עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 19

אשכול: השקה מקומית: CFMOTO 800MT-X במדבר יהודה

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    השקה מקומית: CFMOTO 800MT-X במדבר יהודה

    ה-800MT-X החדש של CFMOTO רוצה שתסתכלו עליו כאדוונצ'ר אמיתי שיכול להתמודד עם כביש סדום-ערד באותה הטבעיות שהוא יכול במדבר יהודה; וכל זה ב-60 אלף ש"ח; מבחן דרכים מההשקה המקומית; הווידאו בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%94%d7%a9%d7...5%d7%93%d7%94/



  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    "הסינים שם" חוזר הרבה בווידאו אבל מה בדיוק סיני באופנוע הזה? מפעל ההרכבה בסין? איזה R&D הסינים עשו באופנוע הזה? הכל נלקח מקטמ, וכמו שאמרת אפילו הפונטים במסך מקטמ אז מה בדיוק נשאר?

    מה שאני לא מבין הוא מה הדיל בין קטמ לCF MOTO כי קטמ נראה שרק מפסידה כאן

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    אנחנו מדברים על החברה הזו שנמצאת במצב של פשיטת רגל והסיבות שהיא עדיין בחיים זה משום שההודים מבג׳אג׳ הזרימו לה קצת כסף והסינים מCFMOTO העבירו מסרים שהם מתכוונים להשתלט על החברה ולהחזיר לנושים חלק מהחובות שלהם?
    אני החזקתי במשך כמה שנים אופנוע כזה של ktm. תאמין לי שהיתה לסינים לא מעט עבודת מו״פ כדי להביא אותו למצב סביר ועד כמה שיכולתי להתרשם בפורומים, הכלים מייצור סיני הם ממש בסדר, בניגוד לאוסטרים. הם גם פחות מכוערים...

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אנחנו מדברים על החברה הזו שנמצאת במצב של פשיטת רגל והסיבות שהיא עדיין בחיים זה משום שההודים מבג׳אג׳ הזרימו לה קצת כסף והסינים מCFMOTO העבירו מסרים שהם מתכוונים להשתלט על החברה ולהחזיר לנושים חלק מהחובות שלהם?
    אני החזקתי במשך כמה שנים אופנוע כזה של ktm. תאמין לי שהיתה לסינים לא מעט עבודת מו״פ כדי להביא אותו למצב סביר ועד כמה שיכולתי להתרשם בפורומים, הכלים מייצור סיני הם ממש בסדר, בניגוד לאוסטרים. הם גם פחות מכוערים...
    תיקון באגים זה לא מו״פ, שעושים מו״פ בעצם מפתחים פלטפורמה שעליה הכל מתבסס, כאן לקחו פלטפורמה קיימת האופנוע הוא רפליקה בלי שום טכנולוגיה שיחודית לCF MOTO.
    ואין שום בעיה עם זה רק שלהגיד שה״הסינים כבר שם״ על אופנוע שאין בו קמצוץ של טכנולוגיה סינית זה לא נכון להגיד.

  5. #5
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    "הסינים שם" חוזר הרבה בווידאו אבל מה בדיוק סיני באופנוע הזה? מפעל ההרכבה בסין? איזה R&D הסינים עשו באופנוע הזה? הכל נלקח מקטמ, וכמו שאמרת אפילו הפונטים במסך מקטמ אז מה בדיוק נשאר?

    מה שאני לא מבין הוא מה הדיל בין קטמ לCF MOTO כי קטמ נראה שרק מפסידה כאן
    אני לא חושב שהכל נלקח מק.ט.מ. חלק של ק.ט.מ, חלק כנראה פיתוחים משותפים (אלקטרוניקה, מסך וכו'), חלק לגמרי של CFMOTO.
    בכל מקרה, זה בדיוק העניין שאני אומר שהסינים שם, שת"פים גלובליים ואיכות ייצור גלובלית.

    אני מניח שגם ק.ט.מ מרוויחה מזה, ככל הנראה מהפיתוחים המשותפים וממפעל הייצור בסין שמקצץ לה עלויות והופך את האופנועים זולים ונגישים יותר.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אני לא חושב שהכל נלקח מק.ט.מ. חלק של ק.ט.מ, חלק כנראה פיתוחים משותפים (אלקטרוניקה, מסך וכו'), חלק לגמרי של CFMOTO.
    בכל מקרה, זה בדיוק העניין שאני אומר שהסינים שם, שת"פים גלובליים ואיכות ייצור גלובלית.

    אני מניח שגם ק.ט.מ מרוויחה מזה, ככל הנראה מהפיתוחים המשותפים וממפעל הייצור בסין שמקצץ לה עלויות והופך את האופנועים זולים ונגישים יותר.
    אני לא חושב שהאופנוע הזה הוא דוגמא ליכולות של הסינים, חוץ מהיכולות לפתוח קובץ CAD ולייצר אופנוע ממנו. שהבסיס הטכנולוגי יהיה סיני והאופנוע יהיה איכותי אז יהיה ניתן להגיד שהסינים שם.

  7. #7
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני לא חושב שהאופנוע הזה הוא דוגמא ליכולות של הסינים, חוץ מהיכולות לפתוח קובץ CAD ולייצר אופנוע ממנו. שהבסיס הטכנולוגי יהיה סיני והאופנוע יהיה איכותי אז יהיה ניתן להגיד שהסינים שם.
    אבל זה בדיוק העניין, שהסינים 'שם' כי הם בשזת"פים גלובליים ומשתמשים ברכיבים של חברות גלובליות, והם למדו לייצר באיכול גלובלית. זה כבר לא 'זבל סיני', והחברות הסיניות הגדולות יישרו קו עם התעשייה.

    אגב, אתמול במקרה ראיתי זבל סיני אמיתי. חפש SUKULI Motorcycles ותהנה

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כולם משתמשים בבלמים, בולמים, צמיגים, שרשראות, ABS ועוד מחברות שמתמחות בזה אבל הליבה של האופנוע, הטכנולוגיה שלו היא של היצרן ואם היא לא אז לפחות מבחינתי האופנוע לא מייצג את יכולות אותו יצרן.
    מחכה לראות מנועים שפותחו בסין עם שילדה וגאומטריית מיתלים שפותחה שם, זה יהיה האינדיקטור אם הם הגיעו לרמה של האירופאים והיפנים.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    יהיה מעניין לראות את האיכות של הקרוזר של גאוקין עם 1000 סמ״ק הוא התחיל להימכר באנגליה.
    העיצוב הוא של חברה שעושה עבודות גם ליצרנים האחרים אבל האופנוע עצמו אמור להיות סיני לכל דבר.

  10. #10
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כולם משתמשים בבלמים, בולמים, צמיגים, שרשראות, ABS ועוד מחברות שמתמחות בזה אבל הליבה של האופנוע, הטכנולוגיה שלו היא של היצרן ואם היא לא אז לפחות מבחינתי האופנוע לא מייצג את יכולות אותו יצרן.
    מחכה לראות מנועים שפותחו בסין עם שילדה וגאומטריית מיתלים שפותחה שם, זה יהיה האינדיקטור אם הם הגיעו לרמה של האירופאים והיפנים.
    CFMOTO 450MT, כמו כל סדרת ה-450, וכן סדרת ה-675 טריפל החדשה, למשל, ויש עוד הרבה.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    אגב, אתמול במקרה ראיתי זבל סיני אמיתי. חפש SUKULI Motorcycles ותהנה
    https://wxylmt.en.made-in-china.com/
    800 דולר לאופנוע ואפילו מגיע עם סטיקר של סינית דקיקה בפוזה מפתה. נראה כמו עסקה סבבה בסה״כ.
    צריך צמיגים? צריך טיפול? לא צריך - מחליף לאופנוע חדש. פעם אחת סוקולי נינג׳ה, פעם שניה סוקולי סקואט, פעם שלישית סוקולי סטריטפייטר. ככה אפשר לראות עולם...

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    תאכלס יש מצב שבעוד עשור התעשייה הסינית תעשה בית ספר לשאר היצרנים כמו שהרכבים היפנים עשו לכולם ואחריהם הקוראנים זה סוג של מעגל שחוזר על עצמו
    הבעיה הגדולה ביותר היא שלא ניתן לדעת דבר וחצי דבר על האיכות האמתית של המוצר כיוון שהם עושים הכל (הכל) על מנת להוזיל את המחיר ושם התחרות שלהם.
    יש רף תחתון של עד כמה ניתן להתפשר על איכות לפני שהא פוגעת בדברים אחרים ואצל הסיניים קשה מאד לדעת איפה הוא עובר.

    שלא תבינו לא נכון, הטכנולוגיה והיכולת יצור קיימת במידה שיכולה לשים אותם במקום הראשון בעולם, אבל רק בתשלום נאות, שיתחרה ברמת המחירים האירופאים
    הגבוהים, אבל כרגע הם מעדיפים להיות ברף המחירים התחתון. המיסוי על יבוא מסין משתנה כרגע וגורמים כלכלים עולמיים משפעים ישירות על המחיר ובשביל.
    להישאר תחרותיים הם נאלצים לקצץ בהרבה מקומות אחרים שלא עולים בקנה אחד עם איכות חומרים או בקרת איכות.

    שלדות נשברות ומחלידות, ברגים ופלסטיקים מאיכות נמוכה, צבע ירוד, שימוש בחומרים זולים מאד וקיצורי דרך משפעים על איכות המוצר גם אם הוא עומד בתקן
    ביום היבוא, המסקנות צריכות להיות אחרי כמה שנים של שימוש...

    בקיצור כבדהו וחדשהו זה בדיוק נאמר בנושא הזה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    תאכלס יש מצב שבעוד עשור התעשייה הסינית תעשה בית ספר לשאר היצרנים כמו שהרכבים היפנים עשו לכולם ואחריהם הקוראנים זה סוג של מעגל שחוזר על עצמו
    הבעיה הגדולה ביותר היא שלא ניתן לדעת דבר וחצי דבר על האיכות האמתית של המוצר כיוון שהם עושים הכל (הכל) על מנת להוזיל את המחיר ושם התחרות שלהם.
    יש רף תחתון של עד כמה ניתן להתפשר על איכות לפני שהא פוגעת בדברים אחרים ואצל הסיניים קשה מאד לדעת איפה הוא עובר.

    שלא תבינו לא נכון, הטכנולוגיה והיכולת יצור קיימת במידה שיכולה לשים אותם במקום הראשון בעולם, אבל רק בתשלום נאות, שיתחרה ברמת המחירים האירופאים
    הגבוהים, אבל כרגע הם מעדיפים להיות ברף המחירים התחתון. המיסוי על יבוא מסין משתנה כרגע וגורמים כלכלים עולמיים משפעים ישירות על המחיר ובשביל.
    להישאר תחרותיים הם נאלצים לקצץ בהרבה מקומות אחרים שלא עולים בקנה אחד עם איכות חומרים או בקרת איכות.

    שלדות נשברות ומחלידות, ברגים ופלסטיקים מאיכות נמוכה, צבע ירוד, שימוש בחומרים זולים מאד וקיצורי דרך משפעים על איכות המוצר גם אם הוא עומד בתקן
    ביום היבוא, המסקנות צריכות להיות אחרי כמה שנים של שימוש...

    בקיצור כבדהו וחדשהו זה בדיוק נאמר בנושא הזה.
    יוצא לי לעבוד הרבה עם סין, וכל מה שאני רואה זה טכנולוגיה מערבית או שהועתקה או שניקנתה ע"י העסקת אנשי מפתח מחברות אירופאיות ואמריקאיות וכמובן יש את חברות ההיבריד שזה חברה מערבית שבשביל לפתוח מפעל בסין חייבים לקחת שותף סיני.
    מאד שונה מהתפתחות התעשייה היפנית או הקוראנית

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    CFMOTO 450MT, כמו כל סדרת ה-450, וכן סדרת ה-675 טריפל החדשה, למשל, ויש עוד הרבה.
    ואיך הם בהשוואה ל850? אותה רמה?

  15. #15
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ואיך הם בהשוואה ל850? אותה רמה?
    כן, רמה גבוהה. אופנועים מהודקים, בלי פינות חדות.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: CFMOTO 800MT-X בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-03-2025, 11:31
  2. ה-CFMOTO 800MT מקבל מערכת רדאר ובקרת אחיזה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-02-2023, 09:15
  3. רכיבה אל מנזר המרסבא במדבר יהודה - עם מוטו גוצי V85TT
    על ידי כRובי בפורום פורום צילום מוטורי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 20-09-2020, 10:03
  4. ועוד סירטון, הפעם מדרך הסוכר במדבר יהודה
    על ידי ROG בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 31-12-2015, 14:23
  5. סובארו dl במדבר יהודה - צילום רחפן
    על ידי 0x80 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 10-07-2015, 11:33

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO