אתה דווקא לא ממש צודק... הנה, למקרה שפספסת את התשובה של ניב:
כפי שניב עוד ציין, אין תורה אחת ויש הבדלים שונים של סגנון מרוכב לרוכב שלא בהכרח יהיו לא נכונים - פשוט הבדלים של נוחות ותחושה.אנו מלמדים בקורסים המתקדמים כיצד להפעיל את השרירים ברגל החיצונית בזמן ההיגוי ולאחריו,בכדי לייצר עיגון ולקבל תחושת יציבות.
ספציפית לגבי מה שאמרת פה - אתה קצת טועה. מיקום נכון של הרגל על הרגלית החיצונית והפעלת לחץ יכולה לעזור לעגן את הירך החיצונית למיכל הדלק, בין אם אתה מוציא ברך או לא.
נקודה לדוגמה - אני קצר ורטיקלית ויחד עם פציעה שהחלישה אצלי את הירך - קשה לי לחבוק היטב את האופנוע בפניות שמאליות, במיוחד כשאני "מוציא ברך". הפעלת לחץ על הרגלית החיצונית עוזרת לי לעגן את ירך שמאל למיכל הדלק ולא להישאר "מפושק".
אגב, הוצאת ברך היא לא טכניקה שמחליפה הפעלת לחץ על רגלית והיא לחלוטין לא טכניקה הכרחית למרבית הרוכבים.