האופנוע הזה ואחרים שמשתמשים במכלולים של KTM ובמוו יביאו לנפילת האופנועים האירופאים.
מגיע קונה רואה אופנוע שבנוי מחלקים של במוו או KTM וזה עושה לו יותר קל לשים כסף על אופנוע סיני.
ה-DS900X הוא גרסת האדוונצ'ר הבכירה החדשה של ווג, חולק לא מעט חלקים עם לא פחות מאשר ב.מ.וו, ומציע רשימה ארוכה של אלקטרוניקה ואבזור; מבחן דרכים; הווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...0%d7%a6%d7%a8/
האופנוע הזה ואחרים שמשתמשים במכלולים של KTM ובמוו יביאו לנפילת האופנועים האירופאים.
מגיע קונה רואה אופנוע שבנוי מחלקים של במוו או KTM וזה עושה לו יותר קל לשים כסף על אופנוע סיני.
הלקוחות החדשים הפוטנציאלים של דור הרוכבים האחרון שונה מאד מדור האופנוענים של לפני ארבעים ושלושים שנה.
קח כל אופנוע של שנות השמונים והשבעים אל מול אופנוע חדש ותראה איזה דרך עשו האופנועים.
אפילו הקהל הכי שמרן של הארלי דיווידסון השתנה והצניחה במכירות מסכנת את החברה.
אתה יכול למכור מוצר פחות טוב במידה ויחסי הציבור שלך טובים או הצלחת ליצור מוצר עם הילה של מצליחנות (אייפון)
אבל היום קהל הלקוחות כבר מחפש דברים אחרים. מחיר זול מוכר, לא קונים מוצרים שמחזיקים לעד, ואורך החיים שמחזיק
אופנוע אצל בעלים מתקצר משנה לשנה.
מוצר נוצץ עם מנועים מוכרים וחלקים של יצרני קצה מדברים אל הדור החדש במיוחד כאלה המצטרפים החדשים למעגל הרכיבה.
פעם היית בעלים של אופנוע כי אהבת אופנוע, רצית אופנוע והיית מוכן לשלם את מחיר החבילה הכוללת של הרכיבה, היו יש המון
בעלי אופנועי ודו"ג שמצטרפים לרכיבה מסיבות אחרות לגמרי בעיקר כחולצי פקקים. אותם פחות מעניינת ההיסטוריה מידע שנצבר
או העובדות.
אופנוע חדש במחיר משומש נוצץ ונראה כמו הדבר האמיתי עם גב יציב והבטחה של...ימכור הרבה וזה רק ילך ויחמיר ויצור מציאות
שוןק חדשה ופחות מוכרת לרוכבים הוותקים...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתה מסתכל על זה מנקודת המבט של ישראלי בשוק הישראלי, באירופה זה לא עובד ככה.
אבל עזוב את הקונים, אני מדבר על היצרנים האירופאים שעשו עסקה עם השטן, עסקה שבסופו של דבר תביא לסגירת מפעלם ושמם ימשיך להתנוסס על מכלי הדלק של אופנועים מסין.
שניכם צודקים.
יש לי בישוב שני QJ חדשים, שנקנו מהסיבה היחידה שזה "המון אופנוע בכלום כסף" ו"חדש עם אחריות וארייד-אין במחיר משומש".
וכן, כנראה שלאורך זמן זה יגרום לתעשיית האופנועים היפאנית והאירופאית לצניחה במכירות וסגירת מפעלים (או העתקתם למזרח, כפי שעשו כבר בטריומף).
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אבל בנלי שייכת לQJ שמחזיקה גם את keeway וQJ היא בכלל חברת בת של ג׳ילי שמחזיקה את וולוו ואת לוטוס ועוד כל מני אנקדוטות כמו חצי מהבעלות על סמארט (החצי השני של מרצדס אבל ג׳ילי היא כרגע הגורם הדומיננטי) ועוד כמעט חצי מהבעלות על איזה חרא קופים מלזי.
לכל החברות האלה יש קשר אירופאי ובינלאומי.
כנ״ל גם ההודים... הקשר של רויאל אנפילד מובן מאליו אבל בג׳אג׳ מחזיקה ב49.9 אחוז מהבעלות על ק.ט.מ.
ידוע אבל הקונה האירופאי רוצה לראות את הקשר האירופאי ולא רק לשמוע בתאוריה.
בנלי הייתה פעם חברה איטלקית ולמרות שאין כמעט כל קשר לבנלי של פעם הסינים השאירו משרד וחצי באיטליה ליצור רושם כאילו בנלי היא אותה חברה שרק שהיצור עבר לאיטליה, גם בישראל יש שחושבים ככה.
השאר כמו שכבר הוזכר עם מנועים של במוו וKTM למרות שלגבי הבמוו אני כבר לא בטוח אם זה פיתוח של במוו שמיוצר בסין או שהם חתכו פינות וקנו מנוע מסין, בכל מקרה המנוע הזה נמצא באופנועי במוו וזה מספיק כדי לתת לווג ניחוח אירופאי.
סחבק עושה היום בתחום השבבים בדיוק את זה, שיתופי פעולה עם מפעלים סינים, כמו שאומרים באמגלית
its an accident waiting to happen