ציטוט נכתב במקור על ידי GilS צפיה בהודעה
א, אני מסכים שעדיף אופנוע מודרני עם מערכות מתקדמות על אופנוע ישן.

ההתייחסות שלי לגבי אופנוע ספורט היא שהוא פחות נוח ברכיבה מנהלתית (צידוד, תנוחת ישיבה) הפועל כמגביר סיכון ברכיבה בעיר.

הנקודה השנייה היא שאופנוע ספורט גורם באופן מובהק לכל רוכב לנסות ולרכב מהר יותר, והמהירות היא גורם סיכון משמעותי לטעויות.

אני בחרתי k1200r על פני k1200s רק משום שהתנוחת ישיבה הרבה יותר שימושית במגוון של רכיבה, וגם משום שהמחסור בפיירינג מזכיר לך הרבה יותר מוקדם שאתה הגזמת במהירות.
R או S, אותו חרא
שניהם חזקים, זה הרי שוב - הכל תלוי בחזירות הקוף שרוכב ושליטה ביד ימין.
אני עם K12S ולא מגיע מעבר ל 140, פעם ב.. כמה זמן אולי זולג ל 160, אבל זה בפיק של כק"מ~2.
מקווה בשבילך שמצאת כלי במצב שמור שלא התעללו בו, לא רוצה להפחיד אותך אבל הכלים האלה עדינים בכל הקשור לקלאץ' והגיר (שלי התחיל להקפיץ הילוך חמישי לפני כחודשיים וסלסלת הקלאץ', שהוחלף 20K ק"מ לפני שקניתי את הכלי, התחילה להרעיש בסל"ד סרק כ 10K ק"מ אחרי שרכשתי אותו, ואני ממש לא מתחזר בגז ושומר עליו מאוד)
קניתי מאיביי גיר קומפלט + קלאץ' של K1300 ושבוע שעבר הכלי עבר את ההשתלות אצל האלכסים.