החלפתי פלאג, הראש פלאג - הכובע שמתלבש עליו , היה תקוע ומלא פיח. הצד החיצוני ולא זה שבתא בעירה. מי יכול לשער מה יכול לגרום לתופעה?
חשוב לציין שהרעש הזה לא מרגיש נקישות מנוע, די בטוח שזה חשמלי, זה גם התחיל מיד אחרי החלפת סלילים, לפני זה לא היתה הבעיה הזאת כלל.
החלפתי פלאג, הראש פלאג - הכובע שמתלבש עליו , היה תקוע ומלא פיח. הצד החיצוני ולא זה שבתא בעירה. מי יכול לשער מה יכול לגרום לתופעה?
תבדוק קרבורטור זה דגם עם קרבורטור בעייתי
נערך לאחרונה על ידי FixeR; 25-08-2024 בשעה 13:10.
יש לך אפשרות לצלם סרטון באיכות טובה של הנקישות?
הפלאג היה מוברג כמו שצריך?החלפתי פלאג, הראש פלאג - הכובע שמתלבש עליו , היה תקוע ומלא פיח. הצד החיצוני ולא זה שבתא בעירה. מי יכול לשער מה יכול לגרום לתופעה?
אם כן, הכיוון הוא אטם מכסה שסתומים - יכול להיות שיש נזילה לתוך החור של הפלאג.
במקרה הזה, בהוצאת הפלאג תראה שם כמות יפה של שמן.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
היה מוברג כמו שצריך, הנקישות מאז החלפתו נעלמו
20240827_161429.jpg20240827_161439.jpg20240827_161448.jpg
הפלאג היה מוברג כמו שצריך, בתקופת הנקישות הכובע ישב עם חופש, קצת זמן לאחר מכן הכובע ממש נתקע על הפלאג. ככה הפלאג יצא לאחר הפירוק, לא ניקיתי לא נגעתי. מוזר.
לי נראה שיש לך נזילת שמן באיזור הפלאג.
גם החלק הפנימי של הפלאג מפוייח - הקטנוע אוכל שמן?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
הקטנוע לא אוכל שמן, אבל ישנה נזילה שולית מהמכסה שסתומים (נפוץ בדגמים אלו). חצי כוס פעם בכמה חודשים...
הפלאג יצא יבש, מפויח לדעתי סביר לפלאג שנסע כ- 5K ...
בכל אופן, מהרגע שהחלפתי אותו רוב הבעיות נפתרו, נראה אם חלילה יחזור נבין שאכן הכתובת היא פריצה באטם המכסה..