחרים כמעט באותה נישה של ה-BMW
    בכדי לכסות את ההוצאות השוטפות.

    הורסיס נמכר באירופה כמעט במחיר זהה לבימר ולא באמת נפוץ שם בגלל המחיר, בעוד שככל שתתקרב לצד המזרחי של הכדור הוא הופך להיות
    נפוץ יותר ויותר והוא זול משמעותית מתוצרת אירופה. שוב תמחור מוצר מול אמינות.

    בעבר המכוניות מיפן ואח"כ אלה מקוראה והמזרח עשו עליה לישראל לקח להם כמעט עשור לתפוס מקומם כמכוניות עממיות ואמינות יחסית לאירופאיות
    והאמריקאיות מה שעזר להם זה מחיר נמוך ואמינות מופלגת.

    אם בעוד עשור יתברר שהאופנועים הסינים לא פחות אמינים מהיפנים ועדיין שומרים על מחיר נמוך, אולי יהיה על מה לדבר בינתיים זה הימור.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. CFMOTO 800NK בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-08-2023, 10:33
  2. cfmoto 650mt
    על ידי EliH בפורום כללי
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 18-05-2023, 09:08
  3. בקרוב: CFMOTO 800NK נייקד
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-02-2023, 10:40
  4. CFMOTO CL-X – גם בגרסת 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-11-2022, 12:15
  5. [ביקורת] cfmoto 400GT - טווח קצר
    על ידי 2 Strokes בפורום כללי
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 13-04-2020, 00:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO