אם אתה חושב שמישהו ירשה לך להידחף עם מצלמה למנוע של הקטנוע שלו בתור "בדיקה לפני קניה" - אתה חי בסרט...
אפילו פירוק פלאג לטובת מדידת קומפרסיה זה משהו שהאדם הממוצע לא יסכים לו. כי אם תבריג את הפלאג עקום, או שתשבור את הכובע - הוא זה שיצטרך להתמודד עם הנזק, ואין שום סיבה שיקח את הסיכון הזה על עצמו. רוצה בדיקה שכוללת פירוקים, שלם למוסך מורשה.
לגבי סימנים לצריכת שמן:
הסימן הבולט הוא עשן כחלחל, בעיקר בהתנעה קרה או תחת גז. הבעיה היא, שכשזה ברמה שרואים - זה מנוע גמור, שאוכל כמות עצומה של שמן.
צריכת שמן בינונית ניתן לראות על הפלאג, יהיו עליו משקעים שחורים של שמן שרוף. ככל שיש יותר משקעים, כך צריכת השמן גבוהה יותר.
שמן באירבוקס גם יכול להעיד על צריכת שמן שנובעת מבלאי בבוכנה/רינגים/צילינדר.
לגבי המקסים... לא בקשת עצה, ובכל זאת אגיד את דעתי:
זה קטנוע לא מבוקש במיוחד, ולכן הכוח נמצא אצל הקונה. אתה יכול להרשות לעצמך להיות בררן. אל תחפש כלי זול, חפש כלי במצב מושלם עם קילומטראז' כמה שיותר נמוך.
גם אם תשלם בקניה כמה אלפים יותר ממה שהתכוונת לשלם מתכתחילה, בטווח הארוך זה יחסוך לך כסף וזמן.


ציטוט ההודעה בתגובה