תוצאות 1 עד 3 מ 3

אשכול: בעיה המצבר או בטעינה?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2022
    הודעות
    92

    בעיה המצבר או בטעינה?

    החלפתי מצבר חדש לפני שבועיים הכל היה טוב עד שהיום באתי להתניע הראה לי על הצג שהמצבר חלש אבל התניע.פעם שנייה התנעתי ונכבה הצג לא עבד פשוט מת. דפקתי על המכסה של המצבר וזה הסתדר פתאום... עדיין זה מראה לפעמים שהמצבר חלש.. בסרק זה רושם 13.6v ובנסיעה זה יכול להגיע ל14.1 ולרדת פתאום ל13.5 ככה זה יורד ועולה... זה תקין? כשאני פותח את הסוויץ זה על 12.2 ואם מחכים כמה שניות זה אפילו יורד ל11.9 זה תקין ככה? אולי משהו החיבורים של המצבר השתחרר או שיש בעיה עם הסלילים?

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי Idolevi צפיה בהודעה
    החלפתי מצבר חדש לפני שבועיים הכל היה טוב עד שהיום באתי להתניע הראה לי על הצג שהמצבר חלש אבל התניע.פעם שנייה התנעתי ונכבה הצג לא עבד פשוט מת. דפקתי על המכסה של המצבר וזה הסתדר פתאום... עדיין זה מראה לפעמים שהמצבר חלש.. בסרק זה רושם 13.6v ובנסיעה זה יכול להגיע ל14.1 ולרדת פתאום ל13.5 ככה זה יורד ועולה... זה תקין? כשאני פותח את הסוויץ זה על 12.2 ואם מחכים כמה שניות זה אפילו יורד ל11.9 זה תקין ככה? אולי משהו החיבורים של המצבר השתחרר או שיש בעיה עם הסלילים?
    תתחיל מהקל אל הכבד...
    1. תבדוק שההדקים של המצבר והכבלים שמחוברים אליהם נקיים מקורוזיה ומהודקים היטב. אם דפקת על המצבר ומשהו הסתבר, יש סיכוי טוב שמדובר בחיבור רופף.
    2. 13.5-14.1 בנסיעה זה עדיין בגבולות התקין. הקפיצות יכולות להיגרם או משינויים בעומס על המצבר (עקב הפעלה של צרכנים נוספים, כמו מאותת, אור בלם וכו') או, שוב, עקב חיבור רופף.
    12.2 בסוויץ' פתוח כשהקטנוע לא מונע זה תקין אם יש צרכנים על המצבר (אורות/דשבורד שנדלקים בפתיחת סוויץ'). עדיין, עם מצבר חדש הייתי מצפה לראות 12.5 ומעלה.
    3. אם המצבר מתרוקן משמעותית אחרי עמידה - תבדוק זליגה כשהקטנוע אינו מונע. קח מולטימטר, נתק את המינוס מהמצבר ומדוד את הזרם בינהם. צריך להיות עד 2.5 מיליאמפר. אם זה מעל, זה אומר שצרכן כלשהו (לרוב, זאת תהיה סוללת גיבוי של אזעקה או איתוראן) מרוקן את המצבר. היה לי סיפור כזה באיקסמקס.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2022
    הודעות
    92
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    תתחיל מהקל אל הכבד...
    1. תבדוק שההדקים של המצבר והכבלים שמחוברים אליהם נקיים מקורוזיה ומהודקים היטב. אם דפקת על המצבר ומשהו הסתבר, יש סיכוי טוב שמדובר בחיבור רופף.
    2. 13.5-14.1 בנסיעה זה עדיין בגבולות התקין. הקפיצות יכולות להיגרם או משינויים בעומס על המצבר (עקב הפעלה של צרכנים נוספים, כמו מאותת, אור בלם וכו') או, שוב, עקב חיבור רופף.
    12.2 בסוויץ' פתוח כשהקטנוע לא מונע זה תקין אם יש צרכנים על המצבר (אורות/דשבורד שנדלקים בפתיחת סוויץ'). עדיין, עם מצבר חדש הייתי מצפה לראות 12.5 ומעלה.
    3. אם המצבר מתרוקן משמעותית אחרי עמידה - תבדוק זליגה כשהקטנוע אינו מונע. קח מולטימטר, נתק את המינוס מהמצבר ומדוד את הזרם בינהם. צריך להיות עד 2.5 מיליאמפר. אם זה מעל, זה אומר שצרכן כלשהו (לרוב, זאת תהיה סוללת גיבוי של אזעקה או איתוראן) מרוקן את המצבר. היה לי סיפור כזה באיקסמקס.
    כן זה היה החיבור של הפלוס בסוף היה רופף.. אפילו להתקין מצבר לא יודעים במדינה הזאת ושילמתי על שירות עד הבית.

אשכולות דומים

  1. החלפת כבל החיבור של המצבר
    על ידי DanielL בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-07-2024, 17:18
  2. מתי המצבר נטען??
    על ידי Ita360 בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 06-09-2019, 08:33
  3. האם המצבר שלי גמר? ג'וי רייד 200
    על ידי Idan b.y בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-11-2015, 10:19
  4. מפסק לניתוק המצבר
    על ידי yitzy בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 13-08-2015, 10:28
  5. השרדותו של המצבר
    על ידי Rev-olution בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 05-07-2015, 15:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO