תעשיית האופנועים שונה קצת, האופנועים היפנים נגסו בשוק לאט לאט והגיעו לשליטה אבל אז נראה שהאופנועים האירופאים זכו לרנסאנס, אני כמובן מדבר על הסגמנט הכלים הגדולים ולא על קטנועים וקטני נפח.
האופנועים הסינים ככל שהאיכות עולה ככה גם המחיר והפערים מצטמצמים עם האירופאים.
אני מאמין שבשוק האופנועים יש להם מקום אבל הם לא ישלטו בו מהסיבה שהם משתמשים בטכנולוגיה אירופאית מה שלא מבדל אותם וגם מעלה את המחיר.
הקרוזר בתמונה עולה בסין 10000 יורו, ברגע שיעשה עליה לכל מדינה מערבית מחירו יגדל וזה יקטין את המרווח בינו ולבין הפאט בוב למשל שעולה 18000 יורו ומן הסתם יהיה האופנוע המועדף בין השניים ללקוח



ציטוט ההודעה בתגובה