עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 20 מ 20

אשכול: דיווחים על כשלים בגלי הזיזים במנועי ה-LC8c של ק.ט.מ

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    זה המון
    זה בערך 1.5% מכלל הכלים אז המון זה לא. סובארו DL עם המוניטין האמין זוכר? לא היתה אחת שלא החליפו לה כמה ציריות. זה נקרא המון.
    שוב, אף אחד לא יחשוד בי שאני "נער מותגים" ולהתרשמותי יש ליפנים יתרון באמינות על האירופאים אבל בשורה התחתונה יש למותג הרבה לקוחות שממשיכים להתחדש ולא עוברים ליפנים. אני עם 3 כתומים (הסקוורנה זה כתום בלבן) ובפרופיל הרכיבה הנוכחי לא אעבור לכלי יפני בגלל אמינות.
    יש בעיה של מוניטין ללא ספק ולתפיסתי היצרן יכול וצריך לטפל בבעיה והיא לא כל כך מסובכת.
    הכי חשוב לזכור שאין נתונים אמינים להשוואה ואי אפשר לחתום על אף אמירה.
    מוניטין לפעמים נוצר עם ובלי קשר לאמינות בדיוק כמו המקרה של ציריות הסובארו. לפעמים מאופי השימוש. לא יודע, זה לא מדע מדוייק.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    שאצלי נשבר גלגל השיניים של משאבת השמן בגלל כשל הנדסי ושהגלג שיניים החדש הגיע בלי הכשל הזה קטמ אוסטריה אמרו "רק החלפנו ספק" ואפילו לא שינו את המק"ט.
    עכשיו תחשוב לבד אם להאמין למספרים או לא
    זה לב העניין. אם האוסטרים היו יותר שקופים ונחמדים ללקוחות אז אולי פחות אנשים היו מוציאים תסכול ברשתות החברתיות ומהדהדים את המוניטין הרע. אתה לדוגמא נכווית ואתה כועס (בצדק) ומספר על החוויה שלך שוב ושוב. תאר לך שהיו מחליפים לך מחוץ לאחריות ומפצים אותך בכפפות מתנה ומכתב מבושם חתום בנשיקה. הכל היה נראה אחרת. הגומיה במשאבת הקלאץ' (מגורה) היא דוגמא מצויינת להתנהגות מטומטמת. גומיה שעולה יורו 1 עשתה נזק במליונים. אינספור רוכבים קיללו את הרגע שקנו כתום בגלל טמטום של היצרן.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    עקבתי אחרי הקבוצות והפורומים הבינלאומיים ומסקנותי כדלקמן.
    יש בעיה בקמשפטים- היא מינורית. הנתונים מד.ל.ב:
    "לאחר בדיקה מעמיקה, מתוך 630 אופנועים שנמכרו בישראל משנת 2018 עם מנועי LC8c, נרשמו 16 מקרים בלבד שבהם בוצעה החלפת גלי זיזים"
    זהו, תעשו חשבון.
    בוא נחשוב לרגע מה זה אומר - מי שקנה אופנוע חדש/משומש צריך להכניס למוסך ו-"לפתוח מנוע" להתעסק בקרבים של הכלי כשאתה צריך
    אמון מוחלט במוסך שלך.

    בארץ רוב המכונאים אינם עוברים הכשרה מסודרת אלה מסתמכים על "יכולת טכנית טובה" ופיקוח, בעוד במקומות ארחים בעולם את מועסק
    אחרי לימודי מכונאות וקורס הדרכה של היצרן או היבואן עם אנשים שלו שעברו הדרכה מסודרת על הכלי הספציפי שאתה עובד עליו.

    חלקים- בעוד בחו"ל אתה יכול כמעט תמיד להסתמך על חלקים זמינים בארץ רוב המפעמים יש לחכות למשלוח ארוך שתוקע את האופנוע החדש
    שלך במוסך ואם יש לך מוסך עם חבר טוב אז תקבל טוסטוס מצ'וקמק חלופי לכלי האוסטרי שלך.

    בהנחה והנתונים נכונים ומתוך הבנה שזאת לא התקלה היחידה של המנועים האוסטרים הרי זה מצטרף לשרשרת אין סופית של כשלים אחרים
    גדולים כקטנים שמוציאים את דיבתו של האופנוע רעה.

    איפה זה פוגע בבעלים, מי שקונה כלי חדש (והם לא זולים במיוחד) האופנוע צונח במחיר ברגע שנרשם השם שלו על נייר הרישיון והוא עדיין
    טרם עזב את אולם התצוגה. עכשיו זמן המכירה של אופנוע כזה הוא ארוך מאד ויש אופנועים שתקועים אצל הבעלים שלהם יותר משנה.
    באופנוע משומש הבעיה כפולה, אין לקונה כמעט מושג איך הוחזק האופנוע וככל שאנחנו בדקים לעומק מתגלה שהכלי עבר החזקת שבר או
    התעללות ואני במיוחד חושש מאלה "שמטפלים לבד" די לפתוח את הרשת בשביל להבין איזה ברות מסתובבת בחוץ וכמה נזקים נעשים לאופנועים
    בשם החיסכון וחוסר הידע (ולא מתוך כוונה רעה).

    מי המאושרים האמתיים?
    אלה שקונים אופנוע חדש רוכבים עליו בתקופת האחריות בהנחה שהם מסוגלים לחכות בסבלנות גם במקרה של בעיה ומצליחים למכור במחיר סביר
    ולעבור לאופנוע אמין ואז הם מאושרים פעמיים.

    הסיבה האמיתית שהאופנועים האלה פורחים באירופה היא המיסוי, ולכל אופנוע תמצא גרעין מעריצים שמתחלק לשתיים אלה שבאמת מבינים ומוכנים
    לסלוח על בעיות ואלה שלא מבינים אבל מעריצים...

    בקשר לאופנועים הסיניים עוד מוקדם לקבוע, אבל ההוכחה היא שאתה יכול למכור "חבילה" נאה של אבזור יקר, סביב מעטפת עלומה אם המחיר ההתחלתי
    שלך זול. זה לא המקרה של ה-KTM.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    האופנוע האחרון של הראזל ( חבר שלנו) היה כתום.

    באמת מכונה מופלאה שהצליחה להוריד אותו מתוצרת אירובה ולעבור ליפן.

    אחרי שנים שהוא רכב על דוקאטי אפריליה והחזיק במקביל גם טנרה 700 הוא קיבל את התובנה הנכונה.

    לא משנה מה שהוא עשה לטנרה בשטח ובכביש הכלי ביקר במוסכים לצורך טיפולים בלבד ושום דבר מעבר לזה.

    היום הוא על MT10 על פניו מרוצה ושמח.

    לגבי הציריות של סובארו נכון הן מתבלות מהר יחסית ועדיין הסובארו היה אחד מכלי הרכב הכי אמינים לפי מדד מורי הנהיגה וגם שלי.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    לא צריך לשכנע אותי שהיפנים יותר אמינים או יותר זולים לתחזוקה. כתבתי על ההתרשמות האישית כאן ובשרשורים אחרים. אני גם לא פוסל יפנים או מעריץ את האוסטרים למרות שבאדוונצ'ר יש להם קטע ייחודי. יש רוכבים מנוסים שמבינים מה אוהבים\רוצים איך זה מרגיש מה ההבדל (בניגוד לטירונים) שבוחרים בכתומים במשך שנים. משומש, חדש זה לא משנה. אנחנו יודעים מה העלויות, מכירים את התקלות השכיחות (גם כאלה שלא צפו עדיין) ומתברר שלחלק מבעלי הכתומים זה נכון.
    משלמים יותר מקבלים יותר. זו "התובנה הנכונה" שלי.
    לכל רוכב יש קו אדום מבחינת אמינות\עלות - תועלת\פאן. יש כאלה ששילמו יותר על תחזוקה וטיפולים ויש כאלה שיעדיפו משהו יותר רגוע ואמין.
    גם עבור רכיבה של שעתיים בפקקים כל יום לא צריך 100 כ"ס ולא 50 כ"ס. זה שוב ההגיון של עלות - תועלת [פאן).

    מכאן ועד לאגדות העם שמפיצים אופנוענים שמעולם לא החזיקו כתום יש מרחק גדול. אני שקוף לגמרי לגבי ההוצאות והתקלות עם הכתומים \ הסקוורנה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אלה שקונים אופנוע חדש רוכבים עליו בתקופת האחריות בהנחה שהם מסוגלים לחכות בסבלנות גם במקרה של בעיה ומצליחים למכור במחיר סביר
    ולעבור לאופנוע אמין ואז הם מאושרים פעמיים.
    אם אצטרך לבחור בין להוציא אותו סכום על וורסיס חדש או כתום משומש ברור לי במה הייתי משקיע.
    אני לא חושב שהוורסיס משעמם. אני חושב שהכתומים יותר מתאימים לפרופיל הרכיבה שלי.


    הסיבה האמיתית שהאופנועים האלה פורחים באירופה היא המיסוי, ולכל אופנוע תמצא גרעין מעריצים שמתחלק לשתיים אלה שבאמת מבינים ומוכנים
    לסלוח על בעיות ואלה שלא מבינים אבל מעריצים...KTM.
    רק המיסוי? לא השיווק או היכולות של האופנוע עצמו? אתה באמת חושב שכולם טיפשים חוץ מבעלי היפנים?
    ולגבי מעריצים- יש כאלה כמעט לכל מותג אבל לא בטוח שהכתומים הכי נלהבים.
    והכי חשוב, אני לא מכיר מעריצים שימליצו על מכונה ששוכבת כל הזמן במוסכים ועולה לתחזק פי 3 מהמתחרים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. למה אין מנועי בנזין עם הצתה כמו במנועי סולר
    על ידי אין לדעת בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-02-2023, 09:51
  2. הסרת כתמים מהגלגל .
    על ידי Danny בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 19-07-2020, 07:28
  3. שיפור תיבת האוויר במנועי KTM 990
    על ידי Dresdner בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 13-04-2017, 08:09
  4. התעניינות במנועי האופנועים למיניהם.
    על ידי matancccc בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 12-02-2017, 20:25
  5. איך מנקים כתמים של ספריי מהאגזוז?
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-01-2017, 21:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO