
נכתב במקור על ידי
KKatkov
יכול להיות כל דבר ממה שציינת.
תתחיל מהקל אל הכבד... - ואו נתת כל כך הרבה כיוונים והייתי חייב להתייחס ברצינות לכל שאלה, תודה לך על כך!
האם הבעיה הופיעה ביום בהיר אחד, ללא התרעה - או שמדובר בהחמרה הדרגתית לאורך זמן? -יום בהיר אחד
מתי הוחלף פלאג, פילטר אוויר? -פילטר אוויר לא מזמן, פלאג פחות מ 8000
מתי בוצע כיוון שסתומים? -אף פעם בערך (צוחק אבל הרבה מאוד זמן, איך אדע לאבחן אם יש צורך?)
מתי נעשה יישור קו לווריאטור עם אבחון והחלפה של כל הרכיבים המתבלים? -הוריאטור נראה ומרגיש טוב, טופל לפני כשבועיים
מתי הקרב' עבר ניקוי יסודי ותקינותו נבדקה? -לפני פחות מ-8000 עבר ניקוי קרבורטור יסודי מאז לא נתקלתי בתופעות מהסוג, דווקא בגלל זה חשבתי לקשר לתדלוק האחרון ולאיכות ותקינות הדלק
האם בדקת שאין משיכת אוויר בין הקרב' למנוע? -איך בודקים זאת? תוכל להסביר את כוונתך? אני מניח שאתה לא מתכוון לבדיקת לחץ קומפרסיה
האם המנוע אוכל שמן בין טיפולים? -לא אוכל, יש דליפה מאוד מינורית שהבנתי שנפוצה מאוד למנועים אלו מכיוון מכסה אטם שסתומים, אולי מאבד חצי כוס בין הטיפולים (5K קמ).
האם צבעם של השמן ושל נוזל הקירור תקינים? -תקינים, נבדק
האם יש איבוד של נוזל קירור? אם כן - האם הקטנוע מוציא עשן בהתנעת בוקר? -לא אבל ההנעות מאוד קשות, גם לאחר ההנעה לוקח לא מעט זמן להתייצבות, קרטועים עד לכדי דימום.
האם ישנו רעש חריג כלהשוא מהמנוע/תמסורת?-שאלה שקשה לענות עליה, אני תמיד מנסה, חושש שאולי באיזה שהוא מקום התרגלתי לרעש חריג באם היה, לדעתי אין רעש חריג ואני מאוד קשוב למנוע ולאופן פעולתו...