בוא נחשוב לרגע מה זה אומר - מי שקנה אופנוע חדש/משומש צריך להכניס למוסך ו-"לפתוח מנוע" להתעסק בקרבים של הכלי כשאתה צריך
אמון מוחלט במוסך שלך.
בארץ רוב המכונאים אינם עוברים הכשרה מסודרת אלה מסתמכים על "יכולת טכנית טובה" ופיקוח, בעוד במקומות ארחים בעולם את מועסק
אחרי לימודי מכונאות וקורס הדרכה של היצרן או היבואן עם אנשים שלו שעברו הדרכה מסודרת על הכלי הספציפי שאתה עובד עליו.
חלקים- בעוד בחו"ל אתה יכול כמעט תמיד להסתמך על חלקים זמינים בארץ רוב המפעמים יש לחכות למשלוח ארוך שתוקע את האופנוע החדש
שלך במוסך ואם יש לך מוסך עם חבר טוב אז תקבל טוסטוס מצ'וקמק חלופי לכלי האוסטרי שלך.
בהנחה והנתונים נכונים ומתוך הבנה שזאת לא התקלה היחידה של המנועים האוסטרים הרי זה מצטרף לשרשרת אין סופית של כשלים אחרים
גדולים כקטנים שמוציאים את דיבתו של האופנוע רעה.
איפה זה פוגע בבעלים, מי שקונה כלי חדש (והם לא זולים במיוחד) האופנוע צונח במחיר ברגע שנרשם השם שלו על נייר הרישיון והוא עדיין
טרם עזב את אולם התצוגה. עכשיו זמן המכירה של אופנוע כזה הוא ארוך מאד ויש אופנועים שתקועים אצל הבעלים שלהם יותר משנה.
באופנוע משומש הבעיה כפולה, אין לקונה כמעט מושג איך הוחזק האופנוע וככל שאנחנו בדקים לעומק מתגלה שהכלי עבר החזקת שבר או
התעללות ואני במיוחד חושש מאלה "שמטפלים לבד" די לפתוח את הרשת בשביל להבין איזה ברות מסתובבת בחוץ וכמה נזקים נעשים לאופנועים
בשם החיסכון וחוסר הידע (ולא מתוך כוונה רעה).
מי המאושרים האמתיים?
אלה שקונים אופנוע חדש רוכבים עליו בתקופת האחריות בהנחה שהם מסוגלים לחכות בסבלנות גם במקרה של בעיה ומצליחים למכור במחיר סביר
ולעבור לאופנוע אמין ואז הם מאושרים פעמיים.
הסיבה האמיתית שהאופנועים האלה פורחים באירופה היא המיסוי, ולכל אופנוע תמצא גרעין מעריצים שמתחלק לשתיים אלה שבאמת מבינים ומוכנים
לסלוח על בעיות ואלה שלא מבינים אבל מעריצים...
בקשר לאופנועים הסיניים עוד מוקדם לקבוע, אבל ההוכחה היא שאתה יכול למכור "חבילה" נאה של אבזור יקר, סביב מעטפת עלומה אם המחיר ההתחלתי
שלך זול. זה לא המקרה של ה-KTM.