ò÷øåðéú, xmax 300 àîåø ìäúîåãã òí æä éôä àí àúä ìà ÷åøò àåúå. æä àåîø ðñéòä éåúø àéèéú.
àí àúä øåöä ÷öá îäéø éåúø àæ ä400.
àï àúä ìà ðòåì òì ÷èðåò, àæ cb500 äåà àçìä ëìé.
àäìï! îçôù äîìöä ì÷èðåò àîéï òí òìåú àçæ÷ä æåìä, ú÷öéá òã 25 àìó (÷åðä éã ùðéä). àðé ðåñò ñáéáåú 80 ÷"î áéåí (ðñéòåú ÷öøåú 20 ÷"î î÷ñéîåí), áðåñó ðñéòä ùì 200 ÷"î àçú ìùáåòééí (îäøöìéä ì÷øéåú åçæøä).
äééúé òí XMAX-300 åîàåã îøåöä, àáì äîðåò ùá÷ çééí..
úåãä îøàù!
ò÷øåðéú, xmax 300 àîåø ìäúîåãã òí æä éôä àí àúä ìà ÷åøò àåúå. æä àåîø ðñéòä éåúø àéèéú.
àí àúä øåöä ÷öá îäéø éåúø àæ ä400.
àï àúä ìà ðòåì òì ÷èðåò, àæ cb500 äåà àçìä ëìé.
àí ä÷èðåò òöîå èåá - ùôõ àå äçìó îðåò åúîùéê àéúå.
âí ëëä òí ä÷éìåîèàæ'éí ùìê àçøé ùðä äëìé éäéä ìà ñçéø áòìéì.
çåõ îæä... áàéæä ÷"î äîðåò îú? äâéò ì-100 àìó ôìåñ, àå ìà?
ëé àí ìà - éëåì ìäéåú ùäøâìé äøëéáä ùìê å/àå äúçæå÷ä ìà îùäå, åëì ëìé ùúùúîù áå ëê éîåú.
àí áëì æàú çù÷ä ðôùê á÷èðåò àçø - äééúé îñúëì ìëéååï äôåøæä 300/350. àîåø ìäéåú ÷èðåò àéëåúé åàîéï.
ëàåôöéä "æåìä" - î÷ñéí 400/600 àå ãàåðèàåï 350.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
äôåøæä ÷èðåò èåá àáì îâéò òí îçìä îåìãú á÷ìàõ' - ñðãìé ñçéáä.
øòéãåú \ îëåú ìà ðòéîåú.