ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
מזהיר מראש, העצם עלולה לדכא אותך.
פניתי לכמה סוכנויות בהצעה לטרייד בכולם אני מפסיד על גיורא באזור ה 20K מהמחירון למרות כל התוספות. אם אחזיק אותו עוד 3 שנים עד לסיום הלימודים אפסיד כנראה עוד K10. כ- 90% מהנסועה הצפויה מנהלתית עם תנועה ללא פאן פקטור. אני יכול לקנות אופנוע שיעשה את זה טיפל'ה יותר טוב תמורת ויתור על שבילים לבנים ובאותו הפסד כספי מצטבר. אז אמרתי לעצמי לא יודע. מעל 170 מאוד לא נעים עם המגן רוח הזה. מצד שני, אני לא רוצה לבלות מעל 170 ויכולת התמרון בעיר וטיולי טבע בשבילים לבנים לבד או עם המורכבת זה משהו שכדאי לשמר באותו מחיר. אז בינתיים אני לא יודע. מה שאני כן יודע שהרבה יצרנים מאמצים את תפיסת החד קרן שלי ומגיעים ויגיעו עוד כלים דו שימושיים\ אדוונצ'רים קלים במשקלים והספקים מאוזנים יותר. אני רואה הרבה רוכבי אדוונצ'ר גדולים (90 כ"ס ומעלה) שרוכבים בקצב התנועה ולא מבין למה זה טוב (בשטח).
אז בעצם אתה די מבסוט מהאופנוע (יכול להיות שהכי זול לך פשוט לארגן איזשהו מגן רוח קאסטום?)

לגבי האדוונצ'ר המאוזן, נראה לי שכבר 20 שנה מחכים לו..

האמת מתפלא שימאהה לא עשו משהו כמו הטנרה, אבל עם מנוע 3 בשורה של הטרייסר במקום המקבילי.


סתם תהיה יותר כללית - אני במן דעה שמזרח אירופה זה המערב אירופה החדש - באים לעבוד, רוצים קדמה אבל לא התחלקו על השכל. הרכב של ההורים, הסוזוקי, יצא ממפעל בהונגריה. אולי נתחיל לראות גם אופנועים צ'כים או הונגרים, במקום ב.מ.וו. סיניים?