עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 16

אשכול: קוואסאקי H2 SX: עוד שלב בפיתוח מנועי מימן

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    קוואסאקי H2 SX: עוד שלב בפיתוח מנועי מימן

    בקוואסאקי עולים עוד שלב בפיתוח אופנוע המונע בעזרת מימן, ומריצים בסוזוקה אב טיפוס על בסיס הנינג'ה H2 SX עם מגדש העל; הפרטים, התמונות והווידאו - בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a7%d7%95%d7...9%d7%9e%d7%9f/


  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כמו שאפשר לראות זה עדיין בחיתולים literally

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    וזה ישאר בחיתולים כמו הרכבת...

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אמרתי את זה פה מזמן, איום האופנוע החשמלי (ומבחנתי זה איום על מהות הרכיבה כפי שאני תופס אותה) גדל וידעתי שיהיו חברות
    שיפתחו מנוע בוכנה על בסיס אחר. גם אם המנוע החשמלי יתפתח למלוא הפוטנציאל עדיין יהיה חסר המרכיב האמיתי שמניע את התעשייה
    הזאת כבר למעלה מ-110 שנים.

    אני מקווה שהם לא היחידים שמפתחים בסתר מנועים עוקפי תקנות הזיהום.

    אגב תהייה נניח והמנועים האלה פולטים אדי מים ובהנחה שכל הכלים המנועים בעולם יהיו כאלה...מה זה יעשה לכדור הארץ בנושא שינויי
    מזג האוויר?

    סבבה נגדל זימים.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אמרתי את זה פה מזמן, איום האופנוע החשמלי (ומבחנתי זה איום על מהות הרכיבה כפי שאני תופס אותה) גדל וידעתי שיהיו חברות
    שיפתחו מנוע בוכנה על בסיס אחר. גם אם המנוע החשמלי יתפתח למלוא הפוטנציאל עדיין יהיה חסר המרכיב האמיתי שמניע את התעשייה
    הזאת כבר למעלה מ-110 שנים.

    אני מקווה שהם לא היחידים שמפתחים בסתר מנועים עוקפי תקנות הזיהום.

    אגב תהייה נניח והמנועים האלה פולטים אדי מים ובהנחה שכל הכלים המנועים בעולם יהיו כאלה...מה זה יעשה לכדור הארץ בנושא שינויי
    מזג האוויר?

    סבבה נגדל זימים.
    זה לא שיוצא להם זרנוק מים כמו בג׳ט סקי, זה שווה ערך לטיפטוף של המזגן ברכב שכבר קיים היום.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    המזגן מעבה את הלחות מהאויר שמתאדה וחוזרת להיות לחות באויר. זה משחק סכום אפס.
    אבל מנועי מימן לוקחים מימן שמופק מנפט ומחברים אותו לחמצן אטמוספרי והתוצאה היא פחות חמצן ויותר לחות.
    בנוסף, אדי מים הם גז חממה יותר חזק מפד״ח.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אז יעשו מיכל אגירה ותהיה חייב פעם בשבוע לרכוב לכנרת או לים המלח לרוקן אותו.

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    המזגן מעבה את הלחות מהאויר שמתאדה וחוזרת להיות לחות באויר. זה משחק סכום אפס.
    אבל מנועי מימן לוקחים מימן שמופק מנפט ומחברים אותו לחמצן אטמוספרי והתוצאה היא פחות חמצן ויותר לחות.
    בנוסף, אדי מים הם גז חממה יותר חזק מפד״ח.
    מימן מפיקים ממים לכן גם שם כנראה משחק סכום אפס אבל אני לא מומחה בתהליך הזה אבל מאיפה הבאת את הנפט?

    לגבי אדי מים והסביבה זה טיפה בים, גם הים הנחלים והאגמים מתאדים ושם מדובר בכמויות אדירות.

    נכון להיום הבעיה עם מימן לגבי איכות הסביבה זה האנרגיה (החשמל) הזקוק להפקתו והפסדי הכוח של המרה חשמל למימן וחזרה לחשמל אם מדובר בתא דלק

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מימן מפיקים ממים לכן גם שם כנראה משחק סכום אפס אבל אני לא מומחה בתהליך הזה אבל מאיפה הבאת את הנפט?

    לגבי אדי מים והסביבה זה טיפה בים, גם הים הנחלים והאגמים מתאדים ושם מדובר בכמויות אדירות.

    נכון להיום הבעיה עם מימן לגבי איכות הסביבה זה האנרגיה (החשמל) הזקוק להפקתו והפסדי הכוח של המרה חשמל למימן וחזרה לחשמל אם מדובר בתא דלק
    בערך כל המימן שנמצא היום בשוק מופק מנפט משום שזה יותר פשוט וזול להפיק אותו מנפט מאשר מפירוק של מים. פירוק של מים מחייב השקעה של המון אנרגיה. המון אנרגיה שווה פחם, שווה גרעין, שווה כל הדברים היפים שאנחנו אוהבים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אז יעשו מיכל אגירה ותהיה חייב פעם בשבוע לרכוב לכנרת או לים המלח לרוקן אותו.
    על כל קילו חמצן במיכל הדלק אתה צריך 9 קילו מים במיכל האיסוף.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בהצלבה של כמה אתרים רוב המימן מופק היום מגז טבעי, שהשימוש במים הוא במצבים שהאנרגיה היא ירוקה (סולאר, רוח..)

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    בואו המנוע החשמלי נמצא איתו כבר 100 וכמה שנים ועדיין לא בשל במלאו לשאת בנטל.

    כמה זה רציני לפתח בכמה שנים מנוע "אחר" שיהיה שימושי במועד הנדרש.

    אז יקרה אחד מהשניים, או שידחפו לנו בכוח מנוע חשמלי לא בשל ולא מתאים לצרכים.
    או שמועד ההגבלה יאורך ותינתן הזדמנות נוספת למנועי הבערה הפנימית להמשיך.

    (ומי שיגיד לי עכשיו שהמנוע החשמלי בשל, שילחץ ON ויעלם לי מהרשתית).
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הכל עניין של הקצאת משאבים.
    האנושות יודעת, כשהצורך קיים לרכז מאמצים ולעשות בחודשים ספורים דברים שלא נעשו או שאמורים לקחת שנים.
    כשיש צורך אקוטי, הפתרונות נמצאים.

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2023
    הודעות
    36
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אמרתי את זה פה מזמן, איום האופנוע החשמלי (ומבחנתי זה איום על מהות הרכיבה כפי שאני תופס אותה) גדל וידעתי שיהיו חברות
    שיפתחו מנוע בוכנה על בסיס אחר. גם אם המנוע החשמלי יתפתח למלוא הפוטנציאל עדיין יהיה חסר המרכיב האמיתי שמניע את התעשייה
    הזאת כבר למעלה מ-110 שנים.
    תהיה מחר בין שתיים לארבע בבית, הטכנאי יגיע להחליף לך את המנוע בוורסיס במנוע חשמלי עם סוללות.

    נראה לי שזה יותר היצע וביקוש, אם נתח השוק של כלים חשמליים\מימן היה תופס 20% מהשוק, החברות הגדולות היו משקיעות הרבה יותר מאמצים לפיתוח (כמו ברכבים).
    היום החברות הגדולות לא מתחרות באמת אחת בשניה והן הפכו לקרטל אחד גדול, אפילו מנוע אוטומטי לקח להם לפתח קרוב לעשור, כי החברות מיישרות קו אחת עם השניה.

  14. #14
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    15
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בואו המנוע החשמלי נמצא איתו כבר 100 וכמה שנים ועדיין לא בשל במלאו לשאת בנטל.
    הבעייה אף פעם לא הייתה המנוע אלא הבטריה.
    תכולת האנרגיה של מיכל בנזין גבוהה בהרבה ממה שיש בבטריות הכי חדשות.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי borsood צפיה בהודעה
    הבעייה אף פעם לא הייתה המנוע אלא הבטריה.
    תכולת האנרגיה של מיכל בנזין גבוהה בהרבה ממה שיש בבטריות הכי חדשות.
    נכון לכן תא דלק זה רכב חשמלי עם אגירת או יותר יצירת אנרגיה חשמלית ממקור אחר שהוא לא סוללה.

    הרכב החשמלי ישרוד רק עם מקור אנרגיה שהוא לא סוללות קונבנציונליות שיש היום

    בהתחשב שרכב חשמלי היום מזהם לא בהרבה פחות מרכב בנזין והחסרונות שלו גדולים יותר האנושות תמשיך לצרוך רכבי בנזין לעוד הרבה זמן, האיחוד האירופי יודע את זה, היצרנים יודעים את זה.

    לגבי אופנועים שם המצב גרוע בהרבה, אין שום טכנולוגיה שיכולה להחליף את הבנזין, אני כותב בנזין ולא בעירה פנימית כי האופנוע המדובר בכותרת הוא בעירה פנימית ואפשר לראות שחוץ מקצת יח״צ הדבר הזה לא יגיע לאולמות התצוגה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 43
    הודעה אחרונה: 26-12-2021, 17:42
  2. 250cc מנועי
    על ידי 2 Strokes בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-12-2017, 23:48
  3. מנופי ברקס/קלאץ' למונסטר 696
    על ידי Rossonero בפורום פורום ציוד
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-08-2017, 18:44
  4. תוכנית יפה על מנועי אנפילד
    על ידי shaig בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-01-2016, 18:50
  5. יצור מנופי קלאץ + ברקס מקרבון
    על ידי snirw בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 19-07-2015, 10:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO