KTM ניסתה להתחרות בגדולים ממנה מבית אבל שכחה דבר אחד : טוב שם טוב משמן טוב!

מה ש-BMW יכולה להרשות לעצמה בגלל השם לא כל חברה יכולה. בעיות אמינות פוגעות בקהל הלקוחות
שמסרבים לשם מחיר פרימיום על מוצר נחות ובעייתי ולהתמודד עם נפילת ערך גדולה כל כך.

הבדיחות על טיב המוצר, המציאות האכזרית בשוק מוגבל והתמודדות לא נכונה מול קהל מתוסכל, פגעה ברווחיות.
ניהול פחות טוב מהמתחרות וטיפול לקוי במשברים. היה מסמר נוסך בגלגל של החברה.

הוזלת עליות על חשבון האמינות למוצר בעייתי לא תעשה טוב, מה שנותר הוא להצטמצם, להישאר רק בתחום החוזקה
של החברה ולשפר את התדמית וזה לא פשוט בעידן התחרותי שיש בשוק הדו"ג, כשהאיום של תקנות היורו נוגס ברווח
של כולם.

לא יהיה להם פשוט ויתכן אפילו שהם ימחקו במתכונתם הנוכחית.