ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
זה המון
זה בערך 1.5% מכלל הכלים אז המון זה לא. סובארו DL עם המוניטין האמין זוכר? לא היתה אחת שלא החליפו לה כמה ציריות. זה נקרא המון.
שוב, אף אחד לא יחשוד בי שאני "נער מותגים" ולהתרשמותי יש ליפנים יתרון באמינות על האירופאים אבל בשורה התחתונה יש למותג הרבה לקוחות שממשיכים להתחדש ולא עוברים ליפנים. אני עם 3 כתומים (הסקוורנה זה כתום בלבן) ובפרופיל הרכיבה הנוכחי לא אעבור לכלי יפני בגלל אמינות.
יש בעיה של מוניטין ללא ספק ולתפיסתי היצרן יכול וצריך לטפל בבעיה והיא לא כל כך מסובכת.
הכי חשוב לזכור שאין נתונים אמינים להשוואה ואי אפשר לחתום על אף אמירה.
מוניטין לפעמים נוצר עם ובלי קשר לאמינות בדיוק כמו המקרה של ציריות הסובארו. לפעמים מאופי השימוש. לא יודע, זה לא מדע מדוייק.

ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
שאצלי נשבר גלגל השיניים של משאבת השמן בגלל כשל הנדסי ושהגלג שיניים החדש הגיע בלי הכשל הזה קטמ אוסטריה אמרו "רק החלפנו ספק" ואפילו לא שינו את המק"ט.
עכשיו תחשוב לבד אם להאמין למספרים או לא
זה לב העניין. אם האוסטרים היו יותר שקופים ונחמדים ללקוחות אז אולי פחות אנשים היו מוציאים תסכול ברשתות החברתיות ומהדהדים את המוניטין הרע. אתה לדוגמא נכווית ואתה כועס (בצדק) ומספר על החוויה שלך שוב ושוב. תאר לך שהיו מחליפים לך מחוץ לאחריות ומפצים אותך בכפפות מתנה ומכתב מבושם חתום בנשיקה. הכל היה נראה אחרת. הגומיה במשאבת הקלאץ' (מגורה) היא דוגמא מצויינת להתנהגות מטומטמת. גומיה שעולה יורו 1 עשתה נזק במליונים. אינספור רוכבים קיללו את הרגע שקנו כתום בגלל טמטום של היצרן.