ב-CFMOTO משיקים בישראל את ה-450MT אדוונצ'ר - עם מנוע טווין מקבילי 450 סמ"ק, הרבה הבטחה ליכולות בשטח ועם מחיר טוב; רכבנו עליו בהשקה מקומית בת יומיים; המבחן והווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a9%d7...9%d7%a0%d7%94/
ב-CFMOTO משיקים בישראל את ה-450MT אדוונצ'ר - עם מנוע טווין מקבילי 450 סמ"ק, הרבה הבטחה ליכולות בשטח ועם מחיר טוב; רכבנו עליו בהשקה מקומית בת יומיים; המבחן והווידאו בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a9%d7...9%d7%a0%d7%94/
נשמע כמו אופנוע בשל, לשם שינוי. מעניין איך האמינות לטווח ארוך.
אגב, בניגוד לסינים הקודמים שנבחנו - מחירון הטיפולים כבר לא זול במיוחד.
איפה קאוואסקי עם הורסיס 400/500? נרדמו?
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
בהחלט אופנוע בשל וטוב.
האמינות לטווח ארוך תהיה נקודת המפתח של האופנוע הזה
היוניקורנים עוד יכבשו את כדורהארץ.
יש כאן אדוונצ'ר שמתקרב להגדרות האופטימליות...
הראלי של KOVE יותר מעניין אותי
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אנחנו 6 (שש) שנים מהאסון החשמלי, יש המון רוכבים ששבוים בקונספציה מקומית או שייכים למותג אחד, לדור העלי אקספרס
אין בעיה עם מוצרים סיניים או מוצרי מדבקה, אלה אולי יהיו קהל היעד ועוד כמה שיפלו במלכודת המחיר.
הגרעין הקשה ישאר נאמן כל אחד למותג שלו אז הערכה שלי שיהיה שוק לכלים האלה אבל הוא לא יתפוס גובה או נפח לא בגלל
המוצר אלה בגלל החשמל.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!