תודות לחברי המועצה.
ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
לטראנסאלפ יש פנימיות ואני לא בטוח שהוא נוח להרכבה.
אפריקה טווין (גירסאות טיובלס עם מתלים אלקטרוניים).
F750GS (ה76 כ״ס שלו לא באמת רלוונטיים - זה מנוע גדול עם מומנט בשרני שהגבילו לו קצת את הסל״ד).
גירסת הכביש של הטייגר 900, שלמרות האירופאיות התאילנדית שלו, אמור להיות אמין למדי.
ויש גם דברים כמו הווג 900 הסיני.
אפריקה טווין פחות מתחבר. הפנימיות בטרנסאלפ הם באמת נקודה שמטרידה אותי.
רכבתי על ה 750 GS בשני טיולים. בעיה קשה עם מגן הרוח והמנוע הרגיש חלש ובלי מומנט לאופנוע כבד. התלהבתי מהנוחות ההיגוי והמתלים הסמי אקטיביים.

ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
P1000683.jpg
נתקלתי במקרה בדבר הנפלא הזה...ממליץ בחום!
לא חשבתי שתמליץ על משהו אחר


ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
נשמע שאתה צריך טרייסר GT
אני צריך לברר מה ההבדלים בין הרגיל ה GT וה GT+.

ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
לא יודע איך הקאווא הספציפי שהבאת, אבל מעדויות של לוקי וקטקוב כאן בפורום, הם נחשבים פחות נוחים לעבודה מהיפנים האחרים. clearanceים מעצבנים שדורשים עבודה מיותרת, ברגים מסוגים שונים, אולי עוד שאני לא זוכר. מהיפנים יש לך גם בוזוקי DL1050 אם אתה רוצה ללכת חתיאר על מלא. שלדת אלומיניום אז לא צריך לדאוג מחלודה, לדעתי גם פחות גניב מהאחרים
הבאת רעיון. החדשים נראים בסדר לעומת הגירסה הקודמת.