ציטוט נכתב במקור על ידי carolinor צפיה בהודעה
תודה לכל המגיבים, קראתי בעיון.
בסוף קניתי מולטיסטרדה 950 שנת 2018 ואני מרוצה. רכבתי גם על דגם 2022 V2S והבקרות שם מסרסות את האופנוע, בעוד שה-2018 מרגיש הרבה יותר חד וחזק וגם עם צליל הרבה יותר בריא. ב־2022 שרכבתי הצליל אנמי והוא חותך כוח בהילוך ראשון, ואין באמת איך לעקוף את זה אפילו לא עם ECU Flash. אותו בעלים דווקא מבואס שהוא קנה את הדגם החדש. חבל שלא מאפשרים ניתוק מלא של הבקרות (ניסיתי מצב ספורט וניתוק דרך ההגדרות ולא מנתק באמת).
אם למישהו יש רעיון איך לעקוף את הבקרות אשמח לשמוע כדי להחכים להבא..
מברוק.
יוצא לי "להפעיל" את ה- TC (בקרת החלקה ב KTM) באחורי מדי פעם ולא הייתי שוקל לבטל אותה. highside יכול להיגמר רע מאוד. בקרת ווילי ו ABS אולי- נתון לדיון עם בדיקה יסודית של יכולת מול ציפיה- גם בכביש רטוב. כחלק מהדרכת רכיבה על כורכר עם ה ABS ראיתי שאדוונצרים עוצרים פחות טוב עבור מי שגדל על אופנועים ללא בקרות.
זוכר שראיתי וידיאו על הגבלות \בקרות רעש ופליטת עשן ובסל"ד נמוך ה KTM ADV מסורסים בעשרות אחוזים. הפתרון שלי הוא לרכוב בהילוך כדי להיות בסל"ד גבוה ולקבל תגובות מהירות וחדות יותר.