תוצאות 1 עד 5 מ 5

אשכול: שיפור תיבת האוויר במנועי KTM 990

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    שיפור תיבת האוויר במנועי KTM 990

    אז למרות תאוריית התעודה של תיבות האוויר באופנועים שכנראה נכונה לחלק מהאופנועים החלטתי בכל זאת לנסות ולשפר את תיכולת הנשימה של האופנוע שלי (KTM SMT) ע"י "פתיחת" תיבת האוויר, כמובן שזה נעשה כבר לפני ויש גם הרצות דיינו ברשת שמוכיחות שיפור.

    חברת רוטווילר מוכרת קיט מוכן למנוע ה990 שכבודו במקומו מונח אבל בסופו של יום הם קונים את הפילטרים שלהם מחברת ITG, אז כדי לחסוך עלויות קניתי את המתאם מבחור שמייצר אותם ביוון ואת הפילטר קניתי ישירות מסוכן ITG באנגליה.
    דגם הפילטר הוא JC30-80 והוא יושב בדיוק ברווח בין מיכל הדלק לגופי המצערת בSMT.
    ביוטיוב יש מדריך מעולה של ההתקנה.


    אני בחרתי שלא לבטל את מערכת הSAS כי בגרמניה יש בדיקות זיהום אוויר והSAS בגלל שהוא מזרים חמצן לסעפת עוזר "לעבוד" על הבדיקה הזאת
    ההתקנה לא קשה אבל גם לא קלה במיוחד

    לפני
    IMG_20170304_113230711.jpg

    הפלטה מיצור מקומי
    IMG_20170125_180800598.jpg

    מורכבת על האופנוע
    1.jpg

    הפילטר מורכב
    2.jpg

    התיבה המקורית (לא יאומן כמה היא גדולה)
    IMG_20170311_094824222.jpg

    על הדרך גם הורדתי את הפרפרים המשניים כי מי רוצה מחשב שמתערב לך בפתיחת מצערת


    אחרי ההתקנה העלתי מפה עשירה יותר ב1% והדלקתי חזרה את חיישני החמצן כי בתכלס המפה כרגע לא אופטימלית למנוע אחרי השינויי אז עד שמפה חדשה תיבנה זה אמור לישמור על המנוע.

    איך זה מרגיש- מטורף!!! לא צריך דיינו כדי להרגיש שהאופנוע משתגר קדימה כמו טיל, כרגע ואולי בגלל המפה הלא אופטימלית רוב הכח מגיע בסל"ד בינוני עד גבוה, פתאום המנוע תאב סל"ד וקופץ מהר לניתוק ההצתה.

    השיפור הזה גם גרם לי להבין עד כמה בתיכנון תיבת האוויר המקורית השקיעו לכיוון תקנות רעש, המנוע הרבה יותר רועש אם כי לא ברמה מעצבנת.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עם מיכל הדלק מורכב, השידרוג גורם להרבה מקום פנוי מתחת לכיסא ולמיכל הדלק
    IMG_20170311_095040321.jpg

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    492
    עבודה יפה!

    מה קורה מבחינת הגנה מפני רטיבות? לפי זכרוני אתה בגרמניה הקרה והרטובה..נדמה שהפילטר די חשוף.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אשמח אם תצרף פרטים לספק הפילטר וספק הפלטה לפילטר, אפשר גם בפרטי.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Oznik צפיה בהודעה
    עבודה יפה!

    מה קורה מבחינת הגנה מפני רטיבות? לפי זכרוני אתה בגרמניה הקרה והרטובה..נדמה שהפילטר די חשוף.
    זה פילטר ספוג שצריך גם להיות ספוג בשמן פילטרים שזה גם דוחה מים, בכל מקרה גם בתנאים רטובים מאד הפילטר יספוג את המים אבל הם לא יעברו למנוע.

    בSMT הפילטר יושב מוסתר מתחת למיכל והכיסא ככה שהוא מוגן טוב מגשם

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אשמח אם תצרף פרטים לספק הפילטר וספק הפלטה לפילטר, אפשר גם בפרטי.
    כמו שרשמתי, הפילטר הוא של ITG דגם JC30-80
    את הפלטה מהבחור היווני ניתן לקנות באיביי
    http://m.ebay.com/itm/KTM-950-carbed...257Ciid%253A15

אשכולות דומים

  1. התעניינות במנועי האופנועים למיניהם.
    על ידי matancccc בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 12-02-2017, 20:25
  2. החלקה על הכביש כאשר האוויר יבש
    על ידי Firenogo בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 24-11-2016, 20:04
  3. על תיבת אוויר, תהודה ופוזה - חומר טוב לסופ"ש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 01-08-2016, 10:23
  4. פילטר פתוח מסנן את האוויר מספיק טוב?
    על ידי Tartaruga בפורום פורום טכני
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 09-10-2015, 12:06
  5. איפה נמצא פילטר האוויר באינטגרה
    על ידי benern בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 14-09-2015, 19:27

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO