עבור שבועיים שלושה נתק מצבר ושכח ממנו, לא יקרה לו כלום.
בהנחה שלא יהיה שימוש באופנוע כשבועיים-שלושה, האם התנעתו ועבודתו על הילוך סרק בלבד, טוענת המצבר?
אם כן - אחת לכמה זמן מומלץ לעשות זאת ולמשך כמה זמן כל התנעה?
אם המידע רלוונטי, האופנוע (והמצבר) נמצאים פחות מחצי שנה על הכביש.
עבור שבועיים שלושה נתק מצבר ושכח ממנו, לא יקרה לו כלום.
הנעת אופנוע\קטנוע גוזלת הרבה אנרגיה מהמצבר. כדי למלא את מה שרוקנת, צריך בגסות בסביבות 5-10 דק' עבודה, תלוי עד כמה מהר הניע לך (כל שניה של הנעה = דקה-שתיים ואף יותר של טעינה שנדרשת להחזיר את המטען למצבר).
אם אין אזעקה (אין זרם זליגה משמעותי) - אין שום בעיה עם שבועיים-שלושה של עמידה.
אם יש אזעקה - מאוד תלוי באזעקה.
יותר קל, נוח ונכון פשוט לנתק את המצבר לזמן הזה.
תודה על התשובות.
קיימת אזעקה (רב בריח או לפחות הדור החדש שלהם עם שם שונה)... ולצערי אנחנו לא חיים בעולם נטול גנבים, לכן אאלץ להשאיר את המצבר מחובר.
התנעה ועבודה על ניוטרל 5-10 דק'. אוקיי.
מהי התדירות הנכונה, האידיאלית, והנדרשת להתנעה לשמירה על המצבר תוך התחשבות באזעקה?
האם כל יום או שמא מספיקים פעם או פעמיים בשבוע?
נערך לאחרונה על ידי Rev-olution; 05-07-2015 בשעה 12:59.
עדיף לקנות מטען למצבר ולהטעין אותו פעם בחודש.יאריך וישמור על חיי המצבר.
התנעה בלבד לא תשמור על המצבר. להיפך, היא תרוקן אותו מהר יותר. צריך נסיעה של עשר דקות לפחות
הכי טוב מטען מצברים
5-10 דק' זה רק כדי לפצות על זה שהדלקת את הקטנוע. תצטרך עוד ~10 דק' לטעינה שתפצה על צריכת האזעקה פעם בשבוע, כנראה. לא בטוח, זאת הערכה די גסה, וכאמור - הזמן שלוקח להניע את האופנוע (ברמת השניה!) חשוב ומשפיע מאוד, אז קשה להעריך.
אם האורות שלך דולקים קבוע - אז יכול להיות שגם זה לא יהיה מספיק, כי בסל"ד סרק הטעינה לרוב גבולית עם אורות דלוקים. לא בהכרח, אבל צריך למדוד עם וולטמטר כדי לדעת.