אפשר לראות לפי משקעים על השסתומים - מצלמה אנדוסקופית ועל הפלאג.
חיצונית יהיה עישון חריף מהאגזוז בעמידה בפולגז וכתמי שמן באזור התחתון של האייר בוקס.
אז המקסים שלי קניתי לפני 5 שנים. היום יש לו 120,000קמ עליו קניתי אם 29000קמ עליו
מחפש לקנות משומש אחר. ידוע שהקטנועים האלה שורפים שמן. אצלי שורף בשסיבות 200מל כל 1000קמ. שזה סביר
אבל ידוע לי במקרים שהין הרבה יותר
איך מזהים קטנוע ששורף מלא שמן שאני בודק אותו לפני קניה?
לראות באגזוז?...יכול להיות שהמחזירי שמן בשסתומים גם עושה את העשן?
תיקון כזה זה בוכנה ורינגים שיעלה איזה 3000שח
שמתי לב אצל מספיק אנשים אין קבלות, או לא עשו טיפולים לקטנועים. זה גם בעיה
שנה טובה לכולם
אפשר לראות לפי משקעים על השסתומים - מצלמה אנדוסקופית ועל הפלאג.
חיצונית יהיה עישון חריף מהאגזוז בעמידה בפולגז וכתמי שמן באזור התחתון של האייר בוקס.
תודה רבה חבר שנה טובה
נשבר לי המצלמה אנדוסקופית שהייתה לי. יחפש באלי אחד חדש אם מסך
אני יבדוק פלאג ויבדוק אייר בוקס ויראה איזה טיפולים הוא עשה כי הוא אם 40000קמ והיה צריך לעשות טיפול גדול ב36000
https://www.aliexpress.com/item/1005...%3A#nav-review
מספיק טוב לא? תודה רבה לך לעזרה
אם אתה חושב שמישהו ירשה לך להידחף עם מצלמה למנוע של הקטנוע שלו בתור "בדיקה לפני קניה" - אתה חי בסרט...
אפילו פירוק פלאג לטובת מדידת קומפרסיה זה משהו שהאדם הממוצע לא יסכים לו. כי אם תבריג את הפלאג עקום, או שתשבור את הכובע - הוא זה שיצטרך להתמודד עם הנזק, ואין שום סיבה שיקח את הסיכון הזה על עצמו. רוצה בדיקה שכוללת פירוקים, שלם למוסך מורשה.
לגבי סימנים לצריכת שמן:
הסימן הבולט הוא עשן כחלחל, בעיקר בהתנעה קרה או תחת גז. הבעיה היא, שכשזה ברמה שרואים - זה מנוע גמור, שאוכל כמות עצומה של שמן.
צריכת שמן בינונית ניתן לראות על הפלאג, יהיו עליו משקעים שחורים של שמן שרוף. ככל שיש יותר משקעים, כך צריכת השמן גבוהה יותר.
שמן באירבוקס גם יכול להעיד על צריכת שמן שנובעת מבלאי בבוכנה/רינגים/צילינדר.
לגבי המקסים... לא בקשת עצה, ובכל זאת אגיד את דעתי:
זה קטנוע לא מבוקש במיוחד, ולכן הכוח נמצא אצל הקונה. אתה יכול להרשות לעצמך להיות בררן. אל תחפש כלי זול, חפש כלי במצב מושלם עם קילומטראז' כמה שיותר נמוך.
גם אם תשלם בקניה כמה אלפים יותר ממה שהתכוונת לשלם מתכתחילה, בטווח הארוך זה יחסוך לך כסף וזמן.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אחלה מידע תודה
אולי כן ירשה לבדוק פלאג ואירבוקס אני תמיד מבריג פלאג ביד כמעט עד הסוף לפני חיזוק. אפשר גם לסמן את המקום
אני מגיע אם המקסים שלי ומסביר שאני עושה טיפולים לשלי כבר 100,000קמ
היו מקרים שקמ נמוך והמנוע אוכלת שמן אבל גם צריך לראות נואנסים קטנים
איזה יד , כמה קמ אם יש קבלות לטיפולים או לפחות חלקית
בדיוק פיספסתי קניה מדהימה 25,000קמ יד 1 2018 -פספתי בשעות
כן קטנוע לא מבוקש טיפולים יקרים אבל קטנוע די אמין ויש לה הכל שאני צריך
מספיק כח, נוחות, אחסון, אמינות. יותר קל לעבוד עליו מהבורגמן 400.
מחירים שלה כמו גוימקס 250 בשוק שזה אסבורד ולא מעוניין ב400. לדעתי הוא כבד מידי למנוע הזה
תודה רבה וחג שמח